لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش غیر واقعی: تعامل اساسی AR تجسم 02
Unreal: AR Visualization 02 Basic Interactivity
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با جستجوی یک پروژه در دنیای واقعی ، موتور Unreal Engine را کاوش کرده و نمای کلی از اصول واقعیت افزوده (AR) را دریافت کنید. در این دوره ، دومین دوره از سه قسمت ، مربی امانوئل هنری پروژه را ادامه می دهد ، و عملکرد و تعامل پیشرفته تری را به بازی AR اضافه می کند. بیاموزید که چگونه اشیا 3D سه بعدی را به صحنه اضافه کنید و با استفاده از تست ضربه ، ردیابی کنید که آیا کاربر اشیای دنیای واقعی را لمس می کند یا در بازی. به علاوه ، بیاموزید که چگونه صحنه خود را در Android و iOS مستقر کنید تا آن را با دنیا به اشتراک بگذارید.
موضوعات شامل:
تنظیم پروژه خود در Unreal
تست ضربه li>
افزودن اشیا به صحنه li>
افزودن کلاسهای طرح اولیه li>
کشف عناصر هندسی ردیابی شده li>
استقرار در Android و iOS
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
تعامل اساسی با AR در غیرواقعی
Basic interactivity with AR in Unreal
آنچه باید بدانید
What you should know
1. تنظیم AR
1. Setup for AR
نصب غیرواقعی است
Installing Unreal
پروژه خود را در غیرواقعی تنظیم کنید
Setting up your project in Unreal
تنظیم تنظیمات اضافی
Setting up additional configuration
اکتشاف عناصر پایه
Exploration of the base elements
2. مقدمه AR Hit
2. AR Hit Introduction
تست ضربه چیست؟
What is hit testing?
نمای کلی از طرح ARPawn
Overview of the ARPawn Blueprint
3. AR Hit کاربردی
3. AR Hit Applied
یک صحنه را به صحنه خود اضافه کنید
Add an object to your scene
یک کلاس Blueprint اضافه کنید
Add a Blueprint class
اکتشاف عناصر جهان
Exploration of world object elements
اکتشاف عناصر هندسه پیگیری شده
Exploration of tracked geometry elements
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات