آموزش Adobe Character Animator 101: صحبت کردن کاراکتر Photoshop یا Illustrator

Adobe Character Animator 101: Getting That Photoshop Or Illustrator Character Talking

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این کلاس Skillshare، فرآیند متحرک سازی دیجیتالی یک کاراکتر دو بعدی را به اشتراک می گذارم. من در مورد برخی از تمرینات آماده سازی کاراکتر در Photoshop و Illustrator برای انیمیشن در Character Animator بحث خواهم کرد. من جریان کاری خود را هنگام انیمیشن در Adobe Character Animator به اشتراک می‌گذارم و مروری بر رابط کاربری آن، نحوه ایجاد صحنه با شخصیت خود، تنظیم شخصیت برای صحبت کردن، ضبط شخصیت و البته چند راه برای وادار کردن او به صحبت کردن و به صورت ویدئویی ارائه شده است.

به طور خلاصه، پروژه متحرک سازی یک کاراکتر دو بعدی است که الفبا را می خواند.

حروف الفبا اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از صداها و هجاهای ارزشمند را هنگام متحرک سازی یک کاراکتر در حال صحبت کردن ایجاد کنید.

پروژه شما این است که یک کاراکتر دو بعدی را از Adobe Illustrator/Photoshop به Character Animator ببرید، آن شخصیت را متحرک کنید که الفبا را می‌خواند و انیمیشن را ارائه می‌کند، و با موفقیت یک ویدیوی عالی از انیمیشن شخصیت‌های آواز الفبای شما ایجاد می‌کند.

این کلاس برای افراد مبتدی در Adobe Character Animator با سطح مهارت متوسط ​​تا با تجربه در Adobe Photoshop یا Illustrator به همراه دانش اولیه Adobe Media Encoder، برای رندر کردن ویدیوی نهایی طراحی شده است. p>

پروژه شما متحرک کردن یک کاراکتر دو بعدی است که الفبا را می خواند.

من به بررسی آماده سازی شخصیت در Adobe Photoshop/Illustrator برای Adobe Character Animator خواهم پرداخت.

(شما این گزینه را خواهید داشت که از کاراکتر دو بعدی خود از فتوشاپ یا ایلاستریتور استفاده کنید یا اگر می خواهید مستقیماً به انیمیشن بروید، من یک کاراکتر را فقط برای استفاده در این کلاس ارائه کرده ام. این کاراکتر من خواهد بود. در سراسر کلاس از ویدیوها استفاده خواهد شد)

ویدیوهای فرآیند شما را از طریق فرمول من برای خواندن الفبای شخصیت ما در Character Animator راهنمایی خواهند کرد:

  • مقدمه ای بر Adobe Character Animator: رابط کاربری آن و نحوه شروع یک صحنه با شخصیت خود.
  • نحوه تنظیم و تنظیم ریگ شخصیت برای این انیمیشن خاص
  • نحوه ضبط با استفاده از دوربین عکاسی حرکت چهره Character Animator.
  • همگام سازی دهان و عبارات شخصیت با یک آهنگ از پیش ضبط شده. (من یک فایل صوتی از "فردی" که الفبا را به زبان انگلیسی می خواند اضافه می کنم. شما می توانید الفبا را به هر زبانی ضبط کنید. دوست دارم.)
  • پس از ضبط انیمیشن به نحوه تنظیم یا تنظیم آن خواهیم پرداخت.
  • چگونه انیمیشن نهایی را صادر کنیم تا در Adobe Media Encoder ویدیویی از کاراکترهایمان در حال آواز خواندن یا گفتن الفبا داشته باشیم.

این کلاس در مورد به اشتراک گذاری روش دیگری برای متحرک سازی است. راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، من از اینکه راهم را با شما به اشتراک می گذارم سپاسگزارم و امیدوارم این به شما کمک کند تا انیمیشن مورد نظر خود را تولید کنید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • تقلب بدن Rigging the Body

  • رندر I Rendering I

  • ویرایش Visemes Editing Visemes

  • پروژه کلاس Class Project

  • رندر III Rendering III

  • رندر II Rendering II

  • همگام سازی لب Lip Sync

  • درس پاداش: اصلاح اولیه مو Bonus Lesson: Basic Hair Rigging

  • ایجاد یک صحنه Creating a Scene

  • ویژگی های صحنه II Scene Properties II

  • برچسب زدن به دهان Labeling the Mouth

  • برچسب زدن به صورت Labeling the Face

  • برچسب زدن به بدن Labeling the Body

  • تقلب صورت II Rigging the Face II

  • ویرایش کاراکتر پس از وارد کردن Editing your Character after Import

  • ویژگی های صحنه I Scene Properties I

  • نتیجه Conclusion

  • تقلب صورت I Rigging the Face I

  • رندر IV Rendering IV

  • ضبط زنده Live Recording

  • رابط انیماتور کاراکتر Character Animator Interface

  • مقدمه Introduction

نمایش نظرات

آموزش Adobe Character Animator 101: صحبت کردن کاراکتر Photoshop یا Illustrator
جزییات دوره
2h 21m
22
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
623
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Elizabeth DeAngelis Elizabeth DeAngelis

هنرمند دو بعدی + سه بعدی

سلام، من الیزابت دی آنجلیس هستم.

من عمومی 2 بعدی + 3 بعدی هستم.

من به موسسه هنری برای جلوه‌های بصری و گرافیک حرکتی رفتم + پایان‌نامه‌ام را در مورد مجسمه‌سازی و چاپ سه بعدی در دانشگاه نیویورک انجام دادم.

نمی توانم تصمیم بگیرم چه نوع هنری را بیشتر دوست دارم. چه من آن را خلق کنم و چه کارهای هنرمند دیگری را تحسین کنم، من تماماً به هنر علاقه دارم و امیدوارم بتوانم بخشی از آنچه در این راه آموختم را با شما به اشتراک بگذارم.