آموزش Masterclass کامل توسعه Android 12 و Kotlin

The Complete Android 12 & Kotlin Development Masterclass

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: آموزش توسعه اپلیکیشن اندروید 12 از مبتدی تا توسعه دهنده پیشرفته. برنامه هایی مانند Trello، 7Min Workout، Weather App بسازید شما می توانید هر برنامه اندرویدی که فکرش را بکنید بسازید. فرقی نمی کند این ایده ای باشد که شما یا دوستانتان دارید، یا اینکه یک کار قراردادی است که باید آن را توسعه دهید. شما برنامه هایی را برای نمونه کار خود می سازید تا برای jr درخواست دهید. جابز توسعه دهنده اندروید شما می توانید به عنوان یک فریلنسر اندروید کار کنید و از هر کجای دنیا کار کنید. برنامه های خود را در Google Play منتشر کنید و با Google Pay و Google Ads درآمدزایی کنید. می توانید با استفاده از Google Firebase برنامه های ابری توسعه دهید. با استفاده از Kotlin و به طور کلی برنامه نویسی بسیار مطمئن خواهید بود دانش مورد نیاز - من هر آنچه را که باید بدانید به شما یاد خواهم داد

بنابراین می‌خواهید یک توسعه‌دهنده اندروید شوید و از هر کجای دنیا کار کنید، یا شاید حتی در همان جایی که در حال حاضر در آن هستید، اما با مشاغل بسیار جالب‌تر و پردرآمدتر؟ یادگیری توسعه برنامه Android راهی برای رفتن است.

شما یک ایده عالی برای یک برنامه دارید و فقط باید یاد بگیرید که چگونه آن را محقق کنید؟ یا دوستانتان می‌دانند که شما به فناوری آگاه هستید و دائماً با ایده‌های عالی خود به سراغ شما می‌آیند و از شما می‌خواهند که آنها را بسازید؟

آیا هیچ تجربه برنامه نویسی ندارید؟ یا شاید در گذشته با زبان برنامه نویسی دیگری کار کرده اید؟


در هر صورت - شما در جای درستی هستید .
در این دوره آموزشی، همه چیزهایی را که برای ساختن برنامه های خود نیاز دارید، بدون توجه به آنچه به آنها نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. برای شرکت، دوستان، کسب و کار خودتان یا صرفاً برای سرگرمی. با دریافت بهترین دوره آموزشی توسعه برنامه Android در Udemy، به یک توسعه دهنده واقعی برنامه Android تبدیل خواهید شد.

اگر اکنون ثبت نام کنید، همه این محتوای توسعه برنامه Android را دریافت خواهید کرد:

  • بیش از 45 ساعت محتوای ویدئویی با کیفیت بالا 1080p با کیفیت بالا

  • کد کامل با راهنمای گام به گام (در خود کد). بنابراین یا ویدیو را دنبال می‌کنید، یا خودتان در Android Studio وارد عمل می‌شوید.

  • تعداد تمرین‌هایی که مطمئن می‌شوند دانش واقعاً باقی می‌ماند.

  • بهترین دوره آموزشی توسعه برنامه Android 12 که می توانید با پول خریداری کنید.

شما این برنامه های شگفت انگیز اندروید را خواهید ساخت

  • یک کلون Trello

  • برنامه امتحانی

  • یک برنامه تمرینی 7 دقیقه ای

  • یک برنامه آب و هوا

  • یک برنامه طراحی

  • و موارد دیگر...

شما از من یاد خواهید گرفت، دنیس پانجوتا، یک مهندس و معلم آلمانی با بیش از 8 سال تجربه برنامه نویسی و تدریس.

بعد از دوره، استفاده از:

راحت خواهید بود
  • زبان برنامه نویسی شی گرا Kotlin، متغیرها، انواع داده ها، توابع، کلاس ها، وراثت.

  • جریان‌ها را کنترل کنید (اگر/دیگر، وقتی حلقه‌های for/while/do-while) .

  • ساختارهای داده مانند مجموعه ها، آرایه ها، ArrayLists و غیره.

  • شبکه‌سازی شامل تماس API ناهمزمان، برای بازیابی داده‌های زنده از ابر و ذخیره آن‌ها در آنجا.

  • JSON با تمام مزایای آن.

  • دوربین، گالری، SQLite، GPS و بسیاری دیگر از ویژگی‌های دستگاه Android.

  • کتابخانه‌های شخص ثالث مانند GSON، Google Places، RETROFIT، DEXTER، و بسیاری دیگر.

  • استفاده از Firebase و Firestore

  • بهترین روش‌ها هنگام استفاده از Kotlin و ساخت برنامه‌های Android.

همین حالا شروع کنید و تنها در 6 هفته یک توسعه دهنده برنامه اندروید شوید! شما تمام تکنیک های مربوط به توسعه برنامه Android را یاد خواهید گرفت. می توانم به شما بگویم که توسعه اندروید بسیار سرگرم کننده است! این دوره، سفر شما برای تبدیل شدن به یک برنامه‌نویس اندروید را نیز سرگرم‌کننده می‌کند.

