لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Masterclass کامل توسعه Android 12 و Kotlin
The Complete Android 12 & Kotlin Development Masterclass
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آموزش توسعه اپلیکیشن اندروید 12 از مبتدی تا توسعه دهنده پیشرفته. برنامه هایی مانند Trello، 7Min Workout، Weather App بسازید شما می توانید هر برنامه اندرویدی که فکرش را بکنید بسازید. فرقی نمی کند این ایده ای باشد که شما یا دوستانتان دارید، یا اینکه یک کار قراردادی است که باید آن را توسعه دهید. شما برنامه هایی را برای نمونه کار خود می سازید تا برای jr درخواست دهید. جابز توسعه دهنده اندروید شما می توانید به عنوان یک فریلنسر اندروید کار کنید و از هر کجای دنیا کار کنید. برنامه های خود را در Google Play منتشر کنید و با Google Pay و Google Ads درآمدزایی کنید. می توانید با استفاده از Google Firebase برنامه های ابری توسعه دهید. با استفاده از Kotlin و به طور کلی برنامه نویسی بسیار مطمئن خواهید بود دانش مورد نیاز - من هر آنچه را که باید بدانید به شما یاد خواهم داد
بنابراین میخواهید یک توسعهدهنده اندروید شوید و از هر کجای دنیا کار کنید، یا شاید حتی در همان جایی که در حال حاضر در آن هستید، اما با مشاغل بسیار جالبتر و پردرآمدتر؟ یادگیری توسعه برنامه Android راهی برای رفتن است.
شما یک ایده عالی برای یک برنامه دارید و فقط باید یاد بگیرید که چگونه آن را محقق کنید؟ یا دوستانتان میدانند که شما به فناوری آگاه هستید و دائماً با ایدههای عالی خود به سراغ شما میآیند و از شما میخواهند که آنها را بسازید؟
آیا هیچ تجربه برنامه نویسی ندارید؟ یا شاید در گذشته با زبان برنامه نویسی دیگری کار کرده اید؟
در هر صورت - شما در جای درستی هستید . در این دوره آموزشی، همه چیزهایی را که برای ساختن برنامه های خود نیاز دارید، بدون توجه به آنچه به آنها نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. برای شرکت، دوستان، کسب و کار خودتان یا صرفاً برای سرگرمی. با دریافت بهترین دوره آموزشی توسعه برنامه Android در Udemy، به یک توسعه دهنده واقعی برنامه Android تبدیل خواهید شد.
اگر اکنون ثبت نام کنید، همه این محتوای توسعه برنامه Android را دریافت خواهید کرد:
بیش از 45 ساعت محتوای ویدئویی با کیفیت بالا 1080p با کیفیت بالا
کد کامل با راهنمای گام به گام (در خود کد). بنابراین یا ویدیو را دنبال میکنید، یا خودتان در Android Studio وارد عمل میشوید.
تعداد تمرینهایی که مطمئن میشوند دانش واقعاً باقی میماند.
بهترین دوره آموزشی توسعه برنامه Android 12 که می توانید با پول خریداری کنید.
شما این برنامه های شگفت انگیز اندروید را خواهید ساخت
یک کلون Trello
برنامه امتحانی
یک برنامه تمرینی 7 دقیقه ای
یک برنامه آب و هوا
یک برنامه طراحی
و موارد دیگر...
شما از من یاد خواهید گرفت، دنیس پانجوتا، یک مهندس و معلم آلمانی با بیش از 8 سال تجربه برنامه نویسی و تدریس.
بعد از دوره، استفاده از:
راحت خواهید بود
زبان برنامه نویسی شی گرا Kotlin، متغیرها، انواع داده ها، توابع، کلاس ها، وراثت.
جریانها را کنترل کنید (اگر/دیگر، وقتی حلقههای for/while/do-while) .
ساختارهای داده مانند مجموعه ها، آرایه ها، ArrayLists و غیره.
شبکهسازی شامل تماس API ناهمزمان، برای بازیابی دادههای زنده از ابر و ذخیره آنها در آنجا.
JSON با تمام مزایای آن.
دوربین، گالری، SQLite، GPS و بسیاری دیگر از ویژگیهای دستگاه Android.
کتابخانههای شخص ثالث مانند GSON، Google Places، RETROFIT، DEXTER، و بسیاری دیگر.
استفاده از Firebase و Firestore
بهترین روشها هنگام استفاده از Kotlin و ساخت برنامههای Android.
همین حالا شروع کنید و تنها در 6 هفته یک توسعه دهنده برنامه اندروید شوید! شما تمام تکنیک های مربوط به توسعه برنامه Android را یاد خواهید گرفت. می توانم به شما بگویم که توسعه اندروید بسیار سرگرم کننده است! این دوره، سفر شما برای تبدیل شدن به یک برنامهنویس اندروید را نیز سرگرمکننده میکند.
