آموزش ایجاد یک محیط ریاد مراکشی در موتور Unreal 5

Creating A Moroccan Riad Environment In Unreal Engine 5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این کلاس، کل فرآیند ایجاد این محیط Riad مراکشی را با استفاده از Unreal Engine 5، Blender، Substance Painter مرور خواهیم کرد
ما مدل سازی در Blender، بافت سازی با استفاده از Substance Painter و تنظیم صحنه را بررسی خواهیم کرد. نور و مواد در Unreal Engine 5.

تمام مدل‌سازی‌ها در Blender انجام می‌شود، با این حال، تکنیک‌های مورد استفاده جهانی هستند و می‌توانند در هر بسته مدل‌سازی سه بعدی دیگری تکرار شوند. مواد و بافت ها با استفاده از Substance Painter ایجاد می شوند. هنر سطح، نورپردازی و ترکیب بندی در Unreal Engine 5 انجام خواهد شد.

در این کلاس، همه چیزهایی را که برای ایجاد نتایج نهایی که در تصاویر و تریلرها می بینید، باید بدانید، یاد خواهید گرفت. همین تکنیک ها را می توان تقریباً برای هر نوع محیطی به کار برد. تمرکز اصلی این کلاس آموزش نحوه ایجاد چندین دارایی و ترکیب آنها برای ایجاد یک صحنه بزرگتر است.

ما با جمع آوری برخی از مراجع شروع می کنیم تا ایده های اولیه و حال و هوای صحنه خود را به دست آوریم. ما این تصاویر مرجع را در یک برنامه رایگان به نام PureRef ترتیب خواهیم داد. پس از این ما به BLENDER می رویم و شروع به مدل سازی دارایی های خود یک به یک می کنیم. ما تمام دارایی هایی را که می توانید در تریلرها و تصاویر مشاهده کنید، مدل خواهیم کرد. ما قطعات طاق، ستون‌ها، بالکن، درها، پنجره‌ها و غیره متفاوتی ایجاد خواهیم کرد. پس از مدل‌سازی تمام دارایی‌های اصلی، آنها را به Substance Painter صادر می‌کنیم تا آنها را تکسچر کند.

بعد از تکسچر کردن به Unreal Engine 5 می رویم و صحنه و نورپردازی خود را در آنجا تنظیم می کنیم. ما از ویژگی های جدید Unreal Engine 5 مانند LUMEN برای دریافت نور واقعی و روشنایی جهانی در صحنه های خود استفاده خواهیم کرد. سپس زمان بیشتری را صرف ایجاد وسایل کوچک برای صحنه خود خواهیم کرد تا ظاهر صحنه را بیشتر نماییم. ما این دوره را با تنظیم زوایای مختلف دوربین، گرفتن اسکرین شات های با وضوح بالا برای نمونه کارها، برخی از مراحل پس از پردازش و ترکیب بندی به پایان خواهیم رساند.

پروژه این دوره ایجاد محیط Riad خودتان است:


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • ایجاد ویندوز Creating the Windows

  • بافت و اضافه کردن صندلی ها Texturing and Adding the Chairs

  • معرفی کلاس Introduction to Class

  • ایجاد قوس Creating the Arch

  • اضافه کردن گرد و غبار Adding Dust

  • رفع یک مشکل کوچک Fixing A Small Issue

  • بافت و اضافه کردن پرده ها به صحنه Texturing and Adding the Curtains to Scene

  • بافت و اضافه کردن لوازم کوچک Texturing and Adding the Small Props

  • نهایی شدن صحنه Finalizing the Scene

  • ایجاد یک فواره دیگر Creating Another Fountain

  • ایجاد ستون Creating the Pillar

  • مدل سازی صندلی ها Modelling the Chairs

  • بافت کف Texturing the Floor

  • ایجاد بالکن Creating the Balcony

  • بافت دارایی های باقی مانده Texturing the Remaining Assets

  • اتمام قطعه قوس Finishing the Arch Piece

  • ایجاد چیدمان برای صحنه ما Creating the Layout For Our Scene

  • UV باز کردن دارایی ها UV Unwrapping the Assets

  • صادرات به Substance Painter Exporting to Substance Painter

  • پس از پردازش و گرفتن اسکرین شات با وضوح بالا Post-Processing and Taking High-Res Screenshots

  • مدل سازی لامپ ها Modelling the Lamps

  • ایجاد دری دیگر Creating Another Door

  • بافت دیوارها Texturing the Walls

  • ایجاد طاق چشمه Creating the Fountain Arch

  • اعمال تمام بافت ها Applying All the Textures

  • ایجاد درب ورودی Creating the Entrance Door

  • انجام برخی تنظیمات Making Some Adjustments

  • وارد کردن به Unreal Engine Importing to Unreal Engine

  • ایجاد پرده ها Creating the Curtains

  • ایجاد برخی لوازم کوچک Creating Some Small Props

  • بافت و اضافه کردن لامپ ها Texturing and Adding the Lamps

  • ترکیب و اندیشه های نهایی Compositing and Final Thoughts

  • مرور مراجع ما Going Over Our References

  • رفع یک مشکل بافت Fixing a Texturing Issue

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک محیط ریاد مراکشی در موتور Unreal 5
جزییات دوره
9h 4m
34
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
232
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Aniket Rawat
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aniket Rawat Aniket Rawat

هنرمند سه بعدی

سلام به همه، نام من آنیکت راوات است و من یک هنرمند سه بعدی هستم که دوست دارد خلق واقعی کند. و لوازم و دارایی های سه بعدی با کیفیت بالا. برنامه های اصلی سه بعدی که من در آنها کار می کنم Blender، Substance Painter، Zbrush و Unreal Engine هستند. من در مدل سازی سه بعدی و تکسچر مهارت دارم.

از اینکه به نمایه من سر زدید متشکرم، امیدوارم دوره های آموزشی من بتوانند به شما کمک کنند چیزهای جدید یاد بگیرید.