لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ZBrush: مجسمه سازی سبک
ZBrush: Stylized Sculpting
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
اگر در ZBrush تازه وارد هستید و به دنبال تمرین هستید ، دیگر به دنبال این موضوع نباشید. این تکنیک های جالب و آسان مجسمه سازی را برای ZBrush طراحی کنید که به طور خاص برای کاربران متوسط و متوسط طراحی شده است. هنرمند Michael Ingrassia بسیاری از اصول را پوشش می دهد که اغلب هنگام یادگیری رابط کاربری منحصر به فرد ZBrush ممکن است گیج کننده باشد. وی همچنین نشان می دهد که چگونه "سنتی فکر کنید" و ترجمه تکنیک های مجسمه سازی آنالوگ به ابزارهای ZBrush است. در طول راه ، او قلم موهای مورد علاقه خود را دمو می کند و تکنیک هایی را برای پوشاندن ، ایجاد نقشه های آلفا ، حرکت و تکثیر هندسه و مهر زنی روی اشکال و بافت ها معرفی می کند. هر تکنیک در یک پروژه سرگرم کننده و چند وجهی به نمایش گذاشته شده است که از ویژگی های قدرتمند ZBrush نهایت استفاده را می کند و مواد ، برس و هنر مفهومی همه در پرونده های تمرینی گنجانده شده است.
موضوعات شامل:
وارد کردن دارایی li>
مجسمه سازی و جمع کردن li>
موقعیت یابی با ابزار Move
نقاب زدن li>
افزودن بافت و براق li>
سبک سازی لبه ها و عدم تقارن li>
تکثیر ، جابجایی و ادغام قطعات li>
مقیاس گذاری و کوچک سازی
کار با لایه ها li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
1. شروع کار
1. Getting Started
واردات دارایی
Importing assets
شروع مجسمه سازی: جمجمه را ماساژ دهید
Starting sculpting: Massing the skull
ادامه مجسمه سازی: ماساژ جمجمه
Continuing sculpting: Massing the skull
با استفاده از قلم مو Move و masking
Using the Move brush and masking
جزئیات استخوان اسکلت
Detailing the skeleton bone
شروع مجسمه جلد
Starting the cover sculpt
جزئیات کلیپ های کتاب
Detailing the book clips
اضافه کردن بافت و پولیش
Adding texture and polish
لبه های تیز کردن و اضافه کردن خیمه ها
Sharpening edges and adding dents
مجسمه سازی حلقه قطب نما جلد کتاب
Sculpting the book cover compass ring
2. جزئیات و جلا دادن
2. Detailing and Polishing
جلا دادن و سپس اضافه کردن بافت با استفاده از Noise و Slash
Polishing and then adding texturing using Noise and Slash
اضافه کردن بافت آسیب با استفاده از Noise و Slash
Adding damage texturing using Noise and Slash
جزئیات جمجمه: اضافه کردن لهستانی
Detailing the skull: Adding polish
ایجاد شکل دندان با استفاده از PolyCube
Creating the tooth shape using a PolyCube
صیقل ، موقعیت یابی و اصلاح فرم دندان
Polishing, positioning, and refining the tooth shape
تکثیر دندانها و ادغام زیراندازها
Duplicating the teeth and merging the subtools
پوسته پوسته شدن و قرار دادن جمجمه و ستونهای باریک در قطب نما
Scaling and positioning the skull and crossbones into the compass
3. مجسمه سازی کتاب و صفحات
3. Sculpting the Book and Pages
با استفاده از برس های Rake and Weave برای ایجاد سریع صفحات قدیمی
Using Rake and Weave brushes to create old pages quickly
به سرعت بافت قدیمی را به کاغذ اضافه کنید
Quickly adding an aged texture to the paper
جزئیات نهایی در صفحات
Final details on the pages
اضافه کردن یک بافت چرمی برای پوشاندن
Adding a leather texture to cover
کار با لایه ها
Working with layers
با استفاده از پوشش برای جداسازی شکل موجودات
Using masking to isolate the creature’s shape
مجسمه سازی در شاخکها و شکل های سر
Sculpting in the tentacles and head shapes
بداهه نوازی مجسمه پایه سر و صورت
Improvising the base sculpt of the head and face
با استفاده از برس Mech A برای کشیدن لبه های تیز در اطراف اشکال
Using the Mech A brush to pull sharp edges around shapes
افزودن نورها با استفاده از نقشه نویز آلفا
Adding dimples using a Noise alpha map
ایجاد یک آلفا سفارشی برای سرعت بخشیدن به اشکال
Creating a custom Alpha for stamping shapes quickly
با استفاده از برس Clay Tubes باریک ها را به سرعت ایجاد کنید
Creating barnacles quickly using the Clay Tubes brush
قطعات تکراری و متحرک
Duplicating and moving parts
تکنیک های پیمایش سریع با استفاده از انواع برس ها
Quick scrollwork techniques using a variety of brushes
مجسمه سازی قطعات بالا و پایین قفل
Sculpting the lock top and bottom pieces
4. مجمع نهایی و تنظیمات
4. Final Assembly and Adjustments
مونتاژ کتاب
Assembling the book
ارزیابی کتاب
Assessing the book
تنظیم سریع و آسان subtools در خارج از ZBrush
Quick and easy adjustment of subtools outside of ZBrush
مایکل اینگراسیا در زمینه طراحی محصول سه بعدی و خدمات تجسم صنعتی ارائه می دهد.
وی طی 15 سال گذشته ، در طیف گسترده ای از استودیوهای پرمحتوا و مشتری شرکت ها ، درگیر در کلیه مراحل تولید تجاری ، پخش و سرگرمی ، از طراحی محصول ، تولید مستند و توسعه بازی بوده است.
طی 7 سال گذشته ، مایکل مدرس برتر مایا در آکادمی های مختلف آموزشی بوده است. کار وی در مجلات مختلفی چون 3D Artist ، 3D World و Computer Arts منتشر شده است.
نمایش نظرات