لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش واقعیت افزوده در عمق 101
Augmented Reality in Depth 101
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
درک عمیق واقعیت افزوده، فناوری ردیابی کلیدهای مختلف و ساخت 20 برنامه از ابتدا با استفاده از خلاقیت درک اشکال مختلف واقعیت افزوده و کاربردهای آنها. اطراف سیلندر دانشآموزان با نوشتن کدهایی به زبان برنامهنویسی C#، برنامههای واقعیت افزوده ایجاد میکنند. صادرات به IOS و Android استفاده از اهداف تصویری با ردیابی گسترده اهداف تعریفشده توسط کاربر یادگیری بنیاد برنامهنویسی سی شارپ دستور زبان برنامهنویسی خود را در یک دستگاه تلفن همراه/تبلت بسازید تفاوت اساسی بین واقعیت مجازی را درک کنید. و واقعیت افزوده درک تفاوت واقعیت ترکیبی هولوگرافی و عکاسی قرار دادن ماشین لامبورگینی در اندازه واقعی در دنیای واقعی با استفاده از ردیابی بدون نشانگر پیش نیازها: سیستم کامپیوتری ویندوز یا مک تلفن هوشمند اندروید یا آیفون دانش پایه برنامه نویسی کمک بزرگی خواهد بود مهمتر از همه "علاقه به واقعیت افزوده" سلام به همه!
الزامات
یک سیستم کامپیوتری Windows یا Mac
تلفن هوشمند اندروید یا آیفون
دانش برنامه نویسی پایه کمک بزرگی خواهد بود
سرعت اینترنت خوب برای دانلود فایل ها
محتوای دوره و نمای کلی
این دوره برای دانشجویان علاقه مند به ایجاد برنامه های واقعیت افزوده طراحی شده است.
اگر هرگز از Unity 3D استفاده نکردهاید یا با کدنویسی آشنایی ندارید، نگران نباشید. در اینجا همه چیز از ابتدا به شما آموزش داده می شود.
در حال حاضر این دوره دارای 11 بخش پر از آخرین مفاهیم و درک است.
با مقالهها، آزمونها، منابع مختلف و فایلها و داراییهای قابل دانلود مواجه خواهید شد. همچنین برای کسانی که در زمینه کدنویسی تازه کار هستند، یک چیز باید به شما اطمینان دهم که C# زبان بسیار خلاقانه ای است و درک آن بسیار آسان است به علاوه زمانی که Unity 3D را نصب می کنید، ویژوال استودیو نیز نصب خواهد شد که زندگی شما را آسان تر می کند. زیرا این نرم افزار بسیار برنامه نویس پسند است.
در این دوره شما درک کاملی از واقعیت افزوده و دامنه آینده آن خواهید داشت زیرا همه می دانید که انتظار می رود بازار AR بین 85 تا 90 میلیارد دلار باشد. بنابراین فرصت را از دست ندهید تا با تکنولوژی روز آشنا شوید.
در این دوره آموزشی با 11 بخش مواجه خواهید شد.
بخش 1 : مقدمه ای بر واقعیت افزوده و آینده آن
بخش 2: مقدمه ای بر موتور بازی، Unity3D و Vuforia
بخش 3: برنامه عمو قدیمی
بخش 4: دکمه های مجازی
بخش 5: پیچش صفحه دوبعدی
بخش 6 : اهداف استوانه ای
بخش 7: هدف چند تصویری
بخش 8: اهداف تعریف شده توسط Uer
بخش 9: Super-Imposition همراه با اسکنر شی Vuforia
بخش 10: مرحله سطح زمین
بخش پاداش ( بخش 11 ) : تبدیل
در مورد واقعیت افزوده کنجکاو هستید، به جای درستی آمده اید. اصول اولیه و تکنیک های برنامه نویسی مورد نیاز برای ساخت اپلیکیشن های اندروید و iOS واقعیت افزوده کاملا کاربردی را بیاموزید. برای این دوره به یک گوشی هوشمند اندرویدی یا آیفون نیاز دارید.
پس واقعیت افزوده چیست؟
طبق ویکیپدیا، واقعیت افزوده (AR) یک نمای زنده مستقیم یا غیرمستقیم از یک محیط فیزیکی و دنیای واقعی است که عناصر آن توسط ورودیهای حسی دنیای واقعی تولید شده یا استخراجشده توسط رایانه، مانند صدا، ویدیو، «افزایش» میشوند. داده های گرافیکی یا GPS.
در واقعیت افزوده نمای واقعی توسط یک کامپیوتر اصلاح میشود (در این مورد تلفن هوشمند). واقعیت افزوده (AR) درک فعلی فرد از واقعیت را افزایش می دهد، در حالی که در مقابل، واقعیت مجازی دنیای واقعی را با دنیای شبیه سازی شده جایگزین می کند. تکنیکهای افزایش اساساً در زمان واقعی انجام میشوند،
قدرت واقعیت افزوده
پلت فرم Vuforia بسیار امیدوار کننده به نظر می رسید زیرا توسعه دهندگان در سراسر جهان از Vuforia برای توسعه برنامه های واقعیت افزوده استفاده کرده اند.
