آموزش Unreal Essential Training (2016)

Unreal Essential Training (2016)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Unreal Engine مجموعه کاملی از ابزارهای ساخت بازی است که توسط سازندگان بازی برای توسعه دهندگان بازی ساخته شده است. از بازی های موبایل 2 بعدی گرفته تا فیلم های پرفروش کنسول ، آزمایش های مستقل و واقعیت مجازی ، Unreal Engine می تواند قدرت همه اینها را فراهم کند. در این دوره ، Craig Barr موارد ضروری طراحی سطح ، نور ، جلوه ها ، اسکریپت نویسی ، سینمایی و بسته بندی بازی را با Unreal پوشش می دهد. وی ایجاد اولین پروژه شما ، ایجاد چشم انداز پایه ، جلوگیری از سطح و صادرات و واردات دارایی برای استفاده در طراحی را شامل می شود. آیا می خواهید بدانید که چگونه یک ظاهر منحصر به فرد ایجاد کنید؟ با استفاده از مواد و ایجاد جلوه های ویژه با سیستم های ذره ای Unreal آشنا شوید. بعلاوه ، با Blueprints ، زبان اسکریپت نویسی بصری و عملکرد بهینه شده برای گیم پلی عالی با Unreal ، کاملاً آشنا شوید.
موضوعات شامل:
  • سفارشی سازی رابط کاربری غیرواقعی
  • ایجاد یک پروژه جدید
  • ایجاد مناظر
  • مسدود کردن سطوح
  • مونتاژ صحنه
  • کار با مواد و چراغ
  • افزودن اثرات پس از پردازش
  • تعریف اجسام آب
  • افزودن جوی ، شاخ و برگ و باد
  • کار با ویرایشگر طرح نقشه
  • ایجاد سینمایی
  • نظارت بر عملکرد
  • بسته بندی یک بازی برای توزیع

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. درک رابط 4 غیرواقعی (UI) 1. Understanding the Unreal 4 Interface (UI)

  • صفحه نمایش حماسه Epic launch screen

  • آشنایی با رابط کاربری Introduction to the user interface

  • منوها Menus

  • سفارشی کردن رابط کاربر Customizing the UI

  • جهت یابی Navigation

  • مستندات Documentation

2. شروع یک پروژه جدید 2. Starting a New Project

  • ایجاد یک پروژه جدید Creating a new project

  • مرورگر محتوا The Content Browser

  • قرار دادن و دستکاری بازیگران Placing and manipulating actors

  • تکنیک های پیشرفته دستکاری Advanced manipulation techniques

3. طراحی سطح: ایجاد مناظر پایه 3. Level Design: Creating Base Landscapes

  • حالت های ابزار چشم انداز Landscape tool modes

  • ایجاد مناظر پایه Creating base landscapes

  • در حال ویرایش مناظر Editing landscapes

  • استفاده از مواد چشم انداز Applying landscape materials

4. طراحی سطح: مسدود کردن 4. Level Design: Blocking

  • نمای کلی از برس های هندسی Overview of geometry brushes

  • تور قلم مو هندسی Geometry brush tour

  • مسدود کردن سطح Blocking out the level

  • صادرات سطوح مسدود شده Exporting blocked levels

5. مجمع سطح 5. Level Assembly

  • ایجاد محتوا: برنامه های خارجی Content creation: External applications

  • صادرات دارایی نهایی برای غیرواقعی Exporting final assets for Unreal

  • واردات دارایی نهایی به غیرواقعی Importing final assets into Unreal

  • مونتاژ صحنه Assembling the scene

6. نگاه به توسعه: مواد 6. Look Development: Materials

  • آشنایی با مواد Introduction to materials

  • خواص مواد Material properties

  • ویرایشگر مواد: فانوس Material Editor: Lantern

  • موارد مادی Material instances

7. نگاه به توسعه: روشنایی 7. Look Development: Lighting

  • مبانی روشنایی Lighting basics

  • نورپردازی با بازیگران نور: چراغهای جلو Lighting with light actors: Headlights

  • روشنایی محیط Environment lighting

  • ساختن چراغ فانوس دریایی Building the lighthouse light

8- اثرات پس از فرآیند 8. Post-Process Effects

  • ضد آزار دهنده Anti-aliasing

  • نقشه برداری از تن Tone mapping

  • افزودن یک اثر شکوفه Adding a bloom effect

  • اجزای روشنایی Lighting components

9. توسعه را نگاه کنید: آب 9. Look Development: Water

  • تعریف بدن آب Defining the water body

  • مواد پیشرفته: آب Advanced material: Water

10. نگاه به توسعه: اثرات 10. Look Development: Effects

  • ایجاد جو Creating atmospherics

  • ایجاد باد محیط Creating ambient wind

  • ایجاد ذرات محیط: مه Creating ambient particles: fog

  • با استفاده از سیستم های ذره ای Using particle systems

  • ایجاد ذرات محیط: اگزوز Creating ambient particles: exhaust

  • ایجاد اشکالات درخشش Creating glow bugs

11. نقشه ها: برنامه نویسی ویژوال در موتور غیرواقعی 4 11. Blueprints: Visual Scripting in Unreal Engine 4

  • آشنایی با طرح ها Introduction to Blueprints

  • ویرایشگر طرح Blueprint Editor

  • انیمیشن طرح: نور فانوس دریایی Blueprint animation: Lighthouse light

12. ماتینه: ایجاد سینما 12. Matinee: Creating Cinematics

  • آشنایی با متین Introduction to Matinee

  • UI Matinee The Matinee UI

  • استفاده از گروه های دوربین در Matinee Using camera groups in Matinee

  • با استفاده از آهنگ مدیر Using the Director Track

  • ساخت سینمایی Creating a cinematic

13. نظارت بر عملکرد 13. Performance Monitoring

  • تنظیمات پخش و عملکرد Playback and performance settings

  • نکاتی برای عملکرد بهینه Tips for optimal performance

  • تجسم دهنده ارائه دهنده Render visualizers

  • پروفایل GPU GPU profiling

14. بسته بندی بازی شما 14. Packaging Your Game

  • بررسی اجمالی Overview

  • بازی خود را تست کنید Play-test your game

  • بسته بندی برای توزیع Packaging for distribution

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش Unreal Essential Training (2016)
جزییات دوره
7h 39m
61
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
363,053
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Craig Barr
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Craig Barr Craig Barr

کریگ بار یک مربی و نویسنده برجسته در فضای 3D است ، که بلندگو برتر SIGGRAPH و NAB است. کریگ بار با بیش از 17 سال تجربه در انیمیشن سه بعدی ، جلوه های بصری ، تولید نرم افزار و تولید محتوا ، تجربه بی نظیری را در ارائه و ارتباط این موضوعات به ارمغان می آورد. کریگ با تولید بیش از 100 فیلم فنی و ویژه برای محصولات نرم افزاری و سخت افزاری و گردش کار ، همچنین دارای بلندگوهای برجسته ای است که در سالهای مختلف در رویدادهای صنعت از جمله GDC ، Siggraph ، NAB و دانشگاه Autodesk ارائه کرده است. وی تألیف آموزش های مجله 3D World و 3D Artist و همچنین فصل های کتاب های مربوط به خطوط تولید. پیشینه تحصیلی کریگ ترکیبی منحصر به فرد از علم و انیمیشن را ارائه می دهد. او از الهام گرفتن از طریق تعامل ، ایجاد محتوا و ارتباطات در مورد فن آوری های خلاق لذت می برد.