آموزش الگوهای طراحی خلاقانه در سی پلاس پلاس مدرن

Creational Design Patterns in Modern C++

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: الگوهای طراحی خلاقانه را به طور عمیق بیاموزید و پیاده سازی آنها در C++ مدرن درک الگوهای طراحی خلاقانه چگونه الگوهای طراحی خلاقانه مشکلات ساخت اشیاء را حل می کنند پیاده سازی سینگلتون به طور صحیح در C++ با ایمنی نخ استفاده از روش کارخانه برای کپسوله کردن فرآیند ساخت استفاده از الگوی استخر شی برای جلوگیری از تکراری شدن ساخت و تخریب اشیا کنترل فرآیند ساخت یک شی از طریق سازنده کلون کردن اشیاء گران قیمت از طریق نمونه اولیه استفاده از کارخانه انتزاعی برای ساخت اشیاء بر اساس زمینه پیش نیازها: دانش پایه C++ درک خوب برنامه نویسی شی گرا

الگوهای طراحی راهی برای حل مشکلات رایج طراحی شی گرا هستند. اما درک و یادگیری الگوهای طراحی سخت است و زمان می برد. نگاه کردن به یک الگو مانند نگاه کردن به یک راه حل بدون مشکل است، مگر اینکه در گذشته با آن مشکل مواجه شده باشید.

این دوره با هدف کمک به شما در درک اجرای الگوهای طراحی خلاقانه است. هر الگو با چندین مثال و از طریق C++ مدرن توضیح داده شده است. این به شما کمک می کند تا درک کنید که چگونه می توان الگو را با استفاده از ویژگی های زبان به طور موثر پیاده سازی کرد. مثال‌ها شامل ماشین‌ها، پیتزاها، اردک‌ها، قهوه و غیره نمی‌شود. این موضوعات به ندرت در ساختن نرم‌افزارهای دنیای واقعی استفاده می‌شوند. در عوض من نمونه‌های واقعی را ارائه می‌دهم که در C++ مدرن نوشته شده‌اند. این مثال‌ها بر روی هر پلتفرمی که از کامپایلر C++ پشتیبانی می‌کند، اجرا می‌شود.

این دوره، الگوهای آفرینشی را آموزش می‌دهد.

  1. مقصد، ساختار الگو از طریق نمودار کلاس UML توضیح داده شده است.

  2. جزئیات پیاده سازی اصلی الگو توضیح داده شده است.

  3. الگو در یک مثال ساده پیاده سازی شده است.

  4. شما با اجرای کلی الگو آشنا می شوید.

  5. مثال دیگری معرفی شده است که دارای مشکلات طراحی است که الگوی آن قصد دارد حل کند.

  6. ما مشکلات را بررسی می‌کنیم و با اعمال الگوی طراحی گام به گام، کد را اصلاح می‌کنیم.

  7. نمونه‌های سناریوهای جایگزین همراه با تفاوت‌های بین آنها توضیح داده شده است. همچنین یاد می گیرید که چگونه بین گزینه های مختلف تصمیم گیری کنید.

  8. من در مورد این الگو در زمینه C++ و نحوه تغییر آن برای عملکرد، حداکثر انعطاف پذیری قابلیت استفاده مجدد بحث می کنم.

  9. در نهایت، زمان استفاده از الگو و معایب آن را خواهید آموخت.

