آموزش توسعه بازی یونیتی: از مبتدی تا حرفه ای

Unity Game Development : Beginner to Pro

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

توسعه بازی یونیتی: دوره مبتدی تا حرفه ای همانطور که از نام آن پیداست، برای دانش آموزان یا متخصصانی که مشتاق یادگیری توسعه بازی با یا بدون هیچ تجربه و دانش قبلی در مورد این موضوع هستند، پاسخ می دهد. این دوره به گونه ای طراحی شده است که هر دانش آموزی بتواند در پایان دوره به راحتی یاد بگیرد که یک بازی بسازد.

در اینجا خلاصه دوره "توسعه بازی یونیتی: مبتدی تا حرفه ای" آمده است:

  1. معرفی دوره.

  2. مقدمه ای بر نصب Unity

    • Visual Studio را با Unity پیکربندی کنید.

    • یک اسکریپت C# ایجاد کنید ساختار اسکریپت را درک کنید

    • «Hello World» را در کنسول Unity چاپ کنید

  3. اپراتورها، متغیرهای نوع داده در سی شارپ

    • عملگر حسابی

    • عملگر رابطه ای

    • عملگر منطقی

    • اپراتور مشروط

  4. کنترل عبارات جریان

    • بیانیه های تصمیم گیری

    • تغییر بیانیه ها

    • عبارات حلقه زدن

  5. مجموعه ها در سی شارپ

    • فهرست

    • فهرست مرتب شده

    • فرهنگ لغت

    • صف

    • Arraylist

    • هشت‌پذیر

    • پشته

  6. معرفی UI در Unity

    • بوم نقاشی

    • متن

    • تصویر

    • دکمه

    • ScrollView

    • InputField

    • لغزنده

    • لنگر

  7. مقدمه ای بر رویدادهای Unity

    • توابع رویداد

    • عملکردهای سفارشی

  8. نمایندگان در یونیتی

    • نماینده تک بازیگر

    • نماینده چند بازیگر

    • نمایندگی رویدادها

  9. مقدمه ای بر سیستم ورودی Unity

    • ورودی های صفحه کلید

    • ورودی های ماوس

    • ورودی های محور

  10. برخورد با بدن صلب

    • مقدمه ای بر Rigidbody

    • استفاده از Rigidbody در GameObject

    • ایجاد یک طبقه در بازی

    • یک شی بازی Sphere را با استفاده از Rigidbody و Inputs حرکت دهید

    • مقدمه ای بر برخورد برخورد دهنده ها

    • یک صحنه برای تشخیص برخورد ایجاد کنید - 1

    • یک صحنه برای تشخیص برخورد ایجاد کنید - 2

  11. انیمیشن ها در یونیتی

    • مقدمه ای بر انیمیشن ها

    • انیمیشن جن دو بعدی - قسمت 1

    • انیمیشن جن دو بعدی - قسمت 2

    • انیمیشن جن دو بعدی - قسمت 3

    • انیمیشن جن دوبعدی - قسمت 4

    • متحرک سازی یک شخصیت سه بعدی - قسمت 1

    • متحرک سازی یک شخصیت سه بعدی - قسمت 2

    • متحرک سازی یک شخصیت سه بعدی - قسمت 3

  12. یک بازی سه بعدی "Knock the Cans" ایجاد کنید

    • ایجاد بازی - طراحی سطح

    • ایجاد بازی - اعمال منطق برای ضربه زدن به قوطی

    • ایجاد بازی - اعمال منطق برای ضربه زدن به قوطی

    • ایجاد بازی - نمونه سازی ایجاد پیش ساخته

    • ایجاد بازی - یک سیستم برد یا باخت در بازی ایجاد کنید


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • استفاده از منطق برای براندازی قوطی ها - قسمت 1 Applying Logic to knock the cans down - Part 1

  • مقدمه ای بر توابع سفارشی در یونیتی Introduction to custom functions in Unity

  • لغزنده رابط کاربری و اجزای سازنده UI Slider & components

  • اولین اسکریپت سی شارپ خود را در Unity ایجاد کنید Create my first C# script in Unity

