آموزش یادگیری کیف دستی Marmoset

Learning Marmoset Toolbag

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Marmoset Toolbag یک مجموعه کامل ارائه شده ، در زمان واقعی و مجموعه dev-look است که در یک بسته استفاده آسان قرار دارد. این نرم افزار ساده و قوی این امکان را به هنرمندان دیجیتال می دهد تا بتوانند مدل های سه بعدی خود را در زمان واقعی مشاهده کنند. Marmoset Toolbag با سایر نرم افزارهای مبتنی بر رویه که توسط توسعه دهندگان حرفه ای بازی و رسانه استفاده می شود ، مانند Substance Painter ، Quixel ، MARI و 3D-Coat ، یکپارچه است. در این دوره ، Christian Bradley خط لوله رندر ارائه شده توسط Marmoset Toolbag 2. را خراب می کند زیرا Christian یک نمای کلی از رابط برنامه ارائه می دهد و تکنیک های اساسی مانند وارد کردن مدل ها را توضیح می دهد. او همچنین توضیح می دهد که چگونه انواع نقشه ها بر روی مواد ایجاد شده در برنامه تأثیر می گذارند ، شما را در چگونگی ذخیره پیش تنظیمات راهنمایی می کند و نحوه ارائه کارهای خلاقانه شما را نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • افزودن و سازماندهی مدلها
  • افزودن مطالب به مدل
  • ذخیره صحنه
  • ارائه فیزیکی (PBR)
  • ایجاد صحنه جدید و افزودن نور
  • وارد کردن و افزودن مواد به اشیا with با شفافیت
  • کار با مواد از پیش تعیین شده
  • استفاده از دوربین و جلوه های ارسال
  • ایجاد صحنه ای با نور مناسب
  • ارائه تصاویر

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. شروع به کار در جعبه ابزار 1. Getting Started in Toolbag

  • گشت و گذار سریع از رابط Toolbag Quick tour of the Toolbag interface

  • مدل ها را اضافه و سازماندهی کنید Add and organize models

  • تحولات شی Object transformations

  • مواد را به مدل اضافه کنید Add material to the model

  • صحنه را ذخیره کنید Save a scene

2. نوار ابزار و PBR 2. Toolbag and PBR

  • PBR چیست؟ What is PBR?

  • سطوح فلزی و غیر فلزی Metal and non-metal surfaces

  • بازتاب Reflectivity

  • تنظیمات میکرو سطحی Microsurface settings

3. سایه بانها و مواد 3. Shaders and Materials

  • تصاویر نورگیر Skylight images

  • صحنه جدیدی ایجاد کنید و نور اضافه کنید Create a new scene and add light

  • بافت های موجود در نوار ابزار Textures available in Toolbag

  • نقشه های عادی Normal maps

  • تنظیمات شفافیت Transparency settings

  • با مواد از پیش تعیین شده کار کنید Work with preset materials

4- روشنایی و دوربین 4. Lighting and Cameras

  • دوربین ها و جلوه های ارسال Cameras and post effects

  • نورپردازی مبتنی بر تصویر Image-based lighting

5- ارائه 5. Rendering

  • تنظیمات ارائه Render settings

  • ارائه با تورنت Rendering with the Turntable

  • واترمارک رندر نهایی است Watermark the final render

  • بررسی نهایی ارائه دهنده ها Final renders review

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش یادگیری کیف دستی Marmoset
جزییات دوره
1h 42m
24
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
7,281
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Christian Bradley Christian Bradley

کریستین بردلی مدیر محتوای بازی و توسعه برنامه درسی و استاد رسانه های دیجیتال است. کریستین برای دوازده سال گذشته به عنوان یک هنرمند محیط زیست و هنرمند بافت درگیر رایانه های شخصی ، کنسول و توسعه بازی های آنلاین بوده است. وی در بیش از 35 عنوان بازی تجاری ویدیویی در قالب های مختلف ، از جمله PC ، PS2 ، XBOX و GBA کار کرده است. کریستین قبل از ایجاد مشاغل آزاد در بیش از هفت سال پیش ، در Interplay ، The Dreamers Guild Studios و The Collective Studios در خانه کار می کرد. او در حالی که در خانه بود یا در حال عقد قرارداد بود ، روی عناوین بازی مانند Of Light and Darkness ، Deep Space Nine ، Fallen ، Unreal Tournament 2004 ، Unreal 2: Awakening و Battle Aquila کار کرد. برخی از مراجعان وی عبارتند از: اکتیویژن ، Interplay ، Digital Extreme ، Legend Entertainment ، Codemaster و Totally Games. از سال 2003 ، کریستین به عنوان مربی و مدیر دانشگاهی هنر بازی و طراحی در موسسه هنری کالیفرنیا ، سن دیگو فعالیت داشته است. کریستین در حال حاضر به همراه همسرش آنجلا ، پسر ، اندرو و یک لاک پشت جعبه ای بسیار کاریزماتیک در کالیفرنیای جنوبی زندگی می کند.