این یک بحث فشرده است که چندین سخنرانی را در بر می گیرد. در پایان هر بخش، الگو را عمیقاً درک خواهید کرد و می توانید آن را در کد خود اعمال کنید یا به راحتی هر مصاحبه طراحی را پاک کنید.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی دوره Course Introduction

  • معرفی دوره Course Introduction

  • مقدمه ای بر الگوها Introduction to Patterns

  • مقدمه ای بر الگوها Introduction to Patterns

  • نمای کلی نمودار کلاس UML Overview of UML Class Diagram

  • نمای کلی نمودار کلاس UML Overview of UML Class Diagram

  • جامد. اصول - I S.O.L.I.D. Principles - I

  • جامد. اصول - I S.O.L.I.D. Principles - I

  • جامد. اصول - دوم S.O.L.I.D. Principles - II

  • جامد. اصول - دوم S.O.L.I.D. Principles - II

  • جامد. اصول - III S.O.L.I.D. Principles - III

  • جامد. اصول - III S.O.L.I.D. Principles - III

  • بررسی اجمالی الگوهای خلاقیت Creational Patterns Overview

  • بررسی اجمالی الگوهای خلاقیت Creational Patterns Overview

  • عرشه اسلاید و کد منبع کامل Slide Deck & Complete Source Code

  • عرشه اسلاید و کد منبع کامل Slide Deck & Complete Source Code

معرفی Introduction

سینگلتون Singleton

  • کد Code

  • کد Code

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • مثال پایه Basic Example

  • مثال پایه Basic Example

  • کلاس چوبگیر - I Logger Class - I

  • کلاس چوبگیر - I Logger Class - I

  • کلاس چوبگیر - II Logger Class - II

  • کلاس چوبگیر - II Logger Class - II

  • نمونه تنبل Lazy Instantiation

  • نمونه تنبل Lazy Instantiation

  • سیاست های تخریب Destruction Policies

  • سیاست های تخریب Destruction Policies

  • مسائل چند رشته ای Multithreading Issues

  • مسائل چند رشته ای Multithreading Issues

  • چرا DCLP شکست می خورد Why DCLP Fails

  • چرا DCLP شکست می خورد Why DCLP Fails

  • سینگلتون مایر Meyer's Singleton

  • سینگلتون مایر Meyer's Singleton

  • استفاده از std::call_once Using std::call_once

  • استفاده از std::call_once Using std::call_once

  • اصطلاح CRTP CRTP Idiom

  • اصطلاح CRTP CRTP Idiom

  • کلاس ساعت Clock Class

  • کلاس ساعت Clock Class

  • الگوی مونوستات Monostate Pattern

  • الگوی مونوستات Monostate Pattern

  • سینگلتون در مقابل مونوستات Singleton Vs Monostate

  • سینگلتون در مقابل مونوستات Singleton Vs Monostate

  • مسائل سینگلتون Singleton Issues

  • مسائل سینگلتون Singleton Issues

  • Registry Of Singletons - I Registry Of Singletons - I

  • Registry Of Singletons - I Registry Of Singletons - I

  • Registry Of Singletons - II Registry Of Singletons - II

  • Registry Of Singletons - II Registry Of Singletons - II

  • جوانب مثبت منفی Pros & Cons

  • جوانب مثبت منفی Pros & Cons

سینگلتون Singleton

روش کارخانه Factory Method

  • کد Code

  • کد Code

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • پیاده سازی اساسی - I Basic Implementation - I

