آموزش Keyshot برای مبتدیان

Keyshot for Beginners

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

◄شرح دوره ►

من بسیار خوشحالم که این دوره مبتدی را برای Keyshot 11 به شما اعلام می کنم!

در این دوره هر آنچه برای تولید تجسم محصول شگفت انگیز خود در Keyshot نیاز دارید به شما آموزش داده می شود.

این دوره فرض می‌کند که شما کاملاً با Keyshot تازه کار هستید، و بنابراین تمام اصول اولیه Keyshot 11 را به شما آموزش می‌دهد.

شما را از طریق 15 فصل از ویدیوهای آموزشی با صدای بیش از حد، که در آنها تجسم مدل هواپیمای بدون سرنشین نشان داده شده در بنر این دوره را تکرار خواهید کرد. در طول این فرآیند، تمام اصول اولیه Keyshot و برخی از تکنیک های متوسط ​​و پیشرفته به شما نشان داده می شود. و همه اینها با نمایش یک گردش کار کامل پردازش پست در فتوشاپ به شما پایان خواهد یافت.

◄ شامل ►

ویدیوهای دوره:

  • 4.5 ساعت ویدیوهای آموزشی گام به گام با صدای بیش از حد، با وضوح اصلی 4k با سرعت 60 فریم در ثانیه. صفحه مستقیماً از Keyshot و Photoshop گرفته شده است.
  • 15 فصل، که هر فصل در صورت لزوم به زیرفصل‌هایی تقسیم می‌شود.

فایل های پروژه:

  • مدل ها: نسخه های مختلف مدل Drone همانطور که در فیلم های آموزشی نشان داده شده است:
    • Low poly – نسخه های فرمت OBJ و FBX
    • High poly – نسخه های فرمت OBJ و FBX
  • بافت‌ها: همه بافت‌ها همانطور که در فیلم‌های آموزشی نشان داده شده‌اند (بافت‌های Poliigon رایگان به‌طور جداگانه از:   )
  • تصاویر: همه رندرها همانطور که در فیلم های آموزشی نشان داده شده است:
    • پهپاد
    • پهپاد با جلوه های آب
    • گذرنامه انسداد محیطی
    • ماسک هواپیمای بدون سرنشین
    • ماسک پروانه
    • ماسک صفحه جلو

◄ الزامات ►

  • دانش پیش نیازی از هیچ نرم افزاری لازم نیست.
  • درک اولیه مدل‌ها و بافت‌های سه بعدی توصیه می‌شود.
  • Keyshot pro 11
  • Adobe Photoshop 2021

◄ طرح کلی پروژه   ►

هدف این دوره تکرار تجسم پهپاد از بنر این دوره است.

این دوره در 15 فصل تشکیل شده است. که در زیر به آنها اشاره شده است. توصیه می‌شود که با هر فصل از دوره کار کنید، که به شما نشان می‌دهد Keyshot چگونه کار می‌کند و چگونه تجسم پهپاد را ایجاد کنید. بنابراین، پس از فصل آخر، تجسم پهپاد را از بنر تکرار خواهید کرد.

شما تشویق می‌شوید تصویر نهایی خود را از پهپاد در گالری پروژه بارگذاری کنید تا سایر دانش‌آموزان ببینند و بررسی کنند.

◄ محتوای دوره  

موضوعات زیر در این دوره مورد بررسی قرار می گیرد:

فصل 1: مقدمه دوره (01:30)

فصل 2: ​​Keyshot چیست؟ (06:52)

              2.0 مقدمه (00:37)

              2.1 ردیابی پرتو چیست؟ (05:37)

              2.2 Outro (00:36)

فصل 3: رابط کاربری (30:01)

              مقدمه 3.0 (00:14)

              3.1 راه اندازی (02:37)

              3.2 نوار منو (09:47)

              3.3 Ribbon (07:49)

              کتابخانه 3.4 (05:22)

              3.5 Viewport (00:24)

              3.6 پنجره پروژه (01:44)

              3.7 Toolbar (02:01)

فصل 4: ایجاد وارد کردن مدل های سه بعدی (23:24)

              4.0 مقدمه (00:51)

              4.1 Keyshot primitives (03:39)

              4.2 روش‌های واردات (01:23)

              4.3 وارد کردن پنجره گفتگو (03:10)

              4.4 واحد مدل صحنه (03:22)