بازی Pokemon Go بهترین نمونه از واقعیت افزوده است. به غیر از آن، برنامههای واقعیت افزوده در طیف گستردهای از موضوعات از آموزش، تجارت، معماری، صنعت سلامت، دکوراسیون خانه و بدیهی است که بازیهای موبایلی گسترش مییابند.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه ای بر واقعیت افزوده
Introduction to Augmented Reality
طرح کلی بخش
Section Outline
مقدمه ای بر واقعیت افزوده
Introduction to Augmented Reality
بازار درحال رشد
Growing Market
مقدمه ای بر واقعیت مجازی
Introduction to Virtual Reality
تفاوت بین AR و VR
Difference between AR and VR
فن آوری های نمایش
Display Technologies
انواع مختلف نمایشگر
Various Type of Displays
پیوستار مجازی واقعیت
Reality Virtuality Continuum
مقدمه ای بر واقعیت ترکیبی
Introduction to Mixed Reality
فناوری ردیابی کلید
Key Tracking Technology
هولوگرافی
Holography
مرورگرهای AR
AR Browsers
برنامه دنیای واقعی
Real World Application
جلسه تمرین
Practice Session
مطالب خواندنی اختیاری
Optional Reading Material
معرفی موتور بازی، Unity3D و Vuforia
Introduction to Game Engine , Unity3D and Vuforia
موتور بازی
Game Engine
نصب Unity3D
Installing Unity3D
مقدمه ای بر ویرایشگر Unity3D
Introduction to Unity3D Editor
راه اندازی تنظیمات ساخت
Setting up Build Settings
راه اندازی برای IOS
Setup for IOS
راه اندازی Vuforia
Vuforia Setup
موتور Vuforia و PhotoScape
Vuforia Engine and PhotoScape
اولین پروژه AR
First AR Project
پروژه گلوب
Globe Project
زمان اسکریپت
Scripting Time
زمان ساخت اپلیکیشن
Time to build app
APK و تست
APK and Test
برنامه عمو قدیمی
Old Uncle APP
نحوه ادامه
How to Proceed
واردات دارایی
Importing Assets
اسکریپت
Scripting
زمان ساخت
Build Time
دکمه های مجازی
Virtual Buttons
راه اندازی ویرایشگر یونیتی
Setting up Unity Editor
اضافه کردن دکمه های مجازی
Adding Virtual Buttons
اسکریپت
Scripting
زمان ساخت آن است
Its Build Time
پیچش صفحه دو بعدی
2D Page Curl
راه اندازی صحنه و وارد کردن دارایی ها
Scene Setup and Importing Assets
آشنایی با تنظیمات صفحه برنامه
Understanding Page App Setup
تنظیمات صفحه اضافی
Additional Page Setting
اهداف استوانه ای
Cylindrical Targets
راه اندازی اهداف استوانه ای و پایگاه داده
Setting up Cylindrical Targets and Database
ساخت اپلیکیشن
Making up the App
وارد کردن مدل ها از فروشگاه دارایی و راه اندازی صحنه
Importing Models from Asset Store and setting up the scene
ابرهای بالا و پایین همراه با هلیکوپتر
Top and Bottom Clouds along with Helicopters
راه اندازی زمین، سیاره
Setting up Terrain , Planet
اسکریپت برای چرخش و ساخت apk
Script for Rotation and build the apk
هدف چند تصویری
Multi-Image Target
Multi-Image چیست و راه اندازی پایگاه داده آن
What is Multi-Image and its Database SetUp
ویرایش ابعاد تصویر در PhotoScape و به روز رسانی پایگاه داده
Editing Image Dimensions in PhotoScape and Updating the Database
وارد کردن کاراکتر از Mixamo و ساخت برنامه
Importing Character from Mixamo and Build the App
اهداف تعریف شده توسط کاربر
User Defined Targets
اهداف تعریف شده توسط کاربر و تنظیمات آن چیست
What is User Defined Targets and its Setup
راه اندازی صحنه و ساخت برنامه
Setting up the Scene and Build the APP
نکته کوچک
Small Tip
Super-Imposition همراه با Vuforia Object Scanner
Super-Imposition along with Vuforia Object Scanner
Super-Imposition چیست
What is Super-Imposition
کار با فایل odt در Unity و راه اندازی صحنه
Working with .odt file in Unity and Setting up the scene
Apk را بسازید
Build the Apk
مدل متحرک و تغییرات در اسکریپت
Animated Model and Changes in the Script
برنامه را بسازید
Build the APP
مرحله هواپیمای زمینی
Ground Plane Stage
هواپیمای زمینی چیست؟
What is Ground Plane ?
لنگر مرحله و ساخت برنامه
Anchor Stage and Build the APP
توسعه دهنده AR ، علاقه مندان به امنیت سایبری ، خلبان DJI Drone سلام به همه! اسم من دبایان دی است. من چند سال است که با Unity 3D و Vuforia کار می کنم و بسیاری از بازی های 2D ، 3D ، Multiplayers را به همراه برنامه های واقعیت افزوده ساخته ام. من گواهینامه مهندسی پشتیبانی Google IT ، CEH v10 ، CSCU v2 ، DJI Drone Pilot ، عکاس را دارم. من همچنین Traveling را دوست دارم و یک صفحه وبلاگ نویسی سفر در اینستاگرام دارم که به آن "thenewagetraveller" نامگذاری شده است. من همچنین کانال Youtube خود را اجرا می کنم (لینک در Bio به اشتراک گذاشته شده است). تعقیب کننده رویای مشتاق که دوست دارد احساس خود را دنبال کند.
بیش از 20،000 دانشجو از 150+ کشور دوره های من را گذرانده اند.
فقط صبور باشید .... به زودی دوره های جالب دیگری را در زمینه برنامه نویسی ، بازاریابی آنلاین ، طراحی ، هک ، e.t.c. بارگذاری می کنم.
نمایش نظرات