  • پیاده سازی اساسی - I Basic Implementation - I

  • پیاده سازی اساسی - II Basic Implementation - II

  • پیاده سازی اساسی - II Basic Implementation - II

  • بحث چارچوب برنامه Application Framework Discussion

  • بحث چارچوب برنامه Application Framework Discussion

  • پیاده سازی چارچوب برنامه Application Framework Implementation

  • پیاده سازی چارچوب برنامه Application Framework Implementation

  • چارچوب کاربردی با روش کارخانه Application Framework with Factory Method

  • چارچوب کاربردی با روش کارخانه Application Framework with Factory Method

  • روش کارخانه پارامتری شده Parameterised Factory Method

  • روش کارخانه پارامتری شده Parameterised Factory Method

  • std::unique_ptr std::unique_ptr

  • std::unique_ptr std::unique_ptr

  • std::shared_ptr std::shared_ptr

  • std::shared_ptr std::shared_ptr

  • جوانب مثبت منفی Pros & Cons

  • جوانب مثبت منفی Pros & Cons

روش کارخانه Factory Method

استخر آبجکت Object Pool

  • کد منبع Source Code

  • کد منبع Source Code

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • مثال پایه Basic Example

  • مثال پایه Basic Example

  • ادغام اشیاء بازی - I Pooling Game Objects - I

  • ادغام اشیاء بازی - I Pooling Game Objects - I

  • ادغام اشیاء بازی - II Pooling Game Objects - II

  • ادغام اشیاء بازی - II Pooling Game Objects - II

  • چند بازیگر - I Multiple Actors - I

  • چند بازیگر - I Multiple Actors - I

  • چند بازیگر - II Multiple Actors - II

  • چند بازیگر - II Multiple Actors - II

  • چند بازیگر - III Multiple Actors - III

  • چند بازیگر - III Multiple Actors - III

  • استخر عمومی - I Generic Pool - I

  • استخر عمومی - I Generic Pool - I

  • استخر عمومی - II Generic Pool - II

  • استخر عمومی - II Generic Pool - II

  • جوانب مثبت منفی Pros & Cons

  • جوانب مثبت منفی Pros & Cons

استخر آبجکت Object Pool

کارخانه چکیده Abstract Factory

  • کد Code

  • کد Code

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • مثال پایه Basic Example

  • مثال پایه Basic Example

  • پیاده سازی پایه با Abstract Factory Basic Implementation with Abstract Factory

  • پیاده سازی پایه با Abstract Factory Basic Implementation with Abstract Factory

  • مقدمه چارچوب پایگاه داده Database Framework Introduction

  • مقدمه چارچوب پایگاه داده Database Framework Introduction

  • پیاده سازی چارچوب پایگاه داده Database Framework Implementation

  • پیاده سازی چارچوب پایگاه داده Database Framework Implementation

  • کلاس های پایگاه داده SqlServer SqlServer Database Classes

  • کلاس های پایگاه داده SqlServer SqlServer Database Classes

  • کلاس های پایگاه داده MySql MySql Database Classes

  • کلاس های پایگاه داده MySql MySql Database Classes

  • استفاده از چارچوب پایگاه داده Database Framework Usage

  • استفاده از چارچوب پایگاه داده Database Framework Usage

  • با استفاده از روش کارخانه Using Factory Method

  • با استفاده از روش کارخانه Using Factory Method

  • استفاده از Abstract Factory Using Abstract Factory

  • استفاده از Abstract Factory Using Abstract Factory

  • جوانب مثبت منفی Pros & Cons

  • جوانب مثبت منفی Pros & Cons

کارخانه چکیده Abstract Factory

نمونه اولیه Prototype

  • کد Code

  • کد Code

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • انواع شبیه سازی Cloning Types

  • انواع شبیه سازی Cloning Types

  • مثال پایه Basic Example

  • مثال پایه Basic Example

  • معرفی بازی Game Introduction

  • معرفی بازی Game Introduction

  • اجرای بازی - I Game implementation - I

  • اجرای بازی - I Game implementation - I

  • اجرای بازی - II Game implementation - II

  • اجرای بازی - II Game implementation - II

  • اجرای بازی - III Game implementation - III

  • اجرای بازی - III Game implementation - III

  • مثال شبیه سازی Cloning Example

  • مثال شبیه سازی Cloning Example

  • اجرای نمونه اولیه - I Prototype Implementation - I

  • اجرای نمونه اولیه - I Prototype Implementation - I

  • اجرای نمونه اولیه - II Prototype Implementation - II

  • اجرای نمونه اولیه - II Prototype Implementation - II

  • اجرای نمونه اولیه - III Prototype Implementation - III

  • اجرای نمونه اولیه - III Prototype Implementation - III

  • کلاس در مقابل شی Class Vs Object

  • کلاس در مقابل شی Class Vs Object

  • حالت متغیر Varying State

  • حالت متغیر Varying State

  • مدیر نمونه اولیه - I Prototype Manager - I

  • مدیر نمونه اولیه - I Prototype Manager - I

  • مدیر نمونه اولیه - II Prototype Manager - II

  • مدیر نمونه اولیه - II Prototype Manager - II

  • مدیریت حافظه Memory Management

  • مدیریت حافظه Memory Management

  • جوانب مثبت منفی Pros & Cons

  • جوانب مثبت منفی Pros & Cons

نمونه اولیه Prototype

سازنده Builder

  • کد Code

  • کد Code

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • پیاده سازی اساسی Basic Implementation