              4.5 قالب‌های مدل (05:11)

              4.6 آماده سازی مدل (05:46)

فصل 5: برگه صحنه (12:29)

              5.0 مقدمه (00:34)

              5.1 ویژگی‌های صحنه (04:56)

              5.2 ابزار جابجایی موقعیت (03:44)

              5.3 مواد (00:31)

              5.4 مجموعه مدل (02:43)

فصل 6: مواد (15:47)

              6.0 مقدمه (00:22)

              6.1 روش‌های کاربردی (01:55)

              6.2 Properties (03:07)

              6.3 عملی کردن مدل (08:45)

              ۶.۴ کتابخانه ابری (۰۱:۳۶)

فصل 7: بافت ها (32:25)

              7.0 مقدمه (00:26)

              7.1 اعمال بافت (05:33)

              7.2 تعیین موقعیت اندازه (09:18)

              7.3 ساختن یک ماده (17:07)

فصل 8: برچسب ها (11:29)

              8.0 مقدمه (00:19)

              8.1 Labels (11:09)

فصل 9: دوربین (11:45)

              9.0 مقدمه (00:15)

              9.1 ایجاد دوربین (02:31)

              9.2 موقعیت یابی (03:50)

              9.3 فاصله کانونی (02:00)

              9.4 عمق میدان (DOF) (03:07)

فصل 10: محیط زیست (26:44)

              10.0 مقدمه (00:27)

              10.1 افزودن محیط‌ها (02:59)

              10.2 تنظیمات عمومی (07:05)

              10.3 پس‌زمینه (08:26)

              10.4 پین (07:45)

فصل 11: تنظیمات روشنایی (10:25)

              11.0 مقدمه (00:13)

              11.1 تنظیمات (06:43)

              11.2 پیش تنظیم (03:28)

فصل 12: تصویر (15:19)

              12.0 مقدمه (00:32)

              وضوح 12.1 (02:27)

              12.2 سبک تصویر پایه (06:09)

              12.3 سبک تصویر عکاسی (06:09)

فصل 13: رندر (22:33)

              13.0 مقدمه (00:17)

              13.1 خروجی رندر (07:33)

              13.2 گزینه های رندر (06:47)

              13.3 صف رندر (03:45)

              13.4 رندر (04:09)

فصل 14: محتوای پاداش (18:02)

              14.0 مقدمه (00:23)

              14.1 نحوه ایجاد افکت گودال آب (04:31)

              14.2 چگونه قطرات آب را در مدل خود جعل کنیم (04:23)

              14.3 ایجاد مجوز انسداد محیطی سفارشی (04:29)

              14.4 ایجاد ماسک های سفارشی (04:13)

فصل 15: پردازش پست (29:55)

              15.0 مقدمه (00:25)

              15.1 خروجی از Keyshot (03:20)

              15.2 بارگیری فایل‌ها در پشته (02:31)

              15.3 Camera Raw (01:21)

              15.4 کنتراست (منحنی) (06:16)

              15.5 نوردهی (03:18)

              15.6 درخشش (02:14)

              15.7 وینیت (01:47)

              15.8 تیز کردن (01:55)

              15.9 انسداد محیطی (AO) (00:42)

              15.10 تصحیح لنز (02:30)

              15.11 انتقال ویرایش‌ها (03:27)

              15.12 Outro (00:32)

من کاملاً مطمئن هستم که در پایان این دوره شما کاملاً قادر خواهید بود تجسم محصول شگفت انگیز خود را در Keyshot ایجاد کنید.

اگر نظر یا سوالی دارید، دریغ نکنید که با من در تماس باشید:  

یا برخی از کارهای دیگر من را در این آدرس بررسی کنید:  

برای شما بهترین ها را آرزو می کنم،

مایکل


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 15.5 پس پردازش - قرار گرفتن در معرض 15.5 Post processing - Exposure

  • 14.4 پاداش - ماسک های سفارشی 14.4 Bonus - Custom masks

  • 3.3 UI - روبان 3.3 UI - Ribbon

  • 3.2 UI - نوار منو 3.2 UI - Menu Bar

  • 9.1 دوربین - ایجاد دوربین 9.1 Camera - Creating a camera

  • 9.4 دوربین - عمق میدان (DOF) 9.4 Camera - Depth of field (DOF)

