آموزش طراحی و انیمیشن شخصیت بازی Maya 3d

Maya 3d Game Character Design & Animation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این دوره، ما چندین شخصیت نمادین بازی ویدیویی را در مایا بازسازی می‌کنیم، مبانی مدل‌سازی چند ضلعی، بافت‌سازی، ریگ کردن و انیمیشن را یاد می‌گیریم. علاوه بر این، از دانشی که یاد می گیرید برای خلق شخصیت های اصلی خود استفاده خواهید کرد. تکلیف نهایی کل دوره طراحی شخصیت سه بعدی نمادین اصلی شما خواهد بود.

ما فراتر از مهارت‌های فنی مایا خواهیم رفت تا مهارت‌های بسیار مهم‌تر داستان‌سرایی دیجیتال را کشف کنیم. انیمیشن عالی تنها زمانی امکان پذیر است که یک داستان عالی برای گفتن وجود داشته باشد. خواهید فهمید که چگونه یک استوری بورد و انیمیشن برای انیمیشن های خود ایجاد کنید، سپس از آنها مانند یک طرح اولیه برای ایجاد انیمیشن های بسیار بهتر استفاده کنید.

بعد از این دوره به شما این قدرت را خواهید داد که مانند یک رئیس مایا را هدایت کنید. ترفندها و تکنیک های تبدیل شدن به یک انیماتور و استاد طراح شخصیت بازی را یاد خواهید گرفت. شما با مایا آنقدر مطمئن خواهید بود که می توانید هر شخصیتی را که می خواهید طراحی کنید. به عنوان یک امتیاز، ما در مورد 12 اصل انیمیشن که توسط پیشگامان انیمیشن در دیزنی کشف شده است بحث خواهیم کرد و یاد خواهیم گرفت که آنها را در انیمیشن های خود بگنجانیم. ما از اصول اولیه شروع می کنیم و به سطح کارشناسی می رویم. هر کسی که فقط تجربه کامپیوتری متوسطی داشته باشد می‌تواند از ابتدا شروع کند. این دوره با در نظر گرفتن دانش آموزان دبیرستانی طراحی شده است. سن 14+.

پروژه‌های 9 کلاسی وجود خواهند داشت که ساده شروع می‌شوند و به سمت پیچیده‌تر حرکت می‌کنند. پروژه نهایی شما ایجاد یک شخصیت اصلی بازی سه بعدی و انیمیشن یک داستان کوتاه خواهد بود.

1. انیمیشن Minecraft Steve

2. Minecraft Steve Abomination

3. انیمیشن Pacman

4. Pacman Abboination مدل کاملا بافت دار و تقلبی

5. تصویر Crewmate Model کاملاً بافت و تقلب

6. حمله متجاوز خدمه

7. انیمیشن کربی

8. کربی افتضاح

9. طراحی کاراکتر اصلی (کاملاً مدل‌سازی شده، بافت‌دار، تقلبی)

10. انیمیشن کوتاه شخصیت اصلی


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • پدر و مادر Minecraft استیو با هم Parenting Minecraft Steve Together

  • اصلاح دهان متقلب Modifying the Imposters Mouth

  • تاری حرکت Motion Blur

  • مدلینگ Crewmate Pt 2 Modeling Crewmate Pt 2

  • دوربین دنباله دار امتیاز 1 Camera Sequencer Pt 1

  • بازسازی انیمیشن و رندر ما Revewing our Animation and Render

  • تنظیم توالی تصویر بر روی بافت ها Setting Image Sequences on Textures

  • بررسی ساختار پروژه Project Structure Review

  • در میان ما معرفی واحد Among Us Unit Intro

  • توالی نماها در دوربین ترتیب دهنده Sequencing Shots in Camera Sequencer

  • اضافه کردن نور به Illuminate Bad Guy Adding Light to Illuminate Bad Guy

  • مدل سازی پاهای منفور Modeling Abominable Legs

  • گسترش انیمیشن Pacmans Extending Pacmans Animation

  • رندر عمق میدان Rendering Depth of Field

  • استفاده از مواد Applying Materials

  • XYZ توضیح داده شده است XYZ Explained

  • متحرک کردن Pacmans Mouth Animating Pacmans Mouth

  • زبان مدلینگ Modeling Tongue

  • دوربین های متحرک قسمت 1 Animating Cameras pt 1

  • کلیدهای رانده شده را برای حمله تنظیم کنید Set Driven Keys for Attack

  • ناپسند پکمن Pacman Abomination

  • فینال انیمیشن کربی Kirby Animation Final

  • Avidmux Imposter Attack Avidmux Imposter Attack

  • بافت پاها Texturing the Legs

  • تنظیم کلیدهای خطی Setting Linear Keys

  • هواپیمای تصویر و خدمه مدلینگ Image Plane and Modeling Crewmate

  • رندر کردن یک Sequence و اضافه کردن Motion Blur Rendering a Sequence and adding Motion Blur

