لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش طراحی یک صفحه Splash برای اپلیکیشن موبایل شما
Designing a Splash Page for Your Mobile App
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
طراحی صفحه splash شما تأثیر عمیقی بر کاربران برنامه شما دارد. در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه با ابزارهای مفید بسیاری برای اپلیکیشن خود در قالب های مختلف طراحی کنید. نرمافزار مورد نیاز: Illustrator CC 2015، Photoshop CC 2015. طراحی و اجرای صفحه splash شما میتواند اعتماد کاربر را نسبت به برنامه شما در حین بارگیری ایجاد یا از بین ببرد. در طراحی یک صفحه اسپلش برای برنامه موبایل خود، نحوه ایجاد و راه اندازی آثار هنری با صفحه اسپلش عالی را در فرمت های شطرنجی یا برداری که می توانید با کدنویسی یا در Adobe Photoshop ترکیب کنید، یاد خواهید گرفت. ابتدا، با طراحی عناصر، چه به صورت الکترونیکی با تبلت و چه به صورت متعارف با مداد روی کاغذ، و همچنین وکتورسازی آثار هنری و چیدمان عناصر آشنا خواهید شد. در مرحله بعد، نحوه استفاده از ابزارهای قدرتمند در Adobe Animate CC، Illustrator و Photoshop را خواهید دید. سپس، شما اصول تئوری رنگ، تایپوگرافی و موارد دیگر را بررسی خواهید کرد. در نهایت، یک لوگوی برنامه ایجاد میکنید که با یک ماکت تکمیل میشود و همه عناصر را با هم ترکیب میکند. در پایان این دوره، شما یک صفحه عالی ایجاد کرده اید، مهارت های طراحی خود را بهبود می بخشید و یاد می گیرید که چگونه از ابزارهای طراحی قدرتمند برای پروژه های آینده خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator CC 2015، Photoshop CC 2015.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مقدمه و برنامه ریزی
Introduction and Planning
نگاهی به مواد ارائه شده
A Look at the Material Provided
تنظیم هنر بیگانه ارائه شده
Arranging the Provided Alien Art
معرفی
Introduction
تفاوت بین تصاویر برداری و شطرنجی
Differences Between Vector and Raster Images
نقاشی یک بیگانه با مداد روی کاغذ
Drawing an Alien with Pencil on Paper
مرکب زدن نقاشی بیگانه با نشانگر روی کاغذ
Inking an Alien Drawing with Marker on Paper
تمیز کردن طراحی و اسکن مداد
Cleaning up the Pencil Drawing and Scanning
پاکسازی بیشتر در فتوشاپ
More Clean up in Photoshop
جوهر کاری با کمک یک سبد
Inking with the Aid of a Lightbox
بردار کردن اسکن شما
Vectorizing Your Scan
استفاده از Adobe Apps، iPad و Apple Pencil برای ترسیم یک بیگانه
Using Adobe Apps, an iPad, and an Apple Pencil to Draw an Alien
نگاهی به بیگانگان و خطرات مقیاس
A Look at the Aliens and the Hazards of Scale
انتخاب و ترتیب بیگانگان برای صفحه Splash
Selecting and Arranging the Aliens for the Splash Page
قرار دادن بیگانگان در لایه های جداگانه
Placing the Aliens on Separate Layers
خلاصه
Summary
رنگ آمیزی هنر بیگانه ارائه شده
Coloring the Provided Alien Art
معرفی
Introduction
تئوری رنگ
Color Theory
پالت ها یا انتخاب رنگ هایی که با هم کار می کنند
Palettes or Picking the Colors that Work Together
رنگ های گرم و سرد
Warm and Cool Colors
انتخاب رنگ های مسطح برای شخصیت های ما
Choosing the Flat Colors for Our Characters
افزودن جزئیات رنگ مسطح
Adding the Flat Color Detail
اضافه کردن رنگ ها و سایه ها به بیگانگان ما
Adding the Tints and Shades to Our Aliens
خلاصه
Summary
ایجاد پسزمینه از عکسهای ناسا و فتوشاپ دامنه عمومی
Creating the Background from Public Domain NASA Photos and Photoshop
معرفی
Introduction
استفاده از عکسهای دامنه عمومی ناسا
Using NASA Public Domain Photos
برش عکس ماه
Cropping the Moon Photo
اضافه کردن ستاره ها
Adding the Stars
تغییر ماه
Tweaking the Moon
رها کردن بیگانگان و ترسیم آنها
Dropping in the Aliens and Outlining Them
خلاصه
Summary
ایجاد نوع لوگوی برنامه
Creating the App's Logo Type
معرفی
Introduction
نگاهی کوتاه به خانواده های تایپ فیس
A Brief Look at Typeface Families
مخاطبان هدف ما و انتخاب فونت برای برنامه
Our Target Audience and Choosing Fonts for the App
ساخت لوگو از حروف
Making a Logo from the Letters
اضافه کردن Strokes
Adding Strokes
Strokes را نقطهگذاری کنید
Dot the Strokes
انتخاب رنگ برای لوگو
Choosing the Color for the Logo
خلاصه
Summary
قرار دادن لوگو بر روی اثر هنری
Placing the Logos on the Artwork
معرفی
Introduction
قرار دادن لوگوی بیگانه
Placing the Alien Logo
قرار دادن لوگوی مشتری ارائه شده
Placing the Provided Client's Logo
خلاصه
Summary
اضافه کردن یک تگ زیر سر به اثر هنری و نتیجه گیری
Adding a Subhead Tag to the Artwork and Conclusion
معرفی
Introduction
تنظیم کپی
Setting the Copy
کرنینگ و تشریح نوع
Kerning and Outlining the Type
ایجاد شکل هات داگ در اطراف متن
Creating the Hot Dog Shape Around the Text
ذخیره یک SVG و انداختن زیر سر در بالای ماکت
Saving an SVG and Dropping the Subhead at the Top of the Mock-up
ماریو Macari بیش از ده سال به عنوان یک رمزگذار متخصص در HTML5 ، CSS3 ، Javascript و سایر زبانهای سمت مشتری و سرور صرف کرده است. او همچنین یک هنرمند برنده جایزه است و دارای BFA در تصویرگری است. وی در پروژه هایی برای شرکت هایی مانند دیزنی ، اپل کامپیوتر ، مایکروسافت و کمیک دی سی کار کرده است. وی در حال حاضر در دو کالج جنوب شرقی ویسکانسین به تدریس در زمینه کدگذاری ، طراحی ، UX/UI و محصولات Adobe می پردازد. ماریو Macari دارای امتیاز "A +" با Better Business Bureau است.
نمایش نظرات