  • 4.0 واردات مدل - مقدمه 4.0 Importing models - Intro

  • 15.7 پردازش پست - وینیت 15.7 Post processing - Vignette

  • 6.3 مواد - تخصیص مواد 6.3 Materials - Assigning materials

  • 9.3 دوربین - فاصله کانونی 9.3 Camera - Focal length

  • 3.4 UI - کتابخانه 3.4 UI - Library

  • 15.10 پس پردازش - تصحیح لنز (انحراف رنگی) 15.10 Post processing - Lens correction (chromatic aberration)

  • 15.9 پردازش پست - انسداد محیطی (AO) 15.9 Post processing - Ambient Occlusion (AO)

  • 12.2 تب تصویر - سبک اصلی تصویر 12.2 Image tab - Basic image style

  • 4.1 وارد کردن مدل ها - هندسه های اولیه 4.1 Importing models - Primitive geometries

  • 13.1 رندر - خروجی رندر 13.1 Rendering - Render output

  • 4.3 وارد کردن مدل - پنجره گفتگوی واردات 4.3 Importing models - Import dialogue window

  • 5.1 صحنه - ویژگی های صحنه 5.1 The scene - Scene properties

  • 4.6 واردات مدل - آماده سازی مدل 4.6 Importing models - Model preparation

  • 2.1 ردیابی پرتو - ردیابی پرتو چیست؟ 2.1 Ray tracing - What is ray tracing?

  • 15.6 پردازش پست - درخشش 15.6 Post processing - Glow

  • 5.0 صحنه - مقدمه 5.0 The scene - Intro

  • 12.3 تب تصویر - سبک تصویر عکاسی 12.3 Image tab - Photographic image style

  • 13.0 رندر - مقدمه 13.0 Rendering - Intro

  • 5.4 صحنه - مجموعه مدل 5.4 The scene - Model sets

  • 3.0 UI -Intro 3.0 UI -Intro

  • 8.1 برچسب ها - افزودن برچسب ها 8.1 Labels - Adding labels

  • 9.2 دوربین - موقعیت یابی 9.2 Camera - Positioning

  • 11.0 تنظیمات روشنایی - مقدمه 11.0 Lighting settings - Intro

  • 14.0 پاداش - مقدمه 14.0 Bonus - Intro

  • 14.1 پاداش - اثر گودال های آب 14.1 Bonus - Water puddles effect

  • 13.3 رندر - صف رندر 13.3 Rendering - Render queue

  • 7.0 بافت - مقدمه 7.0 Textures - Intro

  • 8.0 برچسب ها - مقدمه 8.0 Labels - Intro

  • 6.0 مواد - مقدمه 6.0 Materials - Intro

  • 15.11 پردازش پست - انتقال ویرایش ها 15.11 Post processing - Trasnferring edits

  • 4.2 مدل های واردات - روش های واردات 4.2 Importing models - Import methodes

  • 14.3 پاداش - پاس انسداد محیطی سفارشی (AO). 14.3 Bonus - Custom Ambient Occlusion (AO) pass

  • دوربین 9.0 - مقدمه 9.0 Camera - Intro

  • 15.1 پردازش پست - خروجی از keyshot 15.1 Post processing - Output from keyshot

  • 15.0 پردازش پست - مقدمه 15.0 Post processing - Intro

  • 13.4 رندر - رندر 13.4 Rendering - Render

  • 14 پاداش - اثر قطرات آب 14 Bonus - Water droplet effect

  • 7.2 بافت - اندازه و موقعیت 7.2 Textures - Size & Positioning

  • 3.7 UI - نوار ابزار 3.7 UI - Tool bar

  • 10.0 محیط زیست - مقدمه 10.0 Environment - Intro

  • 10.3 محیط زیست - پس زمینه 10.3 Environment - The background

  • 15.8 پردازش پست - تیز کردن 15.8 Post processing - Sharpen

  • 4.5 وارد کردن مدل ها - قالب های مدل 4.5 Importing models - Model formats

  • 10.4 محیط - اضافه کردن پین 10.4 Environment - Adding pins

  • 2.2 ردیابی پرتو - Outro 2.2 Ray tracing - Outro

  • 2.0 Ray Tracing - مقدمه 2.0 Ray tracing - Intro

  • 6.2 مواد - خواص 6.2 Materials - Properties

  • 7.1 بافت - اعمال بافت 7.1 Textures - Applying textures

  • 15.2 پردازش پست - بارگیری فایل ها در پشته 15.2 Post processing - Load files into stack

