آموزش کرگدن: از منحنی ها تا سطوح

Rhino: From Curves to Surfaces

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Rhino ابزاری پیشرفته برای مدل سازی سه بعدی است که در معماری و طراحی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. در این دوره ، می توانید نکات و تکنیک هایی را برای یک فرآیند مدل سازی برای ساخت فرم های پیچیده از فرم های ساده تر: از منحنی ها به سطوح یاد بگیرید. مربی دیو شولتزه با تکنیک تقاطع خود برای ساخت سریع و تغییر مدل شروع می کند. سپس وی از طریق پروژه های مختلف مدل سازی که برخی از قدرتمندترین دستورات Rhino را به نمایش می گذارد ، از ساخت کلاه ایمنی فضایی با Rail Revolve ، تا مدل سازی یک شنل پارچه ای از منحنی های کوچکتر و یک زیرانداز ، تا ساخت یک چرخ دنده واقع گرایانه 3D. بعلاوه ، نکاتی را برای مدل سازی آلی و افزودن جزئیات به سطوح منحنی بیاموزید.
موضوعات شامل:
  • تکنیک تقاطع دیو
  • ساختن سطح گرد نامتقارن با Rail Revolve
  • مدل سازی اشیا organic آلی
  • مدل سازی پارچه و لباس
  • استفاده از خازن و لبه ها
  • ساختن کارآمدتر
  • ویرایش پیشرفته نقطه
  • هک شدن شبکه منحنی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • ساخت اشکال پیچیده از اشکال ساده تر Making complex forms from simpler forms

1. از منحنی تا سطوح 1. From Curves to Surfaces

  • تکنیک تقاطع دیو: تراشه سیب زمینی Dave's intersection technique: A potato chip

  • تکنیک تقاطع دیو: یک براکت Dave's intersection technique: A bracket

  • ساخت کلاه فضایی Building a space helmet

  • جزئیات کلاه فضایی Detailing a space helmet

  • ساخت مجرای انعطاف پذیر - اردک نیست Making a flexible duct—not duck

  • جزئیات ساختمان در لوله های گرد Building details on round pipes

  • مدل سازی مواد آلی: یک کنه Modeling organic stuff: A mitten

  • مدل سازی مواد آلی: یک کفش Modeling organic stuff: A shoe

  • تخم من شکسته است! جزئیات روی سطوح منحنی My egg is broken! Details on curved surfaces

  • جزئیات در مورد سطوح خمیده 1: بزرگتر ساخته شده و به عقب اصلاح کنید Details on curved surfaces 1: Build bigger and trim back

  • روز را با شنل ابرقهرمانی ذخیره کنید Save the day with a superhero cape

  • چرخ ماشین درست کنید Make a car wheel

  • لاستیک اتومبیل درست کنید و آج بکشید Make a car tire and tread

  • ساخت دنده 2D Building a 2D gear

  • ساخت دنده سه بعدی Building a 3D gear

  • ساخت چرخ دنده زنجیر برای چرخ دنده ها Making a chain drive for gears

  • ساخت چرخ قرقره Building a pulley wheel

  • کمربند قرقره ای ایجاد کنید Create a pulley belt

  • جزئیات کمربند قرقره ای را ایجاد کنید Create details on a pulley belt

  • وقت آن است که یک ساعت مچی درست کنیم It's time to make a watch

  • دیو بال هک-نیک Dave's wing hack-nique

  • استفاده از isocurves و edge برای مدل سازی Using isocurves and edges for modeling

  • مدل سازی ارگانیک: پوسته تاکوی دو منحنی Organic modeling: Two-curve taco shell

  • مدل سازی ارگانیک: تاکو با یک طرف گیمبال Organic modeling: Taco with a side of gumball

  • مدل سازی ارگانیک: ویرایش نقطه پیشرفته Organic modeling: Advanced point editing

  • مدل سازی ارگانیک: شبکه منحنی هک-نیک Organic modeling: Curve network hack-nique

نمایش نظرات

آموزش کرگدن: از منحنی ها تا سطوح
جزییات دوره
3h 33m
27
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
1,989
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Dave Schultze
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dave Schultze Dave Schultze

طراح صنعتی و 3D Geek دیو شولتزه یک طراح صنعتی و معروف گیک سه بعدی است.

وی به عنوان یک طراح صنعتی ، محصولاتی را برای مایکروسافت ، ال جی ، امبرا و هاسبرو تولید کرده است. او برنده چندین جایزه طراحی صنعتی شده و کارهای وی در پوشش رسانه ای در سراسر جهان شناخته شده است. اخیراً ، رایانه مفهومی "Philco PC" وی در بیش از 20 مجله به نمایش درآمد. دیو یک مربی اختصاصی است که طی 10 سال گذشته کلاس تجسم سه بعدی را در کالج هنر و طراحی اوتیس در لس آنجلس تدریس کرده است. دیو به رسمیت شناختن مهارت های منحصر به فرد طراحی ، فنی و ارتباطی خود ، از طریق تولیدکنندگان فورچون 500 به منظور الهام بخشیدن به کارکنان خود و آموزش آنها در جدیدترین ابزارهای سه بعدی ، قرارداد بسته است.