دیگر زمان را تلف نکنید و مستقیما وارد عمل شوید. این دوره شامل محتوای دقیقاً تنظیم شده با برنامه های کاربردی، تمرین ها، ارائه ها و دموهای سرگرم کننده است. از آنجا که هدف اصلی ما این است که مطمئن شویم، شما به یک توسعه دهنده اندروید موفق تبدیل شوید. ما همچنین پشتیبانی با کیفیت بالا ارائه می دهیم، بنابراین در صورت گیر افتادن، ما در کنار شما خواهیم بود و به سوالات شما در Q A پاسخ می دهیم.

به خاطر داشته باشید... 30 روز ضمانت بازگشت وجه کامل وجود دارد.

پس منتظر چه چیزی هستید؟ روی دکمه «اکنون خرید کنید» کلیک کنید. شما چیزی برای از دست دادن ندارید فقط برای به دست آوردن از این دوره کلاس جهانی توسعه برنامه Android.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • آنچه در این دوره خواهید آموخت و ساختار آن چگونه است What you will learn in this course and how is it structured

  • با تشکر فراوان برای شرکت در دوره Thanks a lot for taking the course

  • چگونه از این دوره بیشترین بهره را ببرید How to get most out of this course

  • ویژگی جدید: مسیرهای یادگیری New Feature: Learning Paths

  • به‌روزرسانی بررسی‌های Udemy Udemy Reviews Update

  • جایزه: منابع اضافی BONUS: additional resources

آماده شدن با Android Studio Getting ready with Android Studio

  • مقدمه فصل Introduction to the chapter

  • اندروید استودیو را روی ویندوز نصب کنید Install Android Studio on Windows

  • اندروید استودیو را روی مک نصب کنید Install Android Studio on Mac

  • اندروید استودیو را روی لینوکس نصب کنید Install Android Studio on Linux

  • اولین پروژه ما - رابط کاربری و نحوه تغییر اندازه متن Our first project - the UI and how to change the size of the text

  • راه اندازی شبیه ساز Setting up the Emulator

  • سلام دنیا Hello World

  • برنامه شمارنده افراد People Counter App

  • تست برنامه روی گوشی شما Testing The App On Your Phone

  • Outro - راه اندازی Outro - Setup

  • به کانال Discord ما بپیوندید! Join Our Discord Channel!

  • بیشترین بهره را از Tutorials.EU ببرید Get the most from Tutorials.EU

اصول کاتلین Kotlin Fundamentals

  • مقدمه فصل Introduction to the chapter

  • متغیرها و تفاوت بین val و var Variables and difference between val and var

  • انواع داده اعداد Datatypes of numbers

  • انواع داده bool، char و string Datatypes bool, char and string

  • کد برای متغیرها و انواع داده ها Code for Variables and Datatypes

  • متغیرهای تمرین و انواع داده ها Exercise Variables And Datatypes

  • راه حلی برای متغیرهای تمرین و انواع داده Solution For The Exercise Variables And Datatypes

  • درون یابی رشته ای - قالب های رشته ای String Interpolation - String Templates

  • متغیرهای آزمون و انواع داده ها Quiz Variables And Datatypes

  • عملگرهای حسابی و چرا نوع مهم است Arithmetic Operators and why the type is important

  • اپراتورهای مقایسه Comparison Operators

  • عملگرهای تخصیص، جرم و کاهش assignment, incriment and decrement operators

  • کد: اپراتورها Code: Operators

  • اگر بیانیه ها If Statements

  • اگر بیانیه ها قسمت 2 If Statements Part 2

  • توجه - If Statemens as Expression Note - If Statemens as Expressions

  • وقتی عبارات - از جمله تمرینات When Expressions - Including Exercises

  • امتحان عبارات If و عبارات When Quiz If Statements and When Expressions

  • کد عبارات If و عبارات When Code Of If Statements And When Expressions

  • توجه - هنگامی که عبارات به عنوان عبارات Note - When Statements as Expressions

  • در حالی که حلقه While Loop

  • انجام while Loop Do While Loop

  • بیشتر در حلقه‌های while More On While Loops

  • برای حلقه ها For Loops

  • کد: حلقه ها Code: Loops

  • حلقه های تمرین Exercise Loops

  • راه حل برای تمرین: حلقه ها Solution For Exercise: Loops

  • مسابقه - حلقه ها Quiz - Loops

  • شکستن و ادامه دادن Break and Continue

  • توابع - پارامترها - استدلال و بازگشت - تمرین گنجانده شده است Functions - Parameters - Arguments and Return - Exercise Included

  • کد: توابع Code: Functions

  • Nullables در Kotlin Nullables In Kotlin

  • Nullables - Elvis Operator - Not Null Assertion Nullables - Elvis Operator - Not Null Assertion