  • پیاده سازی اساسی Basic Implementation

  • معرفی نمونه فایل File Example Introduction

  • معرفی نمونه فایل File Example Introduction

  • مسائل Issues

  • مسائل Issues

  • پیاده سازی سازنده Builder Implementation

  • پیاده سازی سازنده Builder Implementation

  • ساخت و ساز با استفاده از بیلدر Construction Using Builder

  • ساخت و ساز با استفاده از بیلدر Construction Using Builder

  • پیاده سازی مدرن Modern Implementation

  • پیاده سازی مدرن Modern Implementation

  • سازنده روان Fluent Builder

  • سازنده روان Fluent Builder

  • جوانب مثبت منفی Pros & Cons

  • جوانب مثبت منفی Pros & Cons

  • سخنرانی جایزه BONUS LECTURE

  • سخنرانی جایزه BONUS LECTURE

سازنده Builder

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش الگوهای طراحی خلاقانه در سی پلاس پلاس مدرن
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
7.5 hours
90
Udemy (یودمی) udemy-small
06 آبان 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
2,133
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Umar Lone Umar Lone

مربی ، توسعه دهنده و بنیانگذار مهندس Poash TechnologiesCivil که خواست خود را در توسعه نرم افزار یافت. هرگز به عنوان مهندس عمران کار نکرده ، در اولین فرصت پرش کرده و از 15 سال پیش تدریس C ++ و Visual C ++ را شروع کردم. در حال حاضر ، متخصصان نرم افزار را در شرکت های مختلف نرم افزاری در فن آوری های مختلف مانند Modern C ++ ، Advanced C ++ ، STL ، Design Patterns ، Android ، Unity ، Linux و ... آموزش می دهد. بسیار علاقه مند به تدریس است و بیش از 20،000 متخصص نرم افزار را در حرفه تدریس آموزش داده است بیش از 17 سال طول می کشد. یک گیمر مشتاق ، در حال حاضر تلاش خود را برای توسعه بازی در Unity & Unreal انجام می دهد. چند برنامه اندرویدی به اعتبار خود دارد ، از جمله یکی در Design Patterns. تنها چیزی که او بیش از C ++ دوست دارد ، C ++ مدرن است.

Umar Lone Umar Lone

مربی ، توسعه دهنده و بنیانگذار مهندس Poash TechnologiesCivil که خواست خود را در توسعه نرم افزار یافت. هرگز به عنوان مهندس عمران کار نکرده ، در اولین فرصت پرش کرده و از 15 سال پیش تدریس C ++ و Visual C ++ را شروع کردم. در حال حاضر ، متخصصان نرم افزار را در شرکت های مختلف نرم افزاری در فن آوری های مختلف مانند Modern C ++ ، Advanced C ++ ، STL ، Design Patterns ، Android ، Unity ، Linux و ... آموزش می دهد. بسیار علاقه مند به تدریس است و بیش از 20،000 متخصص نرم افزار را در حرفه تدریس آموزش داده است بیش از 17 سال طول می کشد. یک گیمر مشتاق ، در حال حاضر تلاش خود را برای توسعه بازی در Unity & Unreal انجام می دهد. چند برنامه اندرویدی به اعتبار خود دارد ، از جمله یکی در Design Patterns. تنها چیزی که او بیش از C ++ دوست دارد ، C ++ مدرن است.

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.