  • درک و پیاده سازی ورودی های محور در Unity Understand & implement Axis inputs in Unity

  • یک Spriteshet را به چند Sprites برش دهید و انیمیشن راه رفتن را اعمال کنید Slice a Spritesheet into multiple Sprites & apply walking animation

  • مقدمه ای بر برخورد و برخورد در یونیتی Introduction to Colliders & Collisions in Unity

  • مقدمه ای بر دستور جریان کنترل در یونیتی سی شارپ Introduction to Control flow statement in Unity C#

  • Sprite متحرک را با استفاده از ورودی های صفحه کلید حرکت دهید Move the animated Sprite using keyboard inputs

  • مقدمه ای بر موتور فیزیک و بدنه صلب Introduction to Physics Engine & Rigidbody

  • Sphere را با استفاده از Rigidbody متصل به آن حرکت دهید Move the Sphere using Rigidbody attached to it

  • آشنایی با نمایندگان یونیتی Introduction to Unity Delegates

  • آشنایی با ArrayList و کاربرد آن. Understanding ArrayList & it's usage.

  • درک اپراتورهای رابطه ای و استفاده از آن Understanding Relational Operators & it's usage

  • اسلایدر رابط کاربری ایجاد کنید و اجزای آن را درک کنید Create UI Slider & understand the components

  • پس زمینه را به صحنه اضافه کنید Add background to the Scene

  • یک سیستم برد یا باخت در بازی و کلمات پایانی ایجاد کنید Create a win or lose system in the game & final words

  • UI ScrollView و اجزا UI ScrollView & components

  • یک طبقه برای حرکت کره ایجاد کنید Create a floor for the Sphere to move

  • توسعه بازی یونیتی: طرح کلی دوره مبتدی تا حرفه ای Unity Game Development : Beginner to Pro course Outline

  • درک عبارات if-else در یونیتی سی شارپ Understanding if-else statements in Unity C#

  • اولین کد را در سی شارپ بنویسید و "Hello Code" را چاپ کنید Write first code in C# & print 'Hello Code"

  • اولین پروژه سه بعدی خود را در Unity ایجاد کنید Create my first 3D project in Unity

  • آشنایی با دستورات if در یونیتی سی شارپ Understanding if-statements in Unity C#

  • ورودی های ماوس را در Unity درک و پیاده سازی کنید Understand & implement Mouse inputs in Unity

  • UI InpuField و اجزاء UI InpuField & components

  • تشخیص برخورد با مکعب سه بعدی با استفاده از برچسب ها Detect Collision with the 3D Cube using Tags

  • ScrollView افقی را با استفاده از گروه طرح بندی افقی ایجاد کنید Create horizontal ScrollView using Horizontal Layout group

  • نمایندگان چند بازیگری را درک کنید Understand Multi-cast Delegates

  • متن و اجزای رابط کاربری UI Text & components

  • ScrollView عمودی را با استفاده از گروه طرح بندی عمودی ایجاد کنید Create vertical ScrollView using Vertical Layout group

  • معرفی رابط کاربری در Unity و ایجاد یک Canvas Introductions to UI in Unity & create a Canvas

  • با استفاده از ورودی های صفحه کلید، کاراکتر سه بعدی را حرکت دهید Move the 3D Character using keyboard inputs

  • یک تابع با پارامتر بنویسید Write a function with Parameters

  • درک و پیاده سازی ورودی های صفحه کلید در Unity Understand & implement Keyboard inputs in Unity

  • آشنایی با انواع داده ها و متغیرها در Unity C# Understanding data-types & variables in Unity C#

  • یک سطح برای بازی Knock the Cans 3D طراحی کنید Design a level for Knock the Cans 3D game

  • درک حلقه ها در یونیتی سی شارپ Understanding loops in Unity C#

  • درک پشته و استفاده از آن. Understanding Stack & it's usage.