  • کد: Nullables Code: Nullables

  • مسابقه - اصول کاتلین Quiz - Fundamentals Kotlin

  • خلاصه - Kotlin Fundamentals I Summary - Kotlin Fundamentals I

مبانی برنامه نویسی شی گرا در کاتلین Object Oriented Programming Basics In Kotlin

  • مقدمه فصل Introduction to the chapter

  • مقدمه ای بر OOP Introduction to OOP

  • کلاس ها و اشیاء Classes and Objects

  • کلاس ها و Initializers Classes And Initializers

  • کلاس های تمرین و اشیاء Exercise Classes and Objects

  • راه حل برای کلاس های تمرین و اشیاء Solution for Exercise Classes and Objects

  • دامنه و سایه Scope And Shadowing

  • متغیرهای عضو - توابع و سازنده ها Member Variables - Functions And Constructors

  • Lateinit Plus Setter And Getters Lateinit Plus Setters And Getters

  • کد - کلاس ها Code - Classes

  • کلاس های داده Data Classes

  • کلاس های چالشی Challenge Classes

  • راه حل: کلاس های چالشی Solution: Challenge Classes

  • وراثت Inheritance

  • رابط ها Interfaces

  • کلاس های چکیده Abstract Classes

  • تایپ کاست Typecasting

  • خلاصه کلاس ها و OOP Summary Of Classes And OOP

  • مسابقه - برنامه نویسی شی گرا Quiz - Object Oriented Programming

مبانی بیشتر کاتلین More Fundamentals of Kotlin

  • مقدمه فصل Introduction to the chapter

  • نمای کلی مجموعه ها Overview Collections

  • آرایه ها Arrays

  • لیست ها Lists

  • مجموعه ها و نقشه ها Sets and Maps

  • ArrayLists ArrayLists

  • ArrayLists تمرین کنید Exercise ArrayLists

  • راه حل برای تمرین: ArrayLists Solution For Exercise: ArrayLists

  • عبارات لامبدا Lambda Expressions

  • Visibility Modifiers - public - private - داخلی - محافظت شده و کلمه کلیدی op Visibility Modifiers - public - private- internal - protected and the keyword op

  • کلاس های تو در تو و درونی Nested and Inner Classes

  • Safe Cast و Unsafe Cast Operator Safe Cast and Unsafe Cast Operator

  • دست زدن به استثنا با سعی و گرفتن Exception Handling With Try And Catch

  • امتحان درباره مبانی بیشتر کاتلین Quiz On More Fundamentals Of Kotlin

  • خلاصه این فصل Summary Of This Chapter

  • لینک های مفید اطلاعات اضافی Useful Links Additional Info

ماشین حساب سن در دقیقه - اندروید 12 Age in Minutes Calculator - Android 12

  • Intro Age in Minutes Calculator - Android 12 Intro Age in Minutes Calculator - Android 12

  • راه اندازی UI برای ماشین حساب سن Setting up the UI for the age calculator

  • افزودن TextViews بیشتر و درک SP، DP و Pixels Adding more TextViews and Understanding SP, DP and Pixels

  • نهایی کردن رابط کاربری برنامه ماشین حساب سن ما Finalizing the UI of our Age Calculator App

  • افزودن DatePickerDialog و OnDateSetListener Adding a DatePickerDialog and OnDateSetListener

  • با استفاده از تاریخ انتخاب شده برای نمایش آن و نگاه کردن به قالب و تاریخ simpledate Using the selected Date to display it and looking into simpledateformat and date

  • نهایی کردن برنامه عصر در دقیقه Finalizing The Age In Minutes App

  • برنامه خلاصه سن در دقیقه Summary Age In Minutes App

برنامه ماشین حساب - یادگیری XML و نحوه ایجاد رابط کاربری - اندروید 12 Calculator App - Learning XML and how to create a UI - Android 12

  • برنامه ماشین حساب معرفی Intro Calculator App

  • آنچه در این فصل خواهید ساخت What you will build in this chapter

  • ساخت رابط کاربری ماشین حساب با استفاده از طرح‌بندی خطی قسمت 1 Building The Calculator UI using Linear Layouts part 1

  • ساخت رابط کاربری ماشین حساب با استفاده از طرح‌بندی خطی قسمت 2 Building The Calculator UI using Linear Layouts part 2

  • استفاده از OnClick و پیاده سازی عملکرد CLR Using OnClick and Implementing the CLR Functionality

  • اضافه کردن تابع onDecimalPoint Adding the onDecimalPoint Function

  • افزودن عملکرد OnOperator با استفاده از Contains و StartsWith در رشته ها Adding the OnOperator Functionality using Contains and StartsWith on Strings

  • اضافه کردن تفریق - استفاده از روش های تقسیم و زیر رشته در رشته ها Adding Subtraction - Using split and substring methods on Strings

  • اضافه کردن عملیات گمشده و نهایی کردن برنامه Adding the Missing Operations and Finalizing the App