  • رفع وزن پوست Fixing Skin Weights

  • آماده شدن برای انیمیشن Getting Ready to Animate

  • رندر دادن Rendering Abomination

  • چالش بافت سر 1 Texturing the Head Challenge 1

  • پانل لایه Layer Panel

  • متحرک سازی دوربین Animating the Camera

  • دینامیک بدنه سفت و سخت Rigid Body Dynamics

  • راه اندازی محیط Setting Up Environment

  • متحرک سازی دوربین با هدف Animating Camera with Aim

  • تقلب زشت Rigging Abomination

  • مدل سازی چشمان پکمن Modeling Pacmans Eyes

  • قابلیت مشاهده متحرک Animating Visibility

  • تقلب کربی Rigging Kirby

  • مدل سازی Pacman pt1 Modeling Pacman pt1

  • چالش نفرت انگیز Minecraft Minecraft Abomination Challenge

  • تقسیم کلیپ های ترتیب سنج دوربین Splitting Camera Sequencer Clips

  • چرخه پیاده روی Kirby Abomination Pt3 Kirby Abomination Pt3 Walk Cycle

  • AvidMux AvidMux

  • معرفی واحد کربی Kirby Unit Intro

  • گسترش فریم ها و دنباله رندر Extending Frames and Rendering Sequence

  • دوربین های متحرک قسمت 3 Animating Cameras pt 3

  • انیمیشن مرگ یک خدمه Animating the Death of a Crewmate

  • سهولت در Ease Out Ease in Ease Out

  • انیمیشن راه رفتن و پریدن Walking and Jumping Animation

  • متحرک سازی Crewmate Animating Crewmate

  • تغییر کلیدها Modifying Keys

  • استفاده از تصاویر HDRI Applying HDRI Images

  • مجسمه سازی کربی Sculpting Kirby

  • درگاه های نمایش رابط کاربری Maya pt 2 Maya User Interface pt 2 Viewports

  • انیمیشن نهایی Final Animatic

  • معرفی واحد پکمن Pacman Unit Intro

  • مدل سازی Pacman pt2 Bridging Polygons Modeling Pacman pt2 Bridging Polygons

  • طراحی جامد Solid Drawing

  • رابط کاربری مایا Maya User Interface

  • سفینه فضایی اکستروژن Extrusion Spaceship

  • اضافه کردن بافت های دهان Adding Mouth Textures

  • مدلسازی Minecraft Steve Modeling Minecraft Steve

  • AVidmux زشت AVidmux Abomination

  • رنگ آمیزی وزنه های پوست Painting Skin Weights

  • تابلوهای داستانی و انیمیشن Storyboards and Animatics

  • وارد کردن مدل دشمن Importing an Enemy Model

  • انیمیشن پکمن در حال خوردن استیو چلج Animating Pacman Eating Steve Challege

  • Kirby Abomination Pt4 رفع افست Kirby Abomination Pt4 Fixing the Offset

  • انعکاس وزن های پوست Mirroring Skin Weights

  • حالت کامپوننت Component Mode

  • ساختار پروژه Project Structure

  • وزن نقاشی Pt1 Weight Painting Pt1

  • عمل از طریق و همپوشانی را دنبال کنید Follow Through and Overlapping Action

  • پوست انداختن وزن ها و متحرک کردن زشتی ها Skinning Weights and Animating Abomination