دیگر زمان را تلف نکنید و مستقیما وارد عمل شوید. این دوره شامل محتوای دقیقاً تنظیم شده با برنامه های کاربردی، تمرین ها، ارائه ها و دموهای سرگرم کننده است. از آنجا که هدف اصلی ما این است که مطمئن شویم، شما به یک توسعه دهنده اندروید موفق تبدیل شوید. ما همچنین پشتیبانی با کیفیت بالا ارائه می دهیم، بنابراین در صورت گیر افتادن، ما در کنار شما خواهیم بود و به سوالات شما در Q A پاسخ می دهیم.
به خاطر داشته باشید... 30 روز ضمانت بازگشت وجه کامل وجود دارد.
پس منتظر چه چیزی هستید؟ روی دکمه «اکنون خرید کنید» کلیک کنید. شما چیزی برای از دست دادن ندارید فقط برای به دست آوردن از این دوره کلاس جهانی توسعه برنامه Android.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
آنچه در این دوره خواهید آموخت و ساختار آن چگونه است
What you will learn in this course and how is it structured
با تشکر فراوان برای شرکت در دوره
Thanks a lot for taking the course
چگونه از این دوره بیشترین بهره را ببرید
How to get most out of this course
ویژگی جدید: مسیرهای یادگیری
New Feature: Learning Paths
بهروزرسانی بررسیهای Udemy
Udemy Reviews Update
جایزه: منابع اضافی
BONUS: additional resources
آماده شدن با Android Studio
Getting ready with Android Studio
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
اندروید استودیو را روی ویندوز نصب کنید
Install Android Studio on Windows
اندروید استودیو را روی مک نصب کنید
Install Android Studio on Mac
اندروید استودیو را روی لینوکس نصب کنید
Install Android Studio on Linux
اولین پروژه ما - رابط کاربری و نحوه تغییر اندازه متن
Our first project - the UI and how to change the size of the text
راه اندازی شبیه ساز
Setting up the Emulator
سلام دنیا
Hello World
برنامه شمارنده افراد
People Counter App
تست برنامه روی گوشی شما
Testing The App On Your Phone
Outro - راه اندازی
Outro - Setup
به کانال Discord ما بپیوندید!
Join Our Discord Channel!
بیشترین بهره را از Tutorials.EU ببرید
Get the most from Tutorials.EU
اصول کاتلین
Kotlin Fundamentals
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
متغیرها و تفاوت بین val و var
Variables and difference between val and var
انواع داده اعداد
Datatypes of numbers
انواع داده bool، char و string
Datatypes bool, char and string
کد برای متغیرها و انواع داده ها
Code for Variables and Datatypes
متغیرهای تمرین و انواع داده ها
Exercise Variables And Datatypes
راه حلی برای متغیرهای تمرین و انواع داده
Solution For The Exercise Variables And Datatypes
درون یابی رشته ای - قالب های رشته ای
String Interpolation - String Templates
متغیرهای آزمون و انواع داده ها
Quiz Variables And Datatypes
عملگرهای حسابی و چرا نوع مهم است
Arithmetic Operators and why the type is important
اپراتورهای مقایسه
Comparison Operators
عملگرهای تخصیص، جرم و کاهش
assignment, incriment and decrement operators
کد: اپراتورها
Code: Operators
اگر بیانیه ها
If Statements
اگر بیانیه ها قسمت 2
If Statements Part 2
توجه - If Statemens as Expression
Note - If Statemens as Expressions
وقتی عبارات - از جمله تمرینات
When Expressions - Including Exercises
امتحان عبارات If و عبارات When
Quiz If Statements and When Expressions
کد عبارات If و عبارات When
Code Of If Statements And When Expressions
توجه - هنگامی که عبارات به عنوان عبارات
Note - When Statements as Expressions
در حالی که حلقه
While Loop
انجام while Loop
Do While Loop
بیشتر در حلقههای while
More On While Loops
برای حلقه ها
For Loops
کد: حلقه ها
Code: Loops
حلقه های تمرین
Exercise Loops
راه حل برای تمرین: حلقه ها
Solution For Exercise: Loops
مسابقه - حلقه ها
Quiz - Loops
شکستن و ادامه دادن
Break and Continue
توابع - پارامترها - استدلال و بازگشت - تمرین گنجانده شده است
Functions - Parameters - Arguments and Return - Exercise Included
کد: توابع
Code: Functions
Nullables در Kotlin
Nullables In Kotlin
Nullables - Elvis Operator - Not Null Assertion
Nullables - Elvis Operator - Not Null Assertion
کد: Nullables
Code: Nullables
مسابقه - اصول کاتلین
Quiz - Fundamentals Kotlin
خلاصه - Kotlin Fundamentals I
Summary - Kotlin Fundamentals I
مبانی برنامه نویسی شی گرا در کاتلین
Object Oriented Programming Basics In Kotlin
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
مقدمه ای بر OOP
Introduction to OOP
کلاس ها و اشیاء
Classes and Objects
کلاس ها و Initializers
Classes And Initializers
کلاس های تمرین و اشیاء
Exercise Classes and Objects
راه حل برای کلاس های تمرین و اشیاء
Solution for Exercise Classes and Objects
دامنه و سایه
Scope And Shadowing
متغیرهای عضو - توابع و سازنده ها
Member Variables - Functions And Constructors
Lateinit Plus Setter And Getters
Lateinit Plus Setters And Getters
کد - کلاس ها
Code - Classes
کلاس های داده
Data Classes
کلاس های چالشی
Challenge Classes
راه حل: کلاس های چالشی
Solution: Challenge Classes
راه حل برای تمرین: ArrayLists
Solution For Exercise: ArrayLists
عبارات لامبدا
Lambda Expressions
Visibility Modifiers - public - private - داخلی - محافظت شده و کلمه کلیدی op
Visibility Modifiers - public - private- internal - protected and the keyword op
کلاس های تو در تو و درونی
Nested and Inner Classes
Safe Cast و Unsafe Cast Operator
Safe Cast and Unsafe Cast Operator
دست زدن به استثنا با سعی و گرفتن
Exception Handling With Try And Catch
امتحان درباره مبانی بیشتر کاتلین
Quiz On More Fundamentals Of Kotlin
خلاصه این فصل
Summary Of This Chapter
لینک های مفید اطلاعات اضافی
Useful Links Additional Info
ماشین حساب سن در دقیقه - اندروید 12
Age in Minutes Calculator - Android 12
Intro Age in Minutes Calculator - Android 12
Intro Age in Minutes Calculator - Android 12
راه اندازی UI برای ماشین حساب سن
Setting up the UI for the age calculator
افزودن TextViews بیشتر و درک SP، DP و Pixels
Adding more TextViews and Understanding SP, DP and Pixels
نهایی کردن رابط کاربری برنامه ماشین حساب سن ما
Finalizing the UI of our Age Calculator App
افزودن DatePickerDialog و OnDateSetListener
Adding a DatePickerDialog and OnDateSetListener
با استفاده از تاریخ انتخاب شده برای نمایش آن و نگاه کردن به قالب و تاریخ simpledate
Using the selected Date to display it and looking into simpledateformat and date
نهایی کردن برنامه عصر در دقیقه
Finalizing The Age In Minutes App
برنامه خلاصه سن در دقیقه
Summary Age In Minutes App
برنامه ماشین حساب - یادگیری XML و نحوه ایجاد رابط کاربری - اندروید 12
Calculator App - Learning XML and how to create a UI - Android 12
برنامه ماشین حساب معرفی
Intro Calculator App
آنچه در این فصل خواهید ساخت
What you will build in this chapter
ساخت رابط کاربری ماشین حساب با استفاده از طرحبندی خطی قسمت 1
Building The Calculator UI using Linear Layouts part 1
ساخت رابط کاربری ماشین حساب با استفاده از طرحبندی خطی قسمت 2
Building The Calculator UI using Linear Layouts part 2
استفاده از OnClick و پیاده سازی عملکرد CLR
Using OnClick and Implementing the CLR Functionality
اضافه کردن تابع onDecimalPoint
Adding the onDecimalPoint Function
افزودن عملکرد OnOperator با استفاده از Contains و StartsWith در رشته ها
Adding the OnOperator Functionality using Contains and StartsWith on Strings
اضافه کردن تفریق - استفاده از روش های تقسیم و زیر رشته در رشته ها
Adding Subtraction - Using split and substring methods on Strings
اضافه کردن عملیات گمشده و نهایی کردن برنامه
Adding the Missing Operations and Finalizing the App
خلاصه فصل ماشین حساب
Summary Of The Calculator Chapter
برنامه Quiz Android 12