  • خلاصه فصل ماشین حساب Summary Of The Calculator Chapter

برنامه Quiz Android 12 Quiz App Android 12

  • برنامه مسابقه مقدماتی Intro Quiz App

  • آماده سازی سبک و مانیفست پروژه ها Preparing The Projects Style and Manifest

  • راه اندازی رابط کاربری و استفاده از cardview و غیرفعال کردن نوار وضعیت Setting up the ui and using cardview and disable the statusbar

  • ایجاد مدل سوال و آماده سازی سوالات Creating the question Model And Preparing the questions

  • راه اندازی UI سوال و اتصال رابط کاربری به مدل قسمت 1 Setting Up The QUestion UI ANd Connecting the UI to the model part 1

  • راه اندازی UI سوالات و اتصال رابط کاربری به مدل قسمت 2 Setting up The questions UI and Connecting the UI to the Model Part 2

  • افزودن دکمه عملکرد به فعالیت سوالات Adding The button Functionality to the questions activity

  • انتخاب پاسخ درست و غلط و نمایش سوال بعدی Selecting the Right and Wrong Answer and Displaying the next question

  • TODO - ثبت نام برای فعالیت RESULT DEMO TODO - Register For Activity RESULT DEMO

  • آماده سازی UI برای فعالیت Result Preparing the UI for the Result activity

  • لمس نهایی و ارسال داده از طریق Intent - putExtra Final Touches And Sending Data Via Intent - putExtra

  • یک APK امضا شده ایجاد کنید Generate a Signed APK

  • برنامه مسابقه خلاصه Summary Quiz App

برنامه طراحی - نحوه استفاده از Canvas، وارد کردن تصاویر و صادرات آنها - Android 12 Drawing App - How to use Canvas, import Images and Export them - Android 12

  • مقدمه - برنامه نقاشی کودکان Introduction - Kids Drawing App

  • آنچه در این فصل خواهید ساخت What You Will Build In This Chapter

  • راه اندازی برنامه نقاشی کودکان - نمای طراحی قسمت 1 Setting Up The Kids Drawing App - Drawing View Part 1

  • راه اندازی برنامه نقاشی کودکان - نمای طراحی قسمت 2 Setting Up The Kids Drawing App - Drawing View Part 2

  • اجازه دهید خطوط در نما باقی بمانند Let The Lines Persist On The View

  • اضافه کردن یک حاشیه کوچک در اطراف بوم Adding A Little Border Around The Canvas

  • آماده سازی BrushSizeSelector و نحوه استفاده از DisplayMetrics Preparing the BrushSizeSelector and How To Use DisplayMetrics

  • انتخاب اندازه قلم مو از یک گفتگوی سفارشی که ایجاد کردیم Selecting the Brush Size From A Custom Dialog That we Created

  • افزودن پالت رنگی با استفاده از کشوهای سفارشی که ایجاد کردیم Adding the color pallet using custom drawables that we created

  • افزودن انتخاب رنگ Adding the Color selection

  • اضافه کردن تصویر پس زمینه Adding the Background Image

  • افزودن دکمه Image Gallery به رابط کاربری Adding The Gallery ImageButton To The UI

  • نسخه ی نمایشی مجوزها Permissions Demo

  • Snackbar - AlertDialog - CustomDialogs Demo Part 1 Snackbar - AlertDialog - CustomDialogs Demo Part 1

  • بخش 2 نسخه ی نمایشی CustomDialogs CustomDialogs Demo Part 2

  • دیالوگ های نوار پیشرفت سفارشی Custom Progress Bar Dialogs

  • افزودن درخواست‌های مجوز به برنامه KidsDrawing ما Adding Permission requests to our KidsDrawing App

  • انتخاب یک تصویر از گالری با استفاده از آن به عنوان پس زمینه Selecting An Image from the gallery using it as a background

  • اضافه کردن دکمه لغو و عملکرد Adding an undo button and functionality

  • با استفاده از Coroutine ها کاری را در پس زمینه انجام دهید Do something in the Background using Coroutines

  • اضافه کردن یک ارائه دهنده - مسیر و یک ساندویچ ساز تصویر به برنامه ما Adding a provider - path and a image sandwitch maker to our app

  • ذخیره یک تصویر در تلفن با استفاده از Coroutines و OutPutStreams Saving an Image on The Phone using Coroutines and OutPutStreams

  • نمایش گفتگوی پیشرفت سفارشی و پنهان کردن آن پس از اتمام Displaying The Custom Progress Dialog and Hiding it When done

  • افزودن یک ویژگی اشتراک گذاری برای اشتراک گذاری تصویر از طریق ایمیل - Whatsapp و غیره Adding a Share Feature To Share The Image Via-Email - Whatsapp etc.

