آموزش متحرک سازی صحنه مبارزه آکروباتیک در مایا

Animating an Acrobatic Fight Scene in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، ما یک صحنه مبارزه در مایا بین دو نوع سبک ایجاد خواهیم کرد: کاپوئرا در مقابل کاراته. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2013. در طول این درس ها ، ما یک صحنه مبارزه در مایا بین دو نوع سبک ایجاد خواهیم کرد: کاپوئرا در مقابل کاراته. ما از اقدامات اصلی مبارزان برای انیمیشن و نام های فنی استفاده خواهیم کرد. ما با مسدود کردن حالت های شخصیت اول و تعیین زمان و نقاط تماس او ، توسعه انیمیشن را شروع خواهیم کرد. سپس ، ما در مورد خرابی ها کار خواهیم کرد و به تصحیح شات در منحنی های صاف ادامه خواهیم داد. در مرحله بعدی ، با کار بر روی حرکات ثانویه ، اقدامات همپوشانی و مکانیک بدن آنها را تعریف خواهیم کرد. برای اینکه علاقه بیشتری به پاس نهایی داشته باشیم ، با استفاده از Maya nCloth و Maya Hair حرکت بیشتری به مبارزان خود اضافه خواهیم کرد. در پایان دوره ، شما می توانید یک انیمیشن صحنه مبارزه موفق و پیچیده و پر از اجراهای آکروباتیک ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2013.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

متحرک سازی صحنه مبارزه آکروباتیک در مایا Animating an Acrobatic Fight Scene in Maya

  • بررسی اجمالی گردش کار پروژه Project Workflow Overview

  • تجزیه و تحلیل مرجع ویدئو و صفحه داستان Analyzing the Video Reference and Storyboard

  • راه اندازی پروژه و مسدود کردن مبارزان ما Setting up the Project and Blocking Our Fighters

  • ادامه مسدود کردن جنگنده های ما Continuing to Block Our Fighters Poses

  • مسدود کردن جنگنده Capoeira ما Blocking Our Capoeira Fighter

  • مسدود کردن مبارز کاراته ما Blocking Our Karate Fighter

  • شروع نمایش شکست در کاراته مبارز ما Starting the Breakdown Poses on Our Karate Fighter

  • ادامه دادن به شکست های مبارز کاراته Continuing to Pose the Karate Fighter Breakdowns

  • قرار دادن مبارز کاراته برای یک حرکت پرش Posing the Karate Fighter for a Jump Move

  • ارائه مبارز کاراته برای یک حرکت لگدی Posing the Karate Fighter for a Kick Move

  • پالایش حرکت فرار در انیمیشن Refining the Evasion Move in Animation

  • اتمام خرابی ها برای مبارز کاراته ما Finishing the Breakdowns for Our Karate Fighter

  • شروع نمایش شکست در جنگنده Capoeira ما Starting the Breakdown Poses on Our Capoeira Fighter

  • ادامه دادن به نمایش شکست های جنگنده Capoeira Continuing to Pose the Capoeira Fighter Breakdowns

  • قرار دادن جنگنده Capoeira ما برای یک پرش فرار Posing Our Capoeira Fighter for an Evasive Jump

  • شکستن جنگنده Capoeira ما برای تماس Breaking Down Our Capoeira Fighter for Contact

  • راه اندازی Capoeira Fighter Flying Kick Setting up the Capoeira Fighter Flying Kick

  • اتمام خرابی ها برای جنگنده Capoeira ما Finishing the Breakdowns for Our Capoeira Fighter

  • پرداخت انیمیشن ما Polishing Our Animation

  • تنظیم زمان هر مبارز Adjusting the Timing of Each Fighter

  • هموار کردن منحنی ها Smoothing the Curves

  • تکمیل Ik/fk Switch Karate Fighter Completing the Ik/fk Switch on the Karate Fighter

  • با Ik/fk Switch Capoeira Fighter را ادامه دهید Continue with the Ik/fk Switch on the Capoeira Fighter

  • تکمیل Ik/fk Switch Capoeira Fighter را روشن کنید Completing the Ik/fk Switch on the Capoeira Fighter

  • اتمام پروژه Finishing the Project

  • بازنگری در ویرایش ها و تنظیمات Reviewing the Revisions and Adjustments

نمایش نظرات

آموزش متحرک سازی صحنه مبارزه آکروباتیک در مایا
جزییات دوره
4h 52m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Giuseppe Candido Giuseppe Candido

Giuseppe Candido یک شخصیت متحرک و کلیپ شخصیت و موجودات سه بعدی است که در لندن مستقر است. او چندین سال تجربه در صنعت CG دارد و پس از فارغ التحصیلی از مدرسه VFX در لندن این شانس را دارد که برای برنامه های بازی آیفون انیمیشن و دکل ایجاد کند. جوزپه همچنین به عنوان مجسمه ساز سه بعدی برای مجموعه های فیلم اسکن سه بعدی و DigiDoubles کار کرده است. برخی از ویژگی های او درگیر شده است Prometheus ، سفید برفی و شکارچی ، و Skyfall به نام چند. در حال حاضر او به عنوان یک متحرک سه بعدی در حال ایجاد دکل های مکانیکی برای تجسم مهندسی سه بعدی است. جوزپه چالش هر نوع تولید را دوست دارد. او همیشه به محدودیت های خلاقیت فشار می آورد و از تجربیات خود می آموزد.