Quiz App Android 12
برنامه مسابقه مقدماتی
Intro Quiz App
آماده سازی سبک و مانیفست پروژه ها
Preparing The Projects Style and Manifest
راه اندازی رابط کاربری و استفاده از cardview و غیرفعال کردن نوار وضعیت
Setting up the ui and using cardview and disable the statusbar
ایجاد مدل سوال و آماده سازی سوالات
Creating the question Model And Preparing the questions
راه اندازی UI سوال و اتصال رابط کاربری به مدل قسمت 1
Setting Up The QUestion UI ANd Connecting the UI to the model part 1
راه اندازی UI سوالات و اتصال رابط کاربری به مدل قسمت 2
Setting up The questions UI and Connecting the UI to the Model Part 2
افزودن دکمه عملکرد به فعالیت سوالات
Adding The button Functionality to the questions activity
انتخاب پاسخ درست و غلط و نمایش سوال بعدی
Selecting the Right and Wrong Answer and Displaying the next question
TODO - ثبت نام برای فعالیت RESULT DEMO
TODO - Register For Activity RESULT DEMO
آماده سازی UI برای فعالیت Result
Preparing the UI for the Result activity
لمس نهایی و ارسال داده از طریق Intent - putExtra
Final Touches And Sending Data Via Intent - putExtra
یک APK امضا شده ایجاد کنید
Generate a Signed APK
برنامه مسابقه خلاصه
Summary Quiz App
برنامه طراحی - نحوه استفاده از Canvas، وارد کردن تصاویر و صادرات آنها - Android 12
Drawing App - How to use Canvas, import Images and Export them - Android 12
مقدمه - برنامه نقاشی کودکان
Introduction - Kids Drawing App
آنچه در این فصل خواهید ساخت
What You Will Build In This Chapter
راه اندازی برنامه نقاشی کودکان - نمای طراحی قسمت 1
Setting Up The Kids Drawing App - Drawing View Part 1
راه اندازی برنامه نقاشی کودکان - نمای طراحی قسمت 2
Setting Up The Kids Drawing App - Drawing View Part 2
اجازه دهید خطوط در نما باقی بمانند
Let The Lines Persist On The View
اضافه کردن یک حاشیه کوچک در اطراف بوم
Adding A Little Border Around The Canvas
آماده سازی BrushSizeSelector و نحوه استفاده از DisplayMetrics
Preparing the BrushSizeSelector and How To Use DisplayMetrics
انتخاب اندازه قلم مو از یک گفتگوی سفارشی که ایجاد کردیم
Selecting the Brush Size From A Custom Dialog That we Created
افزودن پالت رنگی با استفاده از کشوهای سفارشی که ایجاد کردیم
Adding the color pallet using custom drawables that we created
افزودن انتخاب رنگ
Adding the Color selection
اضافه کردن تصویر پس زمینه
Adding the Background Image
افزودن دکمه Image Gallery به رابط کاربری
Adding The Gallery ImageButton To The UI
نسخه ی نمایشی مجوزها
Permissions Demo
Snackbar - AlertDialog - CustomDialogs Demo Part 1
Snackbar - AlertDialog - CustomDialogs Demo Part 1
بخش 2 نسخه ی نمایشی CustomDialogs
CustomDialogs Demo Part 2
دیالوگ های نوار پیشرفت سفارشی
Custom Progress Bar Dialogs
افزودن درخواستهای مجوز به برنامه KidsDrawing ما
Adding Permission requests to our KidsDrawing App
انتخاب یک تصویر از گالری با استفاده از آن به عنوان پس زمینه
Selecting An Image from the gallery using it as a background
اضافه کردن دکمه لغو و عملکرد
Adding an undo button and functionality
با استفاده از Coroutine ها کاری را در پس زمینه انجام دهید
Do something in the Background using Coroutines
اضافه کردن یک ارائه دهنده - مسیر و یک ساندویچ ساز تصویر به برنامه ما
Adding a provider - path and a image sandwitch maker to our app
ذخیره یک تصویر در تلفن با استفاده از Coroutines و OutPutStreams
Saving an Image on The Phone using Coroutines and OutPutStreams
نمایش گفتگوی پیشرفت سفارشی و پنهان کردن آن پس از اتمام
Displaying The Custom Progress Dialog and Hiding it When done
افزودن یک ویژگی اشتراک گذاری برای اشتراک گذاری تصویر از طریق ایمیل - Whatsapp و غیره
Adding a Share Feature To Share The Image Via-Email - Whatsapp etc.