برنامه تمرینی 7 دقیقه ای اندروید 12 7 Minute Workout App Android 12 Version

  • معرفی برنامه تمرینی 7 دقیقه ای Intro to 7 Minute Workout App

  • راه اندازی رابط کاربری Setting up the UI

  • با استفاده از Viewbinding و خلاص شدن از اکشن بار ما Using Viewbinding and getting rid of our actionbar

  • اضافه کردن صفحه تمرین - اهداف و سفارشی کردن نوار ابزار ما Adding The Exercise Screen - Intents and Customizing our Toolbar

  • پیاده سازی عناصر رابط کاربری سفارشی برای یک نوار پیشرو برای تیک تیک ضد ساعت Implementing Custom UI Elements For A PRogressbar To Tick Counterclock wise

  • DEMO - تایمر DEMO - Timers

  • استفاده از شمارش معکوس برای نمایش ثانیه های باقی مانده Using CountDownTimers To Display The Seconds remaining

  • اضافه کردن تایمر تمرین Adding the Exercise Timer

  • اضافه کردن مدل، ثابت های ما برای تمرینات و آزمایش آن قسمت 1 Adding the Model, Our Constants For The Exercises and Testing It Part 1

  • اضافه کردن مدل، ثابت های ما برای تمرینات و آزمایش آن قسمت 2 Adding the Model, Our Constants For The Exercises and Testing It Part 2

  • افزودن متن تمرین آینده به مرور مجدد Adding the Upcoming Exercise Text To the restview

  • نسخه ی نمایشی TextToSpeech TextToSpeech Demo

  • چالش TextToSpeech Challenge TextToSpeech

  • افزودن متن به گفتار به برنامه ما Adding Text to speech to our application

  • اضافه کردن یک مدیا پلیر برای پخش صداها پس از پایان تمرین Adding a Media Player to play a sounds once an exercise is over

  • معرفی RecyclerViews Intro to RecyclerViews

  • Viewbinding با Recyclerviews Viewbinding with Recyclerviews

  • آماده سازی RecyclerView برای پایین برای نمایش اعداد تمرین Preparing The RecyclerView For The Bottom To Display Exercise Numbers

  • ایجاد آداپتور و نمایشگر سفارشی recyclerview خودمان Creating our own custom recyclerviewadapter and viewholder

  • نمایش Recyclerview با اعداد تمرین Displaying the Recyclerview with the Exercise Numbers

  • نمایش در ورزش جادوگر ما در حال حاضر Displaying at witch exercise we currently are

  • ایجاد فعالیت پایان Creating the finish activity

  • تنظیم CustomDialog برای Backbutton Setting up the CustomDialog for the Backbutton

  • آماده سازی صفحه نمایش BMI Preparing the BMI Screen

  • صفحه نمایش BMI برای سیستم متریک BMI Screen for the Metric system

  • افزودن گروه های رادیویی سفارشی با رادیو دکمه های سفارشی Adding Custom RadioGroups with Custom RadioButtons

  • افزودن عناصر نمای ایالات متحده Adding the US View Elements

  • نهایی کردن BMI Calcutator با سیستم us FInalizing the BMI Calcutator with the us system

  • افزودن History UI و Activity Adding the History UI and Activity

  • یک بار دیگر به لامبداس نگاه می کنم Looking at Lambdas once again

  • نسخه نمایشی پایگاه داده اتاق قسمت 1 - مقدمه ای بر پایگاه داده اتاق Room Database Demo Part 1 - Introduction to Room Database

  • نسخه نمایشی پایگاه داده اتاق قسمت 2 - راه اندازی کلاس داده - موجودیت اتاق Room Database Demo Part 2 - Setting up the Data Class - Room Entity

  • نسخه نمایشی پایگاه داده اتاق قسمت 3 - رابط دائو و کلاس پایگاه داده Room Database Demo Part 3 - The Dao Interface and the Database Class

  • نسخه نمایشی پایگاه داده اتاق قسمت 4 - ایجاد و ذخیره داده ها Room Database Demo Part 4 - CREATE and store data

  • نسخه نمایشی پایگاه داده اتاق قسمت 5 - آماده سازی ItemAdapter با شنوندگان Room Database Demo Part 5 - Preparing the ItemAdapter with Listeners

  • نسخه نمایشی پایگاه داده اتاق قسمت 6 - نمایش ورودی های پایگاه داده Room Database Demo Part 6 - Displaying the Database entries

  • نسخه نمایشی پایگاه داده اتاق قسمت 7 - به روز رسانی و حذف ورودی های پایگاه داده Room Database Demo Part 7 - Updating and Deleting database entries

  • افزودن پایگاه داده اتاق به برنامه تمرینی ما - درج تمرینات Adding the Room Database to Our Workout App - Inserting Workouts

  • واکشی داده ها از پایگاه داده ما و نمایش آن در گزارش Fetching Data from our Database and displaying it in the log

  • نمایش تاریخچه تمرین در Recyclerview ما Displaying the Workout History on our Recyclerview

  • خلاصه - برنامه تمرینی 7 دقیقه Summary - 7 Minutes Workout App

برنامه Happy Places - موقعیت مکانی، GPS، Google Maps API - Android 10 Happy Places App - Location, GPS, Google Maps API - Android 10