  • 6.4 مواد - کتابخانه ابری 6.4 Materials - Cloud library

  • 15 15

  • 4.4 وارد کردن مدل - واحدهای مدل صحنه 4.4 Importing models - Scene model units

  • 3.6 UI - پنجره پروژه 3.6 UI - Project Window

  • 6.1 مواد - روش های کاربرد 6.1 Materials - Application methods

  • 3.5 UI - Viewport 3.5 UI - Viewport

  • 5.2 صحنه - ابزار موقعیت و حرکت 5.2 The scene - Position & Move tool

  • 11.2 تنظیمات نور - تنظیمات از پیش تعیین شده 11.2 Lighting settings - Presets

  • 13.2 رندر - گزینه های رندر 13.2 Rendering - Render options

  • 7.3 بافت - ساختن یک ماده 7.3 Textures - Constructing a material

  • 10.2 محیط - تنظیمات عمومی 10.2 Environment - General settings

  • 5.3 صحنه - برگه مواد 5.3 The scene - Materials tab

  • 10.1 محیط - افزودن محیط 10.1 Environment - Adding environments

  • 15.3 پردازش پست - Camera raw 15.3 Post processing - Camera raw

  • 1 مقدمه دوره 1 Course Introduction

  • 12.1 تب تصویر - وضوح 12.1 Image tab - Resolution

  • تب تصویر 12.0 - مقدمه 12.0 Image tab - Intro

  • 15.4 پردازش پست - کنتراست (منحنی) 15.4 Post processing - Contrast (curves)

  • 3.1 UI - راه اندازی 3.1 UI - Starting up

  • 11.1 تنظیمات روشنایی - تنظیمات 11.1 Lighting settings - Settings

درس ها Lessons

  • 3.0 UI -Intro 3.0 UI -Intro

  • 9.4 دوربین - عمق میدان (DOF) 9.4 Camera - Depth of field (DOF)