برنامه تمرینی 7 دقیقه ای اندروید 12
7 Minute Workout App Android 12 Version
معرفی برنامه تمرینی 7 دقیقه ای
Intro to 7 Minute Workout App
راه اندازی رابط کاربری
Setting up the UI
با استفاده از Viewbinding و خلاص شدن از اکشن بار ما
Using Viewbinding and getting rid of our actionbar
اضافه کردن صفحه تمرین - اهداف و سفارشی کردن نوار ابزار ما
Adding The Exercise Screen - Intents and Customizing our Toolbar
پیاده سازی عناصر رابط کاربری سفارشی برای یک نوار پیشرو برای تیک تیک ضد ساعت
Implementing Custom UI Elements For A PRogressbar To Tick Counterclock wise
DEMO - تایمر
DEMO - Timers
استفاده از شمارش معکوس برای نمایش ثانیه های باقی مانده
Using CountDownTimers To Display The Seconds remaining
اضافه کردن تایمر تمرین
Adding the Exercise Timer
اضافه کردن مدل، ثابت های ما برای تمرینات و آزمایش آن قسمت 1
Adding the Model, Our Constants For The Exercises and Testing It Part 1
اضافه کردن مدل، ثابت های ما برای تمرینات و آزمایش آن قسمت 2
Adding the Model, Our Constants For The Exercises and Testing It Part 2
افزودن متن تمرین آینده به مرور مجدد
Adding the Upcoming Exercise Text To the restview
نسخه ی نمایشی TextToSpeech
TextToSpeech Demo
چالش TextToSpeech
Challenge TextToSpeech
افزودن متن به گفتار به برنامه ما
Adding Text to speech to our application
اضافه کردن یک مدیا پلیر برای پخش صداها پس از پایان تمرین
Adding a Media Player to play a sounds once an exercise is over
معرفی RecyclerViews
Intro to RecyclerViews
Viewbinding با Recyclerviews
Viewbinding with Recyclerviews
آماده سازی RecyclerView برای پایین برای نمایش اعداد تمرین
Preparing The RecyclerView For The Bottom To Display Exercise Numbers
ایجاد آداپتور و نمایشگر سفارشی recyclerview خودمان
Creating our own custom recyclerviewadapter and viewholder
نمایش Recyclerview با اعداد تمرین
Displaying the Recyclerview with the Exercise Numbers
نمایش در ورزش جادوگر ما در حال حاضر
Displaying at witch exercise we currently are
ایجاد فعالیت پایان
Creating the finish activity
تنظیم CustomDialog برای Backbutton
Setting up the CustomDialog for the Backbutton
آماده سازی صفحه نمایش BMI
Preparing the BMI Screen
صفحه نمایش BMI برای سیستم متریک
BMI Screen for the Metric system
افزودن گروه های رادیویی سفارشی با رادیو دکمه های سفارشی
Adding Custom RadioGroups with Custom RadioButtons
افزودن عناصر نمای ایالات متحده
Adding the US View Elements
نهایی کردن BMI Calcutator با سیستم us
FInalizing the BMI Calcutator with the us system
افزودن History UI و Activity
Adding the History UI and Activity
یک بار دیگر به لامبداس نگاه می کنم
Looking at Lambdas once again
نسخه نمایشی پایگاه داده اتاق قسمت 1 - مقدمه ای بر پایگاه داده اتاق
Room Database Demo Part 1 - Introduction to Room Database
نسخه نمایشی پایگاه داده اتاق قسمت 2 - راه اندازی کلاس داده - موجودیت اتاق
Room Database Demo Part 2 - Setting up the Data Class - Room Entity
نسخه نمایشی پایگاه داده اتاق قسمت 3 - رابط دائو و کلاس پایگاه داده
Room Database Demo Part 3 - The Dao Interface and the Database Class
نسخه نمایشی پایگاه داده اتاق قسمت 4 - ایجاد و ذخیره داده ها
Room Database Demo Part 4 - CREATE and store data
نسخه نمایشی پایگاه داده اتاق قسمت 5 - آماده سازی ItemAdapter با شنوندگان
Room Database Demo Part 5 - Preparing the ItemAdapter with Listeners
نسخه نمایشی پایگاه داده اتاق قسمت 6 - نمایش ورودی های پایگاه داده
Room Database Demo Part 6 - Displaying the Database entries
نسخه نمایشی پایگاه داده اتاق قسمت 7 - به روز رسانی و حذف ورودی های پایگاه داده
Room Database Demo Part 7 - Updating and Deleting database entries
افزودن پایگاه داده اتاق به برنامه تمرینی ما - درج تمرینات
Adding the Room Database to Our Workout App - Inserting Workouts
واکشی داده ها از پایگاه داده ما و نمایش آن در گزارش
Fetching Data from our Database and displaying it in the log
نمایش تاریخچه تمرین در Recyclerview ما
Displaying the Workout History on our Recyclerview
برنامه Happy Places - موقعیت مکانی، GPS، Google Maps API - Android 10
Happy Places App - Location, GPS, Google Maps API - Android 10
