لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Robotics & Mechatronics 3: Digital Twin Machines | وحدت
Robotics & Mechatronics 3: Digital Twin Machines | Unity
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
طراحی دوقلو دیجیتال متحرک فیزیکی برای هر مدل سه بعدی ماشین مکانیکی با استفاده از Unity. برای اتوماسیون صنعتی هر مدل ماشینی از پیش ساخته را دریافت کنید و با آن در یونیتی تعامل فیزیکی داشته باشید. خطوط بسته بندی صنعتی دوقلو پیش نیازها: پیشینه برنامه نویسی پایه در هر یک از موارد زیر: C/C++/C#/JAVA/Python
Twinning دیجیتال چیست؟
به عبارت ساده، ایجاد یک ماشین مکانیکی، و شبیه سازی آن، حتی قبل از ساختن آن به دنیای واقعی است
همه چیز در مورد آزمایش مدل سه بعدی ماشین شما در یک محیط فیزیکی است تا ببینید چگونه با محصولات خط تولید شما تعامل دارد.
همه اینها به لطف Unity امکان پذیر است!
شما نحوه شبیه سازی فیزیکی ماشین ها و متحرک سازی آنها را با استفاده از Unity خواهید آموخت.
ما بهصورت دیجیتالی همه مدلهای سهبعدی دوره آموزشی خود را به نام Robotics Mechatronics II تبدیل خواهیم کرد. اما نگران نباشید، اگر هرگز در آنجا ثبت نام نکرده اید، من هنوز هم همه فایل های مدل را پیوست می کنم!
این چیزی است که ما انجام خواهیم داد:
اصول یونیتی و سی شارپ را بیاموزید (توصیه میشود در هر زبان C++ JAVA C# یا Python از پیش آگاهی داشته باشید)
یک تسمه نقاله را به صورت دیجیتالی دوقلوی کنید و با محصولی که روی آن اجرا می شود تعامل فیزیکی داشته باشید.
دوقلوی دیجیتالی یک ربات دکارتی
دوقلوسازی دیجیتالی یک ماشین مکان انتخابی
دوقلوسازی دیجیتالی یک میز تغذیه کننده (میز گردان)
دوقلوسازی دیجیتالی یک خط بسته بندی کوچک
دوقلوسازی دیجیتالی یک سری از نوار نقاله هایی که محصولات را عبور می دهند
و بیشتر!
کجا می توانم این را اعمال کنم؟
ماشینها را قبل از ساختن آنها به صورت مجازی آزمایش کنید
شبیهسازیهای مرور کلی جریان محصول
ارائه تجاری ماشین سه بعدی
در دنیای اتوماسیون صنعتی و خطوط تولید، این احتمالاً یکی از داغ ترین موضوعات است. افراد بسیار زیادی هستند که واقعاً می توانند ماشین های دوقلو دیجیتال را از ابتدا بدون حساب کردن روی نرم افزارهای از پیش ساخته خارجی، که می تواند بی فایده بودن را ثابت کند زیرا باید یاد بگیرید که هر ماشینی را که دستتان به آن بیفتد به صورت دیجیتالی دوقلو کنید و هرگز از یک دوقلوی پیش دیجیتال استفاده نکنید. چرا؟ ساده، هیچ دو ماشینی شبیه هم نیستند.
در این دوره ما بر روی تعامل فیزیکی محصول و انیمیشن تمرکز خواهیم کرد، جایی که در دوره قبلی خود، Robotics Mechatronics II، ما بر روی ماشینهای مدل سه بعدی از ابتدا تمرکز کردیم تا بتوانیم هر ماشینی را که در ذهن دارید بسازیم.
این تنها دوره آموزشی در سراسر اینترنت است که از ابتدا بر روی این موضوع تمرکز می کند، بدون اینکه مجبور به پرداخت هزاران دلار برای اشتراک نرم افزار یا برای آموزش باشد.
امیدوارم همه چیز را آنجا ببینم! و لطفاً اگر سؤالی دارید به من اطلاع دهید.
این دوره یک پیش درخواست برای Robotics Mechatronics IV: PLC Virtual Commission (به زودی) است
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
معرفی
Introduction
نصب ابزار
Tools Installation
نصب یونیتی
Installing Unity
نصب ویژوال استودیو
Installing Visual Studio
مبانی وحدت
Unity Basics
بخش مقدمه
Section Introduction
مروری بر نرم افزار
Software Overview
شیء سه بعدی و تحولات
3D Object & Transformations
مواد
Materials
اتاق و دوربین
Room & Camera
Colliders مقدمه
Colliders Introduction
بدن صلب و برخورد دهنده
Rigidnbody & Colliders
کنترل جاذبه
Controlling Gravity
C# مقدمه
C# Introduction
اسکریپت در مقابل فیزیک طبیعی
Scripted Vs Natural Physics
FixedDelta، Delta & FPS
FixedDelta, Delta & FPS
مقدمه فیزیک چرخشی
Rotation Physics Introduction
پیاده سازی چرخش سی شارپ
C# Rotation Implementation
چرخش تعامل فیزیکی
Rotation Physical Interaction
چرخش و تعامل موانع
Rotation & Barriers Interaction
چرخش و تعامل چند شی
Rotation & Multi-Object Interaction
مقدمه فیزیک تسمه نقاله
Conveyor Belt Physics Introduction
نمونه سازی تسمه نقاله
Conveyor Belt Prototyping
انیمیشن کمربند
Belt Animation
تغییر محور چرخشی
Changing Rotational Pivot
معرفی حرکت خطی
Linear Motion Introduction
معرفی سنسورها
Sensors Introduction
حرکت واقع شده قسمت 1
Located Motion Part 1
حرکت واقع شده قسمت 2
Located Motion Part 2
حرکت واقع شده قسمت 3
Located Motion Part 3
نوار نقاله تخت | دوقلوی دیجیتال
Conveyor Flat Belt | Digital Twinning
نمایش نظرات