لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ساخت وسیله نقلیه علمی تخیلی با مخلوط کن و نقاش مواد
Sci-fi Vehicle Creation with Blender and Substance Painter
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
این کلاس شما را در هر مرحله از یک مدل بلوک مش ساده به هندسه نهایی و ایجاد بافت برای یک دارایی بازی وسیله نقلیه راهنمایی می کند.
در یک محیط واقعی استودیویی، مدلهای blockmesh ممکن است توسط یک هنرمند مفهومی ارائه شود که از آن برای تولید طرحها و رندرهای مفهومی استفاده کرده است. هنر مفهومی سفینه فضایی برای استفاده به عنوان مرجع در حین مدلسازی ارائه میشود، و یک محیط پروژه همه جانبه ایجاد میکند که وظیفه کاری یک هنرمند سه بعدی دنیای واقعی را تقلید میکند.
پس از پایان کلاس، درک قویتری از نحوه ساخت داراییهای هنری آماده بازی در صنعت بازی خواهید داشت.
ابزارهای مورد استفاده در کلاس عبارتند از:
مخلوط کن
نقاش مواد
در حالی که دانستن اصول اولیه هر برنامه برای دنبال کردن ویدیوها مفید است، اگر کاملاً جدید هستید، چند کار وجود دارد که قبل از شروع کار باید انجام دهید. برگه های تقلب رابط کاربری و کلیدهای میانبر را برای هر برنامه موجود در این کلاس مطالعه کنید و چند دقیقه به تنهایی با برنامه ها آشنا شوید. هنگامی که آن را به دست آوردید، سپس وارد ویدیوها شوید.
برای اینکه بهترین طعم کار کردن به عنوان یک هنرمند سه بعدی را برای یک شرکت بازی سازی به شما نشان دهم، یک سناریوی معمولی را بازسازی کردم که در آن مقداری هنر مفهومی و یک مدل سه بعدی خشن از دارایی به شما داده می شود. باید مدل سازی شود تا کامل شود و سپس بافت شود.
فایل مدل blockmesh سفینه فضایی را در بلندر با تصویر هنری مفهومی باز شده در جایی روی صفحه خود بارگیری کنید یا آن را در داخل Blender تنظیم کنید، همانطور که در فیلم ها به شما نشان می دهم.
اگر میخواهید از قسمت مدلسازی صرفنظر کنید و روی بافتسازی تمرکز کنید، فایل 3 بعدی مدل تمام شده را نیز ارائه کردهام.
لطفاً یک رندر سریع از مدل سفینه فضایی سه بعدی تمام شده خود و سپس یک رندر از همان مدل کاملاً بافت بارگذاری کنید.
از هر وسیله ای برای رندر که ترجیح می دهید استفاده کنید - از رندر داخلی Substance Painter یا Blender's Eevee یا رندر Cycles استفاده کنید.
نمایش نظرات