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
مفهوم برنامه
Concept of the App
راه اندازی برنامه مکان های شاد
Setting Up The Happy Places App
افزودن Add HappyPlaceActivity و استفاده از ابعاد، رشته، رنگ
Adding The Add HappyPlaceActivity and using dimens, string, color
افزودن انتخابگر تقویم و پر کردن متن ویرایش تاریخ ما
Adding Calendar Picker And Populate Our Date Edit Text
استفاده از کتابخانه های شخص ثالث
Using Third Party Libraries
استفاده از کتابخانه شخص ثالث DEXTER برای مدیریت مجوز
Using The Third Party Library DEXTER For Permission Handling
DEMO - گرفتن تصاویر با برنامه دوربین و استفاده از آن در برنامه ما
DEMO - Taking Images With The Camera App and Using It In Our App
افزودن قابلیت انتخاب گالری
Adding The Gallery Picking Functionality
افزودن قابلیت انتخاب دوربین
Adding Camera Picking Functionality
ذخیره تصاویر در دستگاه
Storing The Images On The Device
آماده سازی مدیریت پایگاه داده و ایجاد مدل مکان شاد ما
Preparing The Database Handler And Creating Our Happy Place Model
ذخیره یک مکان شاد از طریق SQLite
Saving A Happy Place Via SQLite
خواندن داده ها از DB محلی ما
Reading The Data From Our Local DB
آماده سازی RecyclerView
Preparing The RecyclerView
استفاده از کتابخانه شخص ثالث برای تصاویر گرد زیبا
Using A Third Party Library For Nice Rounded Images
افزودن ActivityForResult به منظور به روز رسانی پویا لیست
Adding ActivityForResult In Order To Update The List Dynamically
افزودن OnClickListener به عنصر RecyclerView - بهترین تمرین
Adding An OnClickListener To RecyclerView Element - Best Practice
انتقال کل اشیاء از یک فعالیت به فعالیت دیگر - قابل سریال سازی در مقابل قابل تقسیم
Passing Whole Objects from One Activity To Another - Serializable vs Parcalable
افزودن قابلیت Swipe to Edit با استفاده از ItemTouchHelper
Adding Swipe To Edit Functionality using ItemTouchHelper
رفع اشکال تکراری به روز رسانی
Fixing The Updating Duplication Bug
افزودن قابلیت Swipe to Delete
Adding Swipe To Delete Functionality
با استفاده از Google Places API
Using The Google Places API
افزودن نقشه نقشه
Adding a Map Intent
نمایش نشانگر روی نقشه و بزرگنمایی با یک انیمیشن
Displaying A Marker On The Map And Zooming In With An Animation
اضافه کردن دکمه انتخاب مکان فعلی و مجوزها
Adding The Select Current Location Button And Permissions
دریافت موقعیت مکانی کاربران
Getting The Users Location
دریافت آدرس از طول و عرض جغرافیایی
Getting The Address From The Latitude And Longitude
مراحل ادغام AdMob در برنامه Android خود در Kotlin
Steps to integrate AdMob in your Android App in Kotlin
خلاصه - مکان های شاد
Summary - Happy Places
برنامه آب و هوا - دانلود وب سایت، JSON، GSON، استفاده از API - Android 10
Weather App - Downloading Website, JSON, GSON, Using APIs - Android 10
مقدمه - اپلیکیشن آب و هوا
Introduction - Weather App
JSON And Tools - مقدمه
JSON And Tools - Introduction
DEMO - دانلود یک وب سایت و متن آن در اندروید
DEMO - Downloading A Website And Its Text in Android
نحوه خواندن و استفاده از اشیاء JSON
How Read And Use JSON Objects
ارسال درخواست پست
Sending Post Requests
استفاده از کتابخانه GSON برای آسانتر کردن کار با JSON
Using The GSON Library to Make Working With JSON Easier
مقدمه ای بر OpenWeatherMap و نمای کلی
Introduction To OpenWeatherMap And General Overview
آماده سازی پروژه و بررسی اینکه آیا ارائه دهنده موقعیت مکانی روشن است یا خیر
Preparing The Project And Checking If Location Provider Is Turned On
آماده سازی درخواست های مجوز با استفاده از Dexter
Preparing Permissionrequests Using Dexter
آماده سازی اتصال به اینترنت برای تماس های RETROFIT و API
Preparing the Internet Connection For RETROFIT And The API Calls
آماده سازی مدل ها بر اساس API
Preparing The Models Based On The API
ایجاد تماس API با Retrofit و دریافت پاسخ
Creating The API Call with Retrofit and Getting A Response
ایجاد یک دیالوگ سفارشی و تست سرعت های مختلف اینترنت
Creating A Custom Dialog And Testing Different Internet Speeds
افزودن رابط کاربری و تنظیم آن
Adding The UI And Setting It Up
اضافه کردن زمان طلوع و غروب خورشید
