ویژه 4 برای آموزش پس از اثر

Particular 4 for After Effects Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: Red Giant Trapcode Particular - یک تولید کننده ذرات استاندارد در صنعت - یکی از مهمترین افزونه ها برای Adobe After Effects است. در این دوره با Ian Robinson همراه شوید زیرا او به شما کمک می کند با استفاده از Part 4 از After Effects سرعت خود را بالا ببرید. برای شروع ، یان نحوه ایجاد یک سیستم اصلی انتشار دهنده و ذرات را نشان می دهد. وی سپس انواع مختلف آلاینده ها و صفات ذرات را بررسی می کند. نحوه ایجاد ذرات سفارشی را به اشتراک می گذارد. به چگونگی تلفیق چراغ ها و دوربین ها با سیستم های ذرات نگاه می کند. و نحوه ساخت ذرات پیچیده با استفاده از چندین سیستم را توضیح می دهد. وی پس از ایجاد یک پایه محکم برای کار در Part 4 ، در برخی از پروژه های کوتاه غواصی می کند ، نشان می دهد که چگونه زمان را با فاکتور زمان متوقف کنید ، سیستم ذرات ثانویه را از ذرات دیگر ایجاد کنید ، رگه های نور ایجاد کنید و غیره
موضوعات شامل:
  • جلوه خاص را روی یک لایه اعمال کنید
  • ایجاد امیتر
  • تنظیم تنظیمات فرستنده
  • متحرک سازی موقعیت های پخش کننده
  • تنظیم ویژگی های ذره
  • ایجاد ذرات سفارشی
  • استفاده از چراغ با سیستم ذرات
  • متحرک سازی با دوربین
  • تعریف چندین سیستم

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. شروع به طور خاص 1. Getting Started in Particular

  • اعمال جلوه خاص در یک لایه Applying the Particular effect to a layer

  • اصول طراح Fundamentals of the designer

2. کار بر روی یک پروژه مقدماتی 2. Working on an Intro Project

  • ایجاد یک emitter Creating an emitter

  • پالایش سیستم Refining the system

  • آهنگسازی سیستم در صحنه Compositing the system in the scene

3. کار با Emitters 3. Working with Emitters

  • تعریف ذرات در ثانیه Defining particles per second

  • کاوش در انواع امیتر Exploring emitter types

  • موقعیت های فرستنده متحرک Animating emitter positions

  • کار با جهت و سرعت Working with direction and velocity

  • درک قبل از اجرا Understanding pre-run

4- تنظیم ویژگی های ذرات 4. Adjusting Particle Attributes

  • انتخاب ذرات Choosing particles

  • تنظیم زندگی Adjusting life

  • تنظیمات پارامتر رسم Drawing parameter adjustments

  • کار با ذرات متحرک Working with animated particles

5- ایجاد ذرات سفارشی 5. Creating Custom Particles

  • استفاده از لایه ها به عنوان ذرات Using layers as particles

  • فهم sprites Understanding sprites

  • کار با چند ضلعی Working with polygons

6. کار در سه بعد 6. Working in Three Dimensions

  • درک 3D در AE با خاص Understanding 3D in AE with Particular

  • سایه با چراغ Shading with lights

  • انیمیشن با دوربین Animating with cameras

  • ایجاد عمق میدان Creating shallow depth of field

  • ساطع ذرات OBJs Emitting particles from OBJs

7. ساخت چند سیستم 7. Building Multi-Systems

  • تعریف چندین سیستم Defining multiple systems

  • اضافه کردن سیستم Adding systems

  • وراثت صفات Inheriting attributes

8. سیستم های سطح بعدی به طور خاص 8. Next Level Systems in Particular

  • درک پویایی Understanding dynamics

  • ایجاد تعامل گزاف گویی Creating bounce interactions

  • توقف زمان با عامل عامل Stopping time with Time Factor

  • ساطع ذرات از ذرات Emitting particles from particles

  • ساطع ذرات از لایه ها Emitting particles from layers

9. ایجاد رگه های سبک 9. Creating Light Streaks

  • کار با Streaklet Working with Streaklet

  • ترکیب رگه ها Blending streaks

  • ایجاد گذار با رگه ها Creating transitions with streaks

10. آنجا که دود وجود دارد ، آتش وجود دارد 10. Where There's Smoke, There's Fire

  • کار با ایستگاه از پیش تنظیم آتش Working with fire presets

  • انتشار آتش از گرافیک Emitting fire from a graphic

  • افزودن امبارها به سیستم Adding embers to the system

11. ایجاد زمینه های غریب 11. Generating Whimsical Backgrounds

  • ساخت سیستم اولیه Building the initial system

  • تنظیم رنگ ها Setting the colors

  • حرکت را با فیزیک تغییر دهید Change motion with physics

12. دینامیک سیالات 12. Fluid Dynamics

  • تعریف دینامیک سیال Defining fluid dynamics

  • کار با نیروی مایع Working with fluid force

  • ساخت سیستم های سیال از ابتدا Building fluid systems from scratch

  • متحرک یک سیستم پخش کننده سیال Animating a fluid system emitter

  • ساخت سیستم های سیال چند امیتر Building multi-emitter fluid systems

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

ویژه 4 برای آموزش پس از اثر
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
3h 12m
47
Linkedin (لینکدین) lynda-small
19 فروردین 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
37,028
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Ian Robinson

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ian Robinson Ian Robinson

صاحب کسب و کار کوچک، تولید کننده پادکست و توسعه دهنده نرم افزار

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.