ویژه 4 برای آموزش پس از اثر

Particular 4 for After Effects Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Red Giant Trapcode Particular - یک تولید کننده ذرات استاندارد در صنعت - یکی از مهمترین افزونه ها برای Adobe After Effects است. در این دوره با Ian Robinson همراه شوید زیرا او به شما کمک می کند با استفاده از Part 4 از After Effects سرعت خود را بالا ببرید. برای شروع ، یان نحوه ایجاد یک سیستم اصلی انتشار دهنده و ذرات را نشان می دهد. وی سپس انواع مختلف آلاینده ها و صفات ذرات را بررسی می کند. نحوه ایجاد ذرات سفارشی را به اشتراک می گذارد. به چگونگی تلفیق چراغ ها و دوربین ها با سیستم های ذرات نگاه می کند. و نحوه ساخت ذرات پیچیده با استفاده از چندین سیستم را توضیح می دهد. وی پس از ایجاد یک پایه محکم برای کار در Part 4 ، در برخی از پروژه های کوتاه غواصی می کند ، نشان می دهد که چگونه زمان را با فاکتور زمان متوقف کنید ، سیستم ذرات ثانویه را از ذرات دیگر ایجاد کنید ، رگه های نور ایجاد کنید و غیره
موضوعات شامل:
  • جلوه خاص را روی یک لایه اعمال کنید
  • ایجاد امیتر
  • تنظیم تنظیمات فرستنده
  • متحرک سازی موقعیت های پخش کننده
  • تنظیم ویژگی های ذره
  • ایجاد ذرات سفارشی
  • استفاده از چراغ با سیستم ذرات
  • متحرک سازی با دوربین
  • تعریف چندین سیستم

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. شروع به طور خاص 1. Getting Started in Particular

  • اعمال جلوه خاص در یک لایه Applying the Particular effect to a layer

  • اصول طراح Fundamentals of the designer

2. کار بر روی یک پروژه مقدماتی 2. Working on an Intro Project

  • ایجاد یک emitter Creating an emitter

  • پالایش سیستم Refining the system

  • آهنگسازی سیستم در صحنه Compositing the system in the scene

3. کار با Emitters 3. Working with Emitters

  • تعریف ذرات در ثانیه Defining particles per second

  • کاوش در انواع امیتر Exploring emitter types

  • موقعیت های فرستنده متحرک Animating emitter positions

  • کار با جهت و سرعت Working with direction and velocity

  • درک قبل از اجرا Understanding pre-run

4- تنظیم ویژگی های ذرات 4. Adjusting Particle Attributes

  • انتخاب ذرات Choosing particles

  • تنظیم زندگی Adjusting life

  • تنظیمات پارامتر رسم Drawing parameter adjustments

  • کار با ذرات متحرک Working with animated particles

5- ایجاد ذرات سفارشی 5. Creating Custom Particles

  • استفاده از لایه ها به عنوان ذرات Using layers as particles

  • فهم sprites Understanding sprites

  • کار با چند ضلعی Working with polygons

6. کار در سه بعد 6. Working in Three Dimensions

  • درک 3D در AE با خاص Understanding 3D in AE with Particular

  • سایه با چراغ Shading with lights

  • انیمیشن با دوربین Animating with cameras

  • ایجاد عمق میدان Creating shallow depth of field

  • ساطع ذرات OBJs Emitting particles from OBJs

7. ساخت چند سیستم 7. Building Multi-Systems

  • تعریف چندین سیستم Defining multiple systems

  • اضافه کردن سیستم Adding systems

  • وراثت صفات Inheriting attributes

8. سیستم های سطح بعدی به طور خاص 8. Next Level Systems in Particular

  • درک پویایی Understanding dynamics

  • ایجاد تعامل گزاف گویی Creating bounce interactions

  • توقف زمان با عامل عامل Stopping time with Time Factor

  • ساطع ذرات از ذرات Emitting particles from particles

  • ساطع ذرات از لایه ها Emitting particles from layers

9. ایجاد رگه های سبک 9. Creating Light Streaks

  • کار با Streaklet Working with Streaklet

  • ترکیب رگه ها Blending streaks

  • ایجاد گذار با رگه ها Creating transitions with streaks

10. آنجا که دود وجود دارد ، آتش وجود دارد 10. Where There's Smoke, There's Fire

  • کار با ایستگاه از پیش تنظیم آتش Working with fire presets

  • انتشار آتش از گرافیک Emitting fire from a graphic

  • افزودن امبارها به سیستم Adding embers to the system

11. ایجاد زمینه های غریب 11. Generating Whimsical Backgrounds

  • ساخت سیستم اولیه Building the initial system

  • تنظیم رنگ ها Setting the colors

  • حرکت را با فیزیک تغییر دهید Change motion with physics

12. دینامیک سیالات 12. Fluid Dynamics

  • تعریف دینامیک سیال Defining fluid dynamics

  • کار با نیروی مایع Working with fluid force

  • ساخت سیستم های سیال از ابتدا Building fluid systems from scratch

  • متحرک یک سیستم پخش کننده سیال Animating a fluid system emitter

  • ساخت سیستم های سیال چند امیتر Building multi-emitter fluid systems

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

ویژه 4 برای آموزش پس از اثر
جزییات دوره
3h 12m
47
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
37,028
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Ian Robinson
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ian Robinson Ian Robinson

صاحب کسب و کار کوچک، تولید کننده پادکست و توسعه دهنده نرم افزار