Adding The Sunrise And Sunset Time
تغییر UI بسته به داده های آب و هوا از API
Changing The UI Depending On The Weather Data From The API
اضافه کردن دکمه Refresh در منو
Adding A Refresh Button In The Menu
ذخیره داده ها از طریق SharedPreferences و بارگذاری اولیه آن
Storing The Data Via SharedPreferences And Preloading It
خلاصه - برنامه آب و هوا
Summary - Weather App
Trello Clone - Firebase - مدیریت کاربر - Drag And Drop - پایگاه داده آنلاین AN10
Trello Clone - Firebase - User Management - Drag And Drop - Online Database AN10
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
مفهوم برنامه
Concept of the App
راه اندازی Splashscreen، با استفاده از فونت های سفارشی و نحوه پیدا کردن آنها
Setting Up The Splashscreen, Using Custom Fonts And How To Find Them
راه اندازی صفحه معرفی و انتقال به آن پس از 2 ثانیه
Setting Up The Intro Screen And Moving To It After 2 Second
طراحی فعالیت ثبت نام
Designing The SignUp Activity
چالش - راه اندازی فعالیت ورود به سیستم
Challenge - Seting Up The SignIn Activity
راه اندازی BaseActivity برای توابع استفاده مجدد
Setting Up The BaseActivity For Reuse Functions
آماده سازی ویژگی ثبت نام در Firebase و در برنامه
Preparing The Signup Feature in Firebase And In The App
ثبت نام کاربر از طریق ایمیل در Firebase
Registering The User Via Email in Firebase
ورود به سیستم کاربر
Signing In The User
استفاده از پایگاه داده FireStore برای ذخیره جزئیات کاربر قسمت 1
Using The FireStore Database to Store The User Details Part 1
استفاده از پایگاه داده FireStore برای ذخیره جزئیات کاربر قسمت 2
Using The FireStore Database to Store The User Details Part 2
ورود به سیستم و دریافت اطلاعات کاربر
Signing In And Getting The User Data
ورود خودکار
Auto Login
آماده سازی XML برای کشو و ناوبری قسمت 1
Preparing The XML For The Drawer And Navigation Part 1
آماده سازی XML برای کشو و ناوبری قسمت 2
Preparing The XML For The Drawer And Navigation Part 2
افزودن قابلیت کشو در کد
Adding The Drawer Functionality In Code
بارگذاری تصویر و نام کاربری برای نمایش آن در کشو
Loading The Image And Username To Display It In The Drawer
آماده سازی صفحه نمایه
Preparing The Profile Screen
پر کردن فعالیت نمایه با داده های کاربر
Populating The Profile Activity With User Data
انتخابگر تصویر برای تصویر نمایه
Image Chooser For The Profile Image
آپلود یک تصویر در فضای ذخیره سازی
Uploading An Image To Storage
به روز رسانی اطلاعات کاربر از طریق HashMap در پایگاه داده FireStore
Updating the User Data Via HashMap In The FireStore Database
به روز رسانی جزئیات نمایه MainActivit از طریق ActivityForResult
Updating The MainActivit Profile Details via ActivityForResult
ایجاد فعالیت هیئت مدیره
The Create Board Activity
یک تصویر تخته را انتخاب کنید
Select A Board Image
ایجاد تصویر تابلو
Creating A Board Image
ایجاد یک هیئت
Creating A Board
ایجاد تابلو در پایگاه داده Firestore
Creating The Board In The Firestore Database
آماده سازی آداپتور و عناصر UI تابلوهای Recyclerview
Preparing The Boards Recyclerview Adapter And UI Elements
بارگیری تخته ها در The Recyclerview
Loading The Boards Into The Recyclerview
به روز رسانی فهرست تابلوها پس از ایجاد یک تابلوی جدید
Updating The BoardsList After Creating A New Board
TasklistActivity
The TasklistActivity
بارگیری تابلو در TaskListActivity
Loading The Board in The TaskListActivity
آماده کردن آداپتور Tasklist
Preparing The Tasklist Adapter
ایجاد لیست در داخل یک تابلو
Creating Lists Inside A Board
ایجاد یک لیست در داخل یک تابلو قسمت 2
Creating A List Inside A Board Part 2
ویرایش و حذف لیست ها
Editing And Deleting Lists
اضافه کردن کارت ها به لیست ها
Adding The Cards To Lists
نمایش کارت ها
Displaying The Cards
آماده سازی The MembersActivity
Preparing The MembersActivity
ایجاد آیتم عضو و نوار ابزار
Creating The Member Item And The Toolbar
واکشی و نمایش اعضای یک هیئت
Fetching And Displaying The Members Of A Board
افزودن اعضای جدید - UI
Adding New Members - UI
اضافه کردن یک عضو جدید به هیئت مدیره - منطق
Adding A New Member To A Board - Logic
بارگذاری مجدد جزئیات هیئت مدیره در مورد تغییر
