آموزش تکنیک‌های مدل‌سازی و بافت‌سازی هواپیما در مایا و سیلو

Aircraft Modeling and Texturing Techniques in Maya and Silo

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این سری از آموزش‌ها، نحوه مدل‌سازی، UV، بافت، نور، رندر و کامپوزیت یک وسیله نقلیه نظامی آینده‌نگر را بررسی خواهیم کرد. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2013، Photoshop CS6، Silo 2.2، CrazyBump. در طول این سری از آموزش‌ها، نحوه مدل‌سازی، UV، بافت، نور، رندر و ترکیب یک خودروی نظامی آینده‌نگر را بررسی خواهیم کرد. با استفاده از سطوح تقسیم‌بندی، قبل از اینکه روی جزئیات هندسی کوچک‌تر و اصلاح سطح تمرکز کنیم، اشکال اصلی خودرو را مسدود می‌کنیم. هنگامی که از مدل راضی بودیم، به مایا می رویم، جایی که مجموعه کاملی از UV ها را اعمال می کنیم. سپس این به ما امکان می دهد تا روی افزودن جزئیات بیشتر از طریق صفحات بافت تمرکز کنیم. با مدل ساخته شده و بافت، در نهایت می توانیم توجه خود را به نورپردازی صحنه و ایجاد رندر نهایی خود معطوف کنیم. هدف این آموزش نشان دادن چگونگی ایجاد سریع یک وسیله نقلیه با وضوح بالا از مفهوم آن تا رندر نهایی است و در عین حال نکات و میانبرهای زیادی را در طول مسیر به اشتراک می‌گذارید. پس از تکمیل، می‌توانیم درس‌های آموخته‌شده را در طول این دوره به کار ببریم و آن‌ها را در پروژه‌های آینده به کار ببریم، و با اطمینان در کسری از زمان کار با کیفیت بالا ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013، Photoshop CS6، Silo 2.2، CrazyBump.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک‌های مدل‌سازی و بافت‌سازی هواپیما در مایا و سیلو Aircraft Modeling and Texturing Techniques in Maya and Silo

  • مسدود کردن بنیادها Blocking out the Foundations

  • صاف کردن و اصلاح شکل Smoothing and Refining the Shape

  • اضافه کردن کابین خلبان Adding the Cockpit

  • ساخت تیغه های روتور و مسکن Building the Rotor Blades and Housing

  • افزودن جزئیات بیشتر به محفظه سلاح Adding More Details to the Weapon Housing

  • اضافه کردن جزئیات سطح به موتور Adding Surface Details to the Engine

  • شروع کار بر روی ارابه فرود Beginning Work on the Landing Gear

  • ادامه کار ما روی ارابه فرود Continuing Our Work on the Landing Gear

  • اضافه کردن موشک، دریچه و جزئیات دیگر Adding Rockets, Vents, and Other Details

  • استفاده از داده های نقشه UV در موتور Applying UV Map Data to the Engine

  • Uving بدنه اصلی Uving the Main Body

  • آماده سازی نقشه های منتشر شده پایه Baking out the Base Diffuse Maps

  • جزئیات نقشه های پراکنده Detailing the Diffuse Maps

  • ایجاد نقشه های معمولی برای جزئیات بیشتر سطح Generating Normal Maps for More Surface Detail

  • نورپردازی صحنه ما Lighting Our Scene

  • استفاده از نورپردازی و انعکاس های جعلی لبه Applying Fake Rim Lighting and Reflections

  • ساختن مدل ما درخشنده Making Our Model Glow

  • آماده سازی صحنه ما برای رندر Preparing Our Scene for Rendering

  • ترکیب رندر ما در فتوشاپ Compositing Our Render in Photoshop

نمایش نظرات

آموزش تکنیک‌های مدل‌سازی و بافت‌سازی هواپیما در مایا و سیلو
جزییات دوره
4h 1m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Antony Ward
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Antony Ward Antony Ward

آنتونی وارد یک هنرمند ، انیماتور و نویسنده دیجیتال فریلنسر مستقر در انگلیس است. از اوایل سال 1990 ، وی در کنار صنعت توسعه بازی برای برخی از بزرگترین شرکتهای امروزی در سطح عالی کار کرده است. از زمان مراجعه به فریلنسر ، او به مناطق جدیدی منشعب شده است و همچنین وقت خود را برای نوشتن سه کتابچه راهنمای فنی پیدا کرده است: آموزشها این موارد در بین جامعه محبوب بوده و از آن زمان به بسیاری از زبانهای مختلف ترجمه شده است.