  • رندر نورپردازی سایه ها Rendering Lighting Shadows

  • دوربین های متحرک قسمت 2 Animating Cameras pt 2

  • متحرک متحرک Animating Imposter

  • اعمال تکسچر روی سطح شیدر Applying Texture to Surface Shader

  • خشن کردن در حالت های کلیدی Roughing in Key Poses

  • پروژه استیو اوترو Project Steve Outro

  • اضافه کردن دندان Adding Teeth

  • وارد کردن هواپیماهای تصویری Importing Image Planes

  • سایه زدن کربی Shading Kirby

  • مدلسازی Imposter pt1 Modeling the Imposter pt1

  • درخواست Appeal

  • افزودن توالی تصویر در Avidmux Appending Image Sequences in Avidmux

  • زمان سنجی Timing

  • پیش بینی کربی Kirby Anticiaption

  • تکلیف Pacman کاملا متحرک Fully Animated Pacman Assignment

  • بافت بازوها Texturing the Arms

  • ویرایش صدا در Camtasia Editing Audio in Camtasia

  • در حال نصب مایا Installing Maya

  • اقدام ثانویه Secondary Action

  • رندر Kirby Abomination Pt5 Kirby Abomination Pt5 Rendering

  • رندر دستی بخش ها Manually rendering sections

  • مدلسازی نواحی چشم و دهان Modeling Eye and Mouth Regions

  • ترفندهای نهایی انیمیشن Final Animation Tweaks

  • تنظیم کلیدهای رانده روی بافت ها Setting Driven Keys on Textures

  • اعمال مواد و چسباندن بافت Applying Material and Attaching Texture

  • Kirby Abboination Pt1 Kirby Abomination Pt1

  • انجماد مقیاس برای رفع مشکلات چرخش Freezing Scale to Fix Rotation Problems

  • محدود کردن Imposter به Crewmate Constraining Imposter to Crewmate

  • بافت بافت Texturing Terrain

  • محدودیت های چرخش Rotation Limitations

  • ایجاد مفاصل Creating Joints

  • تغییر جهت آتش و ترفندهای نهایی Changing Fire Direction and Final Tweaks

  • رندر دسته ای Batch Rendering

  • کانال های آلفا Alpha Channels

  • اضافه کردن پس زمینه Adding Background

  • مقدمه Intro

  • ویرایشگر UV Pt1 UV Editor Pt1

  • رنگ موی نقاشی Kirby Abomination Pt2 Kirby Abomination Pt2 Painting Hair Color

  • معرفی 12 اصل انیمیشن Intro to 12 Principles of Animation

  • افزودن شعله های آتش به کربی Adding Flames to Kirby

  • اصل 1 اسکواش و کشش pt 1 Principle 1 Squash and Stretch pt 1

  • بافتن تنه Texturing the Torso

  • تنظیم کلیدها Setting Keys

  • قوس ها Arcs

  • Lights Rendering Blur Lights Rendering Blur

  • اسکواش و کشش کربی Squash and Stretch Kirby

  • آماده شدن برای ایجاد ظلم Getting Ready to Create the Abomination

  • وارد کردن صدا Importing Audio

  • نهایی کردن انیمیشن ها Finalizing Animations

  • راه اندازی Scene Imposter Kills Crewmate Setting up the Scene Imposter Kills Crewmate

  • فینال کربی زشت Kirby Abomination Final

  • Playblast Playblast

  • صحنه سازی Staging

  • شکستن شیشه جلو Cracking the Windshield

  • کلیدهای رانده را تنظیم کنید Set Driven Keys

  • اقدام مستقیم و ژست برای ژست گرفتن Straight ahead action and pose to pose

  • انیمیشن پالایش بیشتر Further Refining Animation

  • مسیرهای حرکتی قابل ویرایش Editable Motion Paths

  • صادرات برای یونیتی Exporting for Unity

  • معرفی پروژه استیو Project Steve Intro

  • اغراق Exaggeration

  • افزودن مواد Adding Materials

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش طراحی و انیمیشن شخصیت بازی Maya 3d
جزییات دوره
13h 26m
138
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
18
از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Benjamin Taylor Benjamin Taylor

سلام، من بنجامین تیلور هستم و اگر از شاگردانم بپرسید، من معلم Rockstar یا Taylor Sensei هستم. من طراحی دیجیتال را در MTCHS تدریس می کنم و بیش از 15 سال است که طراحی انجام می دهم. من دوست دارم استعدادهای پنهان دانش آموزانم را پیدا کنم و آن را به نمایش بگذارم. من همچنین قویاً معتقدم که یادگیری باید سرگرم کننده باشد. اگر سرگرم کننده نیست، خسته کننده است، و خسته کننده بد است.