Reloading The Board Details On Change
اضافه کردن یک صفحه نمایش جزئیات برای کارت ها
Adding A Detail Screen For Cards
بارگیری جزئیات کارت برای تنظیم عنوان کارت
Loading Card Details To Set The Title Of The Card
اضافه کردن نماد منوی کارت حذف و پر کردن متن ویرایش کارت
Adding The Delete Card Menu Icon ANd Populating The EditText Of The Card
حذف کارت ها
Deleting Cards
آماده کردن دیالوگ رنگ کارت و آداپتور
Preparing The Cards Color Dialog And Adapter
انتخاب رنگ و به روز رسانی کارت
Selecting The Color And Updating The Card
اضافه کردن رنگ به کارت های ما
Adding Colors To Our Cards
ارسال لیست اعضا به کارت
Passing The Memberslist To The Card
آماده سازی و نمایش گفتگوی اعضای کارت
Preparing And Displaying The Card Members Dialog
ویژگی افزودن اعضا را آماده کنید
Prepare The Add Members Feature
ویژگی افزودن اعضا را تمام کنید
Finish The Add Members Feature
نمایش کاربران اختصاص داده شده به ازای هر کارت در سطح فهرست
Displaying The Assigned Users Per Card On The List Level
اضافه کردن سررسید به برنامه
Adding A Due Date To The App
افزودن ویژگی Drag And Drop
Adding The Drag And Drop Feature
آماده سازی ویژگی اعلان
Preparing The Notification Feature
اضافه کردن توکن به DB
Adding The Token To The DB
افزودن اعلان ها قسمت 1
Adding The Notifications Part 1
مراحل نهایی برای ویژگی اعلان
Final Steps For The Notification Feature
Outro
Outro
حالا کجا برویم
Where To Go Now
چگونه بیشتر بدانیم
How To Learn More
گزینه هایی برای کسب درآمد
Options To Make Money
چگونه اپلیکیشن خود را منتشر کنیم
How to Publish Your App
با تشکر فراوان برای شرکت در دوره
Thanks a lot for taking the course
آموزش ساخت بازی برای اندروید
How to Build Games for Android
با تشکر از شما برای تکمیل دوره!
Thank you for completing the course!
یودمی یکی از بزرگترین پلتفرمهای آموزشی آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دورههای متنوع و کاربردی را فراهم میکند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینههای مختلف از فناوری اطلاعات و برنامهنویسی گرفته تا زبانهای خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه میدهد. با استفاده از یودمی، کاربران میتوانند به صورت انعطافپذیر و بهینه، مهارتهای جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.
یکی از ویژگیهای برجسته یودمی، کیفیت بالای دورهها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد میدهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و میتوانند به بهترین شکل ممکن از آموزشها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرمهای آموزشی آنلاین، به افراد امکان میدهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارتهای مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.
بیش از 200000 دانش آموز را به codeHi آموزش می دهد. من دنیس هستم من مدرک مهندسی از دانشگاه علمی کاربردی کنستانز آلمان دارم و عشقم را برای برنامه نویسی در آنجا کشف کردم.
در حال حاضر ، بیش از 200000 دانشجو از دوره های من می آموزند. این به من انرژی زیادی می دهد تا دوره های جدیدی را با بالاترین کیفیت ممکن ایجاد کنم. هدف من این است که یادگیری کدنویسی را برای همه در دسترس قرار دهم ، همانطور که مطمئن هستم ، این آینده است!
بنابراین به دوره های من بپیوندید و ایجاد برنامه ، بازی ، وب سایت یا هر نوع برنامه دیگری را بیاموزید. امکانات بی حد و حصر است.
سلام. ایچ بن دنیس Ich habe einen لیسانس در Wirtschaftsingenieurswesen der HTWG Konstanz und habe dort meine Begeisterung für's Programmieren entdeckt.
Zur Zeit lernen bereits über 200.000 Studenten von meinen Kursen. می میرد gibt mir extreme viel Motivation und Energie noch mehr und bessere Kurse zu erstellen. Mein Ziel ist es، das Programmierenlernen so zugänglich wie möglich zu machen، denn ich bin überzeugt، IT ist die ZUKUNFT!
آموزش آنلاین دوره های آموزشی eu در آلمان مستقر است و دوره های آنلاین با کیفیت بالا را در مورد برنامه نویسی ایجاد می کند. به بیش از 200.000 دانش آموز ثبت شده اعتماد کنید و اکنون کار جدید خود را آغاز کنید! آیا در مورد کلاس های ما س questionsالی دارید یا دوره یا موضوعی را از دست می دهید؟ سپس با پیشنهادات خود برای ما پیامی بنویسید. با دوره های ما لذت ببرید! :-)
نمایش نظرات