لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش طراحی و توسعه بازی 2 بعدی
2D Game Design and Development Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با طیف گسترده ای از ابزارها و موتورهای توسعه دهنده بازی امروزه ، ساخت بازی های دو بعدی با تلاش بسیار کم آسان است. اما برای اینکه بازی شما به موفقیت برسد ، باید آن را از همان ابتدا برنامه ریزی کنید. جسی فریمن شما را از طریق انتخاب موتور ، ساخت آثار هنری و ترکیب صدا ، تا انتشار و بازاریابی بازی تمام شده ، در تمام مواردی که برای طراحی و توسعه اولین بازی 2D خود باید بدانید ، جستجو می کند. همراه با استراتژی های سطح بالا ، جسی ابزارهایی را که برای آسان تر و سریعتر توسعه یافتن به آنها نیاز دارید ، مرور می کند - زیرا آخرین کاری که می خواهید انجام دهید ، اختراع مجدد چرخ است. اصول طراحی بازی های 2 بعدی را از ابتدا یاد بگیرید و انرژی خود را صرف ساخت بازی های عالی کنید.
موضوعات شامل:
انتخاب چارچوب li>
انجام بازی های بیشتر li>
مستند کردن ایده های خود li>
دریافت بازخورد li>
نمونه سازی اولیه یک بازی li>
پرداخت و بهینه سازی بازی شما li>
انتشار و بازاریابی بازی خود li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید بدانید
What you should know
1. چیدن چارچوب
1. Picking a Framework
نحوه انتخاب چارچوب
How to choose a framework
چارچوب های محبوب
Popular frameworks
چارچوب های اضافی
Additional frameworks
2. طراحی بازی 101
2. Game Design 101
بازی های بیشتری انجام دهید
Play more games
ایده خود را مستند کنید
Document your idea
دریافت بازخورد
Get feedback
3. ایجاد هنر و صدا
3. Creating Art and Sound
نمونه اولیه یک بازی
Prototype a game
آثار هنری ایجاد کنید
Create artwork
ایجاد صداها
Create sounds
4. پرداخت بازی شما
4. Polishing Your Game
بازی خود را لهستانی کنید
Polish your game
از وضوح چندگانه پشتیبانی کنید
Support multiple resolutions
بازی خود را بهینه کنید
Optimize your game
5- انتشار و بازاریابی
5. Publishing and Marketing
وادار کردن مردم به بازی شما
Getting people to play your game
جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.
جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.
نمایش نظرات