  • مقدمه فصل Introduction to the chapter

  • مفهوم برنامه Concept of the App

  • راه اندازی برنامه مکان های شاد Setting Up The Happy Places App

  • افزودن Add HappyPlaceActivity و استفاده از ابعاد، رشته، رنگ Adding The Add HappyPlaceActivity and using dimens, string, color

  • افزودن انتخابگر تقویم و پر کردن متن ویرایش تاریخ ما Adding Calendar Picker And Populate Our Date Edit Text

  • استفاده از کتابخانه های شخص ثالث Using Third Party Libraries

  • استفاده از کتابخانه شخص ثالث DEXTER برای مدیریت مجوز Using The Third Party Library DEXTER For Permission Handling

  • DEMO - گرفتن تصاویر با برنامه دوربین و استفاده از آن در برنامه ما DEMO - Taking Images With The Camera App and Using It In Our App

  • افزودن قابلیت انتخاب گالری Adding The Gallery Picking Functionality

  • افزودن قابلیت انتخاب دوربین Adding Camera Picking Functionality

  • ذخیره تصاویر در دستگاه Storing The Images On The Device

  • آماده سازی مدیریت پایگاه داده و ایجاد مدل مکان شاد ما Preparing The Database Handler And Creating Our Happy Place Model

  • ذخیره یک مکان شاد از طریق SQLite Saving A Happy Place Via SQLite

  • خواندن داده ها از DB محلی ما Reading The Data From Our Local DB

  • آماده سازی RecyclerView Preparing The RecyclerView

  • استفاده از کتابخانه شخص ثالث برای تصاویر گرد زیبا Using A Third Party Library For Nice Rounded Images

  • افزودن ActivityForResult به منظور به روز رسانی پویا لیست Adding ActivityForResult In Order To Update The List Dynamically

  • افزودن OnClickListener به عنصر RecyclerView - بهترین تمرین Adding An OnClickListener To RecyclerView Element - Best Practice

  • انتقال کل اشیاء از یک فعالیت به فعالیت دیگر - قابل سریال سازی در مقابل قابل تقسیم Passing Whole Objects from One Activity To Another - Serializable vs Parcalable

  • افزودن قابلیت Swipe to Edit با استفاده از ItemTouchHelper Adding Swipe To Edit Functionality using ItemTouchHelper

  • رفع اشکال تکراری به روز رسانی Fixing The Updating Duplication Bug

  • افزودن قابلیت Swipe to Delete Adding Swipe To Delete Functionality

  • با استفاده از Google Places API Using The Google Places API

  • افزودن نقشه نقشه Adding a Map Intent

  • نمایش نشانگر روی نقشه و بزرگنمایی با یک انیمیشن Displaying A Marker On The Map And Zooming In With An Animation

  • اضافه کردن دکمه انتخاب مکان فعلی و مجوزها Adding The Select Current Location Button And Permissions

  • دریافت موقعیت مکانی کاربران Getting The Users Location

  • دریافت آدرس از طول و عرض جغرافیایی Getting The Address From The Latitude And Longitude

  • مراحل ادغام AdMob در برنامه Android خود در Kotlin Steps to integrate AdMob in your Android App in Kotlin

  • خلاصه - مکان های شاد Summary - Happy Places

برنامه آب و هوا - دانلود وب سایت، JSON، GSON، استفاده از API - Android 10 Weather App - Downloading Website, JSON, GSON, Using APIs - Android 10

  • مقدمه - اپلیکیشن آب و هوا Introduction - Weather App

  • JSON And Tools - مقدمه JSON And Tools - Introduction

  • DEMO - دانلود یک وب سایت و متن آن در اندروید DEMO - Downloading A Website And Its Text in Android

  • نحوه خواندن و استفاده از اشیاء JSON How Read And Use JSON Objects

  • ارسال درخواست پست Sending Post Requests

  • استفاده از کتابخانه GSON برای آسان‌تر کردن کار با JSON Using The GSON Library to Make Working With JSON Easier

  • مقدمه ای بر OpenWeatherMap و نمای کلی Introduction To OpenWeatherMap And General Overview

  • آماده سازی پروژه و بررسی اینکه آیا ارائه دهنده موقعیت مکانی روشن است یا خیر Preparing The Project And Checking If Location Provider Is Turned On

  • آماده سازی درخواست های مجوز با استفاده از Dexter Preparing Permissionrequests Using Dexter

  • آماده سازی اتصال به اینترنت برای تماس های RETROFIT و API Preparing the Internet Connection For RETROFIT And The API Calls

  • آماده سازی مدل ها بر اساس API Preparing The Models Based On The API

  • ایجاد تماس API با Retrofit و دریافت پاسخ Creating The API Call with Retrofit and Getting A Response

  • ایجاد یک دیالوگ سفارشی و تست سرعت های مختلف اینترنت Creating A Custom Dialog And Testing Different Internet Speeds