  • اضافه کردن بازی اشیاء مکعب سه بعدی روی زمین و اضافه کردن برچسب به آنها Adding 3D Cube gameobjects on the floor & add Tags to them

  • یک تابع با نوع بازگشت بنویسید Write a function with return type

  • درک عملگرهای حسابی و کاربرد آن Understanding Arithmetic Operators & it's usage

  • کاراکتر سه بعدی را در Unity وارد کنید و انیمیشن راه رفتن را اعمال کنید Import 3D Character in Unity & apply walking animation

  • تصویر و اجزای رابط کاربری UI Image & components

  • آشنایی با عبارات switch-case در Unity C# Understanding switch-case statements in Unity C#

  • مقدمه ای بر رویدادهای یونیتی Introduction to Unity Events

  • با استفاده از Delegate-Events یک تصویر رابط کاربری را به چپ و راست منتقل کنید Move an UI Image to left & right using Delegate-Events

  • درک اپراتورهای شرطی و استفاده از آن Understanding Conditional Operators & it's usage

  • اعمال Rigidbody به بازی Sphere Applying Rigidbody to the Sphere gameobject

  • درک لیست و استفاده از آن Understanding List & it's usage.

  • انیمیشن غیرفعال را روی Sprite اعمال کنید و دوربین را به دنبال Sprite قرار دهید Apply idle animation to the Sprite & make Camera follow the Sprite

  • مقدمه ای بر سیستم ورودی یونیتی Introduction to Unity Input System

  • درک جریان و ساختار یک اسکریپت C# - قسمت 2 Understanding the flow & structure of a C# script - Part 2

  • آشنایی با اپراتورها در یونیتی سی شارپ Introduction to the Operators in Unity C#

  • درک فرهنگ لغت و استفاده از آن. Understanding Dictionary & it's usage.

  • معرفی انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی در Unity Introduction to 2D & 3D Animations in Unity

  • مقدمه ای بر یونیتی و نصب Introduction to Unity & instatllation

  • نمایندگان تک بازیگری را درک کنید Understand Single-cast Delegates

  • یک تابع اصلی را در یک اسکریپت بنویسید Write a basic function in a script

  • UI InputField ایجاد کنید و اجزا را درک کنید Create UI InputField & understand the components

  • درک عملگرهای منطقی و استفاده از آن Understanding Logical Operators & it's usage

  • درک دستورات نردبان if-else-if در Unity C# Understanding if-else-if ladder statements in Unity C#

  • ویژوال استودیو را در Unity پیکربندی کنید و برای اسکریپت آماده شوید Configure Visual Studio in Unity and get ready for scripting

  • درک Hashtable و استفاده از آن. Understanding Hashtable & it's usage.

  • معرفی مجموعه ها در یونیتی سی شارپ Introduction to Collections in Unity C#

  • چرخش را روی دوربین اعمال کنید و آن را مطابق کاراکتر سه بعدی قرار دهید Apply rotation to the Camera & make it follow the 3D character

  • استفاده از منطق برای خراب کردن قوطی ها - قسمت 2 Applying Logic to knock the cans down - Part 2

  • اعمال مواد بر روی شی بازی Sphere Applying Material to the Sphere gameobject

  • لنگر عناصر UI در Unity Anchor UI elements in Unity

  • مقدمه ای بر Delegate-Events Introduction to Delegate-Events

  • دکمه و اجزای رابط کاربری UI Button & components

  • درک جریان و ساختار یک اسکریپت C# - قسمت 1 Understanding the flow & structure of a C# script - Part 1

  • توابع رویداد Unity را در یک اسکریپت درک کنید Understand Unity Event functions in a script

  • ایجاد و نمونه سازی پیش ساخته در بازی Knock the Cans Prefab creation & Instantiation in Knock the Cans game

  • درک لیست مرتب شده و استفاده از آن. Understanding Sorted List & it's usage.

نمایش نظرات

آموزش توسعه بازی یونیتی: از مبتدی تا حرفه ای
جزییات دوره
5h 13m
75
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
9
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Rohan Wasudeo
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar