آموزش ایجاد یک شرور علمی تخیلی در مایا و سیلو

Creating a Sci-Fi Villain in Maya and Silo

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها ، ما فقط قصد ایجاد یک شرور علمی تخیلی را نداریم ، بلکه به جای تکرار آنچه در دوره قبلی من نشان داده شد ، چندین جنبه مهم دیگر ایجاد شخصیت را بررسی خواهیم کرد ، و آنچه را که آموخته اید گسترش خواهیم داد ... در این مجموعه از آموزش ها ، ما فقط قصد ایجاد یک شرور علمی تخیلی را نداریم ، بلکه به جای تکرار آنچه در دوره قبلی من نشان داده شد ، چندین جنبه مهم دیگر ایجاد شخصیت را بررسی خواهیم کرد ، آنچه را که قبلاً یاد گرفته اید گسترش می دهیم. ما ابتدا با پوشش مختصر ساختارش با کمک یک مش پایه از قبل ساخته شده شروع می کنیم و سپس تمرکز خود را به بافت و مناطق مربوط به سایه بان از جمله استفاده از پراکندگی زیر سطح برای پوست او می دهیم. پس از بافت ، ما یک اسکلت و چند کنترل ساده ایجاد خواهیم کرد تا بتوانیم به راحتی او را به حالت پویاتر برسانیم. علاوه بر این ما به استفاده و ارائه سیستم nHair مایا برای ایجاد و ژست دادن موهای او نگاه خواهیم کرد تا اینکه به نوارهای چند ضلعی یا هندسه اعتماد کنیم. در آخر ما همه چیز را در فتوشاپ با هم مخلوط خواهیم کرد و به اضافه کردن یک لایه جزئیات اضافی برای ارائه رندر نهایی خود نگاه خواهیم کرد. با پایان این دوره دانش و مهارت لازم برای ایجاد ، ژست گرفتن و ارائه هر شخصیتی را خواهید داشت. به علاوه شما درکی از چگونگی ایجاد پوست و مو واقع گرایانه خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Silo 2.2، Maya 2013، 3D-Coat 4، Photoshop CS6.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک شرور علمی تخیلی در مایا و سیلو Creating a Sci-Fi Villain in Maya and Silo

  • آماده سازی پروژه Project Preparation

  • شروع ویرایشهای Base Mesh Beginning Base Mesh Edits

  • ایجاد زره بالاتنه Creating the Upper Body Armor

  • ساختن پاهای دیو او Building Her Demon Feet

  • ایجاد زره پایین بدن Creating the Lower Body Armor

  • اضافه کردن دم او Adding Her Tail

  • بررسی اجمالی مدل نهایی Final Model Overview

  • افزودن داده های نقشه برداری Uv به سر او Adding Uv Mapping Data to Her Head

  • افزودن داده های نقشه برداری Uv به بدن او Adding Uv Mapping Data to Her Body

  • ایجاد زره پوش و بافت Creating the Armor and Clothing Textures

  • ایجاد بافت های سر Creating the Head Textures

  • ایجاد بافت های بدن Creating the Body Textures

  • نقاشی کردن درزها Painting out the Seams

  • تنظیم و آماده سازی رندر Render Setup and Preparation

  • افزودن پراکندگی زیرسطحی به پوست Adding Subsurface Scattering to the Skin

  • تنظیم تنظیمات پراکندگی زیرسطحی Adjusting the Subsurface Scattering Settings

  • n راه اندازی مو nHair Setup

  • n ژست مو nHair Posing

  • n رندر مو nHair Rendering

  • ایجاد اسکلت اساسی Creating a Basic Skeleton

  • اتصال پوست و نقاشی وزنه ها Binding the Skin and Painting the Weights

  • اضافه کردن کنترل های اساسی به اسکلت و ایجاد او Adding Basic Controls to the Skeleton and Posing Her

  • افزودن و تنظیم Render Pass ها Adding and Adjusting Render Passes

  • اعمال تغییرات و جزئیات تصویر نهایی Applying Final Image Tweaks and Details

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک شرور علمی تخیلی در مایا و سیلو
جزییات دوره
5h 18m
25
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Antony Ward
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Antony Ward Antony Ward

آنتونی وارد یک هنرمند ، انیماتور و نویسنده دیجیتال فریلنسر مستقر در انگلیس است. از اوایل سال 1990 ، وی در کنار صنعت توسعه بازی برای برخی از بزرگترین شرکتهای امروزی در سطح عالی کار کرده است. از زمان مراجعه به فریلنسر ، او به مناطق جدیدی منشعب شده است و همچنین وقت خود را برای نوشتن سه کتابچه راهنمای فنی پیدا کرده است: آموزشها این موارد در بین جامعه محبوب بوده و از آن زمان به بسیاری از زبانهای مختلف ترجمه شده است.