لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد یک جانور زره پوش در ZBrush
Creating an Armored Beast in ZBrush
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش ZBrush، روشهای توسعهیافته برای ایجاد یک موجود فانتزی منحصربهفرد را با استفاده از ارجاعات حیوانات برای کمک به ایجاد شخصیت خود در واقعیت مرور میکنیم. نرمافزار مورد نیاز: ZBrush 4R5، Photoshop CS6، KeyShot. در این آموزش ZBrush، روشهای ایجاد شده برای ایجاد یک موجود فانتزی منحصربهفرد را با استفاده از ارجاعات حیوانات برای کمک به ایجاد شخصیت خود در واقعیت مرور خواهیم کرد. ما همچنین روش هایی را برای ایجاد سریع مجموعه ای منحصر به فرد از زره و لوازم جانبی برای موجود خود پوشش خواهیم داد. در پایان آموزش، بینش عمیق تری نسبت به مفهوم و گسترش مجموعه مهارت های خود خواهید داشت، و می توانید این روش ها را با فرآیند خود تطبیق دهید تا یک قطعه آماده برای نمونه کارها ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5، Photoshop CS6، KeyShot.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد یک جانور زره پوش در ZBrush
Creating an Armored Beast in ZBrush
اطلاع رسانی طرح ما با مرجع آناتومی حیوانات
Informing Our Design with Animal Anatomy Reference
استفاده از ZSpheres برای ایجاد یک مش پایه
Using ZSpheres to Create a Base Mesh
ادامه ساخت مش پایه ما
Continuing to Build Our Base Mesh
مسدود کردن در فرم های اصلی
Blocking in the Main Forms
ادامه انسداد در اشکال شخصیت ما
Continuing Blocking in the Forms of Our Character
پالایش گروه های عضلانی اصلی
Refining Major Muscle Groups
ادامه به پالایش مخلوق
Continuing to Refine the Creature
افزودن ساختار عضلانی و فرم پالایش
Adding Muscle Structure and Refining Form
تعریف بیشتر آناتومی موجود
Further Defining the Anatomy of the Creature
تنظیم سیلوئت و شروع مجسمه سازی پاها
Adjusting Silhouette and Beginning Sculpting the Feet
ادامه به تنظیم شبح مخلوق ما
Continuing to Adjust the Silhouette of Our Creature
به ساختن دندان برای شخصیت خود ادامه می دهیم
Continuing to Build Teeth for Our Character
شروع به مجسمه سازی پشت پای شخصیت
Beginning to Sculpt the Back Feet of the Character
افزودن ساختار عضلانی و اصلاح فرم ثانویه
Adding Muscle Structure and Refining Secondary Form
خواندن شخصیت از راه دور
Reading the Character from a Distance
استفاده از QRemesher برای بازسازی مخلوق ما
Using QRemesher to Retopologize Our Creature
شروع به ایجاد زره برای مخلوق ما
Beginning to Create the Armor for Our Creature
ساختن زره پشتی برای مخلوق ما
Building Back Armor for Our Creature
ساختن زین
Building the Saddle
ساخت زره صورت برای مخلوق ما
Making Face Armor for Our Creature
اضافه کردن قطعات ثانویه زره و ایجاد تسمه های چرمی
Adding Secondary Pieces of Armor and Creating Leather Straps
اضافه کردن لوازم جانبی به زین
Adding Accessories to the Saddle
جزئیات لوازم جانبی و ایجاد زره آرنج
Detailing Accessories and Creating Elbow Armor
اضافه کردن سنبله به زره و جزئیات مخلوق
Adding Spikes to the Armor and Detailing the Creature
استفاده از آلفا برای جزئیات موجود
Using Alphas to Detail the Creature
افزودن لوازم جانبی دقیق
Adding Detailed Props
شروع به جزئیات زره و لوازم جانبی
Beginning to Detail the Armor and Accessories
ادامه جزئیات زره
Continuing to Detail the Armor
استفاده از براش اسلش برای جزئیات زره
Using the Slash Brush to Detail the Armor
شروع نقاشی بدن مخلوق
Beginning Painting the Body of the Creature
ادامه نقاشی مخلوق
Continuing to Paint the Creature
افزودن جزئیات ثانویه به رنگ
Adding Secondary Details to the Paint
نقاشی زره مخلوق ما
Painting the Armor of Our Creature
نقاشی لوازم جانبی
Painting the Accessories
ادامه فرآیند رنگ آمیزی و نمایش شخصیت ما
Continuing the Paint Process and Posing Our Character
صادرات بافت ها
Exporting the Textures
از بین بردن ابزارهای فرعی برای آماده شدن برای صادرات
Decimating the SubTools to Prepare for Export
وارد کردن اشیا به KeyShot
Importing Our Objects into KeyShot
راه اندازی دوربین و ویرایش مواد
Setting up the Camera and Editing Materials
تنظیم نورپردازی برای صحنه ما
Setting up the Lighting for Our Scene
ادامه کامپوزیت رندر
Continuing to Composite the Render
ایجاد یک پاس انسداد محیطی
Creating an Ambient Occlusion Pass
ترکیب یک پس زمینه برای رندر
Compositing a Background for the Render
استفاده از Clown Pass برای تنظیم رندر
Using the Clown Pass to Adjust the Render
استفاده از تکسچر روکش برای تقویت رندر ما
Using Texture Overlay to Enhance Our Render
جاش کراکت یک هنرمند مستقل و متخصص در مجسمه سازی دیجیتال ، هنر مفهومی ، تصویرگری و طراحی موجودات/شخصیت برای صنایع فیلم ، بازی ، تلویزیون و نشر است. او بر روی بسیاری از ویژگی های مستقل کار کرده است و آثار هنری وی در وب سایت ها و نشریات متعددی از جمله مجله 3D Artist ، Daz3D و Coast to Coast AM برجسته شده است. وی همچنین در Renderosity.com به عنوان هنرمند ماه انتخاب شد.
نمایش نظرات