  • 5.4 صحنه - مجموعه مدل 5.4 The scene - Model sets

  • 9.1 دوربین - ایجاد دوربین 9.1 Camera - Creating a camera

  • 3.2 UI - نوار منو 3.2 UI - Menu Bar

  • 8.0 برچسب ها - مقدمه 8.0 Labels - Intro

  • 4.6 واردات مدل - آماده سازی مدل 4.6 Importing models - Model preparation

  • 12.3 تب تصویر - سبک تصویر عکاسی 12.3 Image tab - Photographic image style

  • 11.0 تنظیمات روشنایی - مقدمه 11.0 Lighting settings - Intro

  • 6.3 مواد - تخصیص مواد 6.3 Materials - Assigning materials

  • 3.5 UI - Viewport 3.5 UI - Viewport

  • 14.4 پاداش - ماسک های سفارشی 14.4 Bonus - Custom masks

  • 15.3 پردازش پست - Camera raw 15.3 Post processing - Camera raw

  • 13.3 رندر - صف رندر 13.3 Rendering - Render queue

  • 2.0 Ray Tracing - مقدمه 2.0 Ray tracing - Intro

  • 5.3 صحنه - برگه مواد 5.3 The scene - Materials tab

  • 13.0 رندر - مقدمه 13.0 Rendering - Intro

  • 11.1 تنظیمات روشنایی - تنظیمات 11.1 Lighting settings - Settings

  • دوربین 9.0 - مقدمه 9.0 Camera - Intro

  • 3.1 UI - راه اندازی 3.1 UI - Starting up

  • 4.4 وارد کردن مدل - واحدهای مدل صحنه 4.4 Importing models - Scene model units

  • 3.3 UI - روبان 3.3 UI - Ribbon

  • 7.3 بافت - ساختن یک ماده 7.3 Textures - Constructing a material

  • 13.4 رندر - رندر 13.4 Rendering - Render

  • 15.8 پردازش پست - تیز کردن 15.8 Post processing - Sharpen

  • 5.2 صحنه - ابزار موقعیت و حرکت 5.2 The scene - Position & Move tool

  • 15.11 پردازش پست - انتقال ویرایش ها 15.11 Post processing - Trasnferring edits

  • 15.1 پردازش پست - خروجی از keyshot 15.1 Post processing - Output from keyshot

  • تب تصویر 12.0 - مقدمه 12.0 Image tab - Intro

  • 6.4 مواد - کتابخانه ابری 6.4 Materials - Cloud library

  • 5.0 صحنه - مقدمه 5.0 The scene - Intro

  • 2.2 ردیابی پرتو - Outro 2.2 Ray tracing - Outro

  • 6.1 مواد - روش های کاربرد 6.1 Materials - Application methods

  • 8.1 برچسب ها - افزودن برچسب ها 8.1 Labels - Adding labels

  • 6.2 مواد - خواص 6.2 Materials - Properties

  • 6.0 مواد - مقدمه 6.0 Materials - Intro

  • 3.7 UI - نوار ابزار 3.7 UI - Tool bar

  • 12.2 تب تصویر - سبک اصلی تصویر 12.2 Image tab - Basic image style

  • 15 15

  • 10.2 محیط - تنظیمات عمومی 10.2 Environment - General settings

  • 14 پاداش - اثر قطرات آب 14 Bonus - Water droplet effect

  • 10.1 محیط - افزودن محیط 10.1 Environment - Adding environments

  • 9.3 دوربین - فاصله کانونی 9.3 Camera - Focal length

  • 3.6 UI - پنجره پروژه 3.6 UI - Project Window

  • 14.1 پاداش - اثر گودال های آب 14.1 Bonus - Water puddles effect

  • 4.1 وارد کردن مدل ها - هندسه های اولیه 4.1 Importing models - Primitive geometries

  • 10.4 محیط - اضافه کردن پین 10.4 Environment - Adding pins

  • 15.2 پردازش پست - بارگیری فایل ها در پشته 15.2 Post processing - Load files into stack

  • 4.3 وارد کردن مدل - پنجره گفتگوی واردات 4.3 Importing models - Import dialogue window

  • 7.1 بافت - اعمال بافت 7.1 Textures - Applying textures

  • 15.0 پردازش پست - مقدمه 15.0 Post processing - Intro

  • 15.4 پردازش پست - کنتراست (منحنی) 15.4 Post processing - Contrast (curves)

  • 13.2 رندر - گزینه های رندر 13.2 Rendering - Render options

  • 7.2 بافت - اندازه و موقعیت 7.2 Textures - Size & Positioning

  • 5.1 صحنه - ویژگی های صحنه 5.1 The scene - Scene properties

  • 3.4 UI - کتابخانه 3.4 UI - Library

  • 10.3 محیط زیست - پس زمینه 10.3 Environment - The background

  • 15.6 پردازش پست - درخشش 15.6 Post processing - Glow

  • 15.10 پس پردازش - تصحیح لنز (انحراف رنگی) 15.10 Post processing - Lens correction (chromatic aberration)

  • 12.1 تب تصویر - وضوح 12.1 Image tab - Resolution

  • 9.2 دوربین - موقعیت یابی 9.2 Camera - Positioning

  • 2.1 ردیابی پرتو - ردیابی پرتو چیست؟ 2.1 Ray tracing - What is ray tracing?

  • 14.0 پاداش - مقدمه 14.0 Bonus - Intro

  • 10.0 محیط زیست - مقدمه 10.0 Environment - Intro

  • 4.5 وارد کردن مدل ها - قالب های مدل 4.5 Importing models - Model formats

  • 15.5 پس پردازش - قرار گرفتن در معرض 15.5 Post processing - Exposure

  • 11.2 تنظیمات نور - تنظیمات از پیش تعیین شده 11.2 Lighting settings - Presets

  • 1 مقدمه دوره 1 Course Introduction

  • 14.3 پاداش - پاس انسداد محیطی سفارشی (AO). 14.3 Bonus - Custom Ambient Occlusion (AO) pass

  • 15.7 پردازش پست - وینیت 15.7 Post processing - Vignette

  • 13.1 رندر - خروجی رندر 13.1 Rendering - Render output

  • 4.2 مدل های واردات - روش های واردات 4.2 Importing models - Import methodes

  • 7.0 بافت - مقدمه 7.0 Textures - Intro

  • 4.0 واردات مدل - مقدمه 4.0 Importing models - Intro

  • 15.9 پردازش پست - انسداد محیطی (AO) 15.9 Post processing - Ambient Occlusion (AO)

نمایش نظرات

آموزش Keyshot برای مبتدیان
جزییات دوره
4h 29m
75
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
41
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Michael Van der Mei Michael Van der Mei

ایجاد Keyshot Magic