  • افزودن رابط کاربری و تنظیم آن Adding The UI And Setting It Up

  • اضافه کردن زمان طلوع و غروب خورشید Adding The Sunrise And Sunset Time

  • تغییر UI بسته به داده های آب و هوا از API Changing The UI Depending On The Weather Data From The API

  • اضافه کردن دکمه Refresh در منو Adding A Refresh Button In The Menu

  • ذخیره داده ها از طریق SharedPreferences و بارگذاری اولیه آن Storing The Data Via SharedPreferences And Preloading It

  • خلاصه - برنامه آب و هوا Summary - Weather App

Trello Clone - Firebase - مدیریت کاربر - Drag And Drop - پایگاه داده آنلاین AN10 Trello Clone - Firebase - User Management - Drag And Drop - Online Database AN10

  • مقدمه فصل Introduction to the chapter

  • مفهوم برنامه Concept of the App

  • راه اندازی Splashscreen، با استفاده از فونت های سفارشی و نحوه پیدا کردن آنها Setting Up The Splashscreen, Using Custom Fonts And How To Find Them

  • راه اندازی صفحه معرفی و انتقال به آن پس از 2 ثانیه Setting Up The Intro Screen And Moving To It After 2 Second

  • طراحی فعالیت ثبت نام Designing The SignUp Activity

  • چالش - راه اندازی فعالیت ورود به سیستم Challenge - Seting Up The SignIn Activity

  • راه اندازی BaseActivity برای توابع استفاده مجدد Setting Up The BaseActivity For Reuse Functions

  • آماده سازی ویژگی ثبت نام در Firebase و در برنامه Preparing The Signup Feature in Firebase And In The App

  • ثبت نام کاربر از طریق ایمیل در Firebase Registering The User Via Email in Firebase

  • ورود به سیستم کاربر Signing In The User

  • استفاده از پایگاه داده FireStore برای ذخیره جزئیات کاربر قسمت 1 Using The FireStore Database to Store The User Details Part 1

  • استفاده از پایگاه داده FireStore برای ذخیره جزئیات کاربر قسمت 2 Using The FireStore Database to Store The User Details Part 2

  • ورود به سیستم و دریافت اطلاعات کاربر Signing In And Getting The User Data

  • ورود خودکار Auto Login

  • آماده سازی XML برای کشو و ناوبری قسمت 1 Preparing The XML For The Drawer And Navigation Part 1

  • آماده سازی XML برای کشو و ناوبری قسمت 2 Preparing The XML For The Drawer And Navigation Part 2

  • افزودن قابلیت کشو در کد Adding The Drawer Functionality In Code

  • بارگذاری تصویر و نام کاربری برای نمایش آن در کشو Loading The Image And Username To Display It In The Drawer

  • آماده سازی صفحه نمایه Preparing The Profile Screen

  • پر کردن فعالیت نمایه با داده های کاربر Populating The Profile Activity With User Data

  • انتخابگر تصویر برای تصویر نمایه Image Chooser For The Profile Image

  • آپلود یک تصویر در فضای ذخیره سازی Uploading An Image To Storage

  • به روز رسانی اطلاعات کاربر از طریق HashMap در پایگاه داده FireStore Updating the User Data Via HashMap In The FireStore Database

  • به روز رسانی جزئیات نمایه MainActivit از طریق ActivityForResult Updating The MainActivit Profile Details via ActivityForResult

  • ایجاد فعالیت هیئت مدیره The Create Board Activity

  • یک تصویر تخته را انتخاب کنید Select A Board Image

  • ایجاد تصویر تابلو Creating A Board Image

  • ایجاد یک هیئت Creating A Board

  • ایجاد تابلو در پایگاه داده Firestore Creating The Board In The Firestore Database

  • آماده سازی آداپتور و عناصر UI تابلوهای Recyclerview Preparing The Boards Recyclerview Adapter And UI Elements

  • بارگیری تخته ها در The Recyclerview Loading The Boards Into The Recyclerview

  • به روز رسانی فهرست تابلوها پس از ایجاد یک تابلوی جدید Updating The BoardsList After Creating A New Board

  • TasklistActivity The TasklistActivity

  • بارگیری تابلو در TaskListActivity Loading The Board in The TaskListActivity

  • آماده کردن آداپتور Tasklist Preparing The Tasklist Adapter

  • ایجاد لیست در داخل یک تابلو Creating Lists Inside A Board

  • ایجاد یک لیست در داخل یک تابلو قسمت 2 Creating A List Inside A Board Part 2

  • ویرایش و حذف لیست ها Editing And Deleting Lists

  • اضافه کردن کارت ها به لیست ها Adding The Cards To Lists

  • نمایش کارت ها Displaying The Cards

  • آماده سازی The MembersActivity Preparing The MembersActivity

  • ایجاد آیتم عضو و نوار ابزار Creating The Member Item And The Toolbar

  • واکشی و نمایش اعضای یک هیئت Fetching And Displaying The Members Of A Board

  • افزودن اعضای جدید - UI Adding New Members - UI

  • اضافه کردن یک عضو جدید به هیئت مدیره - منطق Adding A New Member To A Board - Logic

  • بارگذاری مجدد جزئیات هیئت مدیره در مورد تغییر Reloading The Board Details On Change

  • اضافه کردن یک صفحه نمایش جزئیات برای کارت ها Adding A Detail Screen For Cards

  • بارگیری جزئیات کارت برای تنظیم عنوان کارت Loading Card Details To Set The Title Of The Card

  • اضافه کردن نماد منوی کارت حذف و پر کردن متن ویرایش کارت Adding The Delete Card Menu Icon ANd Populating The EditText Of The Card

  • حذف کارت ها Deleting Cards

  • آماده کردن دیالوگ رنگ کارت و آداپتور Preparing The Cards Color Dialog And Adapter

  • انتخاب رنگ و به روز رسانی کارت Selecting The Color And Updating The Card

  • اضافه کردن رنگ به کارت های ما Adding Colors To Our Cards

  • ارسال لیست اعضا به کارت Passing The Memberslist To The Card

  • آماده سازی و نمایش گفتگوی اعضای کارت Preparing And Displaying The Card Members Dialog

  • ویژگی افزودن اعضا را آماده کنید Prepare The Add Members Feature

  • ویژگی افزودن اعضا را تمام کنید Finish The Add Members Feature

  • نمایش کاربران اختصاص داده شده به ازای هر کارت در سطح فهرست Displaying The Assigned Users Per Card On The List Level

  • اضافه کردن سررسید به برنامه Adding A Due Date To The App

  • افزودن ویژگی Drag And Drop Adding The Drag And Drop Feature

  • آماده سازی ویژگی اعلان Preparing The Notification Feature

  • اضافه کردن توکن به DB Adding The Token To The DB

  • افزودن اعلان ها قسمت 1 Adding The Notifications Part 1

  • مراحل نهایی برای ویژگی اعلان Final Steps For The Notification Feature

  • Outro Outro

حالا کجا برویم Where To Go Now

  • چگونه بیشتر بدانیم How To Learn More

  • گزینه هایی برای کسب درآمد Options To Make Money

  • چگونه اپلیکیشن خود را منتشر کنیم How to Publish Your App

  • با تشکر فراوان برای شرکت در دوره Thanks a lot for taking the course

  • آموزش ساخت بازی برای اندروید How to Build Games for Android

با تشکر از شما برای تکمیل دوره! Thank you for completing the course!

  • پاداش خود را دریافت کنید GET YOUR BONUS

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Masterclass کامل توسعه Android 12 و Kotlin
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 480,000 تومان (7 روز مهلت دانلود) در صورت خرید اشتراک، این آموزش بدلیل حجم بالا معادل 4 دوره است و 4 دوره از اشتراک شما کم می شود. زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
47 hours
299
Udemy (یودمی) udemy-small
22 تیر 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
56,370
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Denis Panjuta Denis Panjuta

بیش از 200000 دانش آموز را به codeHi آموزش می دهد. من دنیس هستم من مدرک مهندسی از دانشگاه علمی کاربردی کنستانز آلمان دارم و عشقم را برای برنامه نویسی در آنجا کشف کردم. در حال حاضر ، بیش از 200000 دانشجو از دوره های من می آموزند. این به من انرژی زیادی می دهد تا دوره های جدیدی را با بالاترین کیفیت ممکن ایجاد کنم. هدف من این است که یادگیری کدنویسی را برای همه در دسترس قرار دهم ، همانطور که مطمئن هستم ، این آینده است! بنابراین به دوره های من بپیوندید و ایجاد برنامه ، بازی ، وب سایت یا هر نوع برنامه دیگری را بیاموزید. امکانات بی حد و حصر است. سلام. ایچ بن دنیس Ich habe einen لیسانس در Wirtschaftsingenieurswesen der HTWG Konstanz und habe dort meine Begeisterung für's Programmieren entdeckt. Zur Zeit lernen bereits über 200.000 Studenten von meinen Kursen. می میرد gibt mir extreme viel Motivation und Energie noch mehr und bessere Kurse zu erstellen. Mein Ziel ist es، das Programmierenlernen so zugänglich wie möglich zu machen، denn ich bin überzeugt، IT ist die ZUKUNFT!

Tutorials.eu by Denis Panjuta Tutorials.eu by Denis Panjuta

آموزش آنلاین دوره های آموزشی eu در آلمان مستقر است و دوره های آنلاین با کیفیت بالا را در مورد برنامه نویسی ایجاد می کند. به بیش از 200.000 دانش آموز ثبت شده اعتماد کنید و اکنون کار جدید خود را آغاز کنید! آیا در مورد کلاس های ما س questionsالی دارید یا دوره یا موضوعی را از دست می دهید؟ سپس با پیشنهادات خود برای ما پیامی بنویسید. با دوره های ما لذت ببرید! :-)

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.