آموزش ایجاد یک محیط اتاق سنتی چینی در Unreal Engine 5

Creating a Traditional Chinese Room Environment in Unreal Engine 5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام به همه و به این دوره جدید خوش آمدید. در این دوره، کل فرآیند ایجاد یک محیط اتاق سنتی چینی با استفاده از Unreal Engine 5، Blender، Substance Painter را بررسی خواهیم کرد.

ما مدل‌سازی در Blender، بافت‌دهی با استفاده از Substance Painter و تنظیم صحنه، نور و مواد در Unreal Engine 5 را بررسی خواهیم کرد.

دریافت خواهید کرد:

1. 33 سخنرانی ویدیویی Full HD با بیش از 11 ساعت محتوا و تفسیر صوتی.

2. تمامی فایل های مربوط به دوره شامل فایل های blend.، فایل های پروژه غیر واقعی، فایل های مواد، تصاویر مرجع، بافت ها و غیره.

نرم افزارهای مورد استفاده - (BLENDER، Substance Painter، Unreal Engine 5):

همه مدل‌سازی‌ها در Blender انجام می‌شود، اما تکنیک‌های مورد استفاده جهانی هستند و می‌توانند در هر بسته مدل‌سازی سه بعدی دیگری تکرار شوند. مواد و بافت ها با استفاده از Substance Painter ایجاد خواهند شد. هنر سطح، نورپردازی و ترکیب بندی در Unreal Engine 5 انجام خواهد شد.

در این دوره، همه چیزهایی را که برای ایجاد نتایج نهایی که در تصاویر و تریلرها می بینید، باید بدانید. همین تکنیک ها را می توان تقریباً برای هر نوع محیطی اعمال کرد.

این دوره بیش از 11 ساعت محتوا دارد! (همه ویدیوها دارای تفسیر صوتی هستند)

ما تمام مراحل این دوره را با هم مرور خواهیم کرد و هیچ چیز نادیده گرفته نخواهد شد. این دوره هیچ نوع تایم لپسی ندارد تا بتوانید هر مرحله را به راحتی دنبال کنید.

ما با جمع آوری برخی از تصاویر مرجع شروع می کنیم تا ایده های اولیه و حال و هوای صحنه خود را به دست آوریم. ما این تصاویر مرجع را در یک برنامه رایگان به نام Pure Ref ترتیب خواهیم داد. پس از این به Blender می رویم و شروع به مدل سازی دارایی های اصلی خود می کنیم. ما با مدل‌سازی چیزهایی مانند میز تحریر، صندلی‌ها، قفسه‌ها و همه وسایل مختلف در صحنه خود شروع می‌کنیم، کل فرآیند مدل‌سازی فقط در Blender پوشش داده می‌شود.

پس از اینکه همه دارایی‌های اصلی خود را مدل‌سازی کردیم، آن‌ها را UV Unwrap کرده و به Substance Painter صادر می‌کنیم تا فرآیند بافت‌سازی را شروع کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که مواد با کیفیت و واقعی و ویژگی های کلیدی Substance Painter مانند ماسک های هوشمند، ژنراتورها، مواد هوشمند و غیره ایجاد کنیم.

بعد از این ما تمام مدل‌ها و بافت‌های خود را به Unreal Engine وارد می‌کنیم و صحنه را در آنجا تنظیم می‌کنیم. گام بعدی این است که نورپردازی خود را تنظیم کنیم و حال و هوا و فضایی را برای صحنه خود ایجاد کنیم. ما از ویژگی‌های جدید Unreal Engine مانند Lumen برای دریافت نور واقعی برای صحنه خود استفاده می‌کنیم و یک حجم Post-Processing تنظیم می‌کنیم تا جلوه‌های بصری صحنه خود را بیشتر کنیم.

سپس ما زمان بیشتری را صرف ایجاد بسیاری از وسایل کوچک برای جزئیات بیشتر صحنه خواهیم کرد، مانند گلدان‌ها، لامپ‌ها، قوری‌های چای و غیره. محیط را لمس کنید، زوایای مختلف دوربین را تنظیم کنید و عکس‌های صفحه‌نمایش با وضوح بالا برای نمونه کار ما بگیرید.

بنابراین، امیدوارم شما را در این دوره ببینم، از شما متشکرم.

این دوره برای چه کسانی است؟

دانش آموزانی که دانش اولیه مدل سازی، بافت سازی دارند و می خواهند نحوه ایجاد محیط را بیاموزند. همه چیز در این دوره با جزئیات توضیح داده خواهد شد، اما برخی از دانش قبلی در مورد نرم افزار مفید خواهد بود.

پروژه برای این کلاس:

پروژه کلاس اصلی شما تکمیل محیط اتاق و آپلود اسکرین شات از محیط خود است. شما می توانید پروژه را با اضافه کردن برخی از لوازم و جزئیات خود یا شاید دادن تنظیمات نور متفاوت به آن ارتقا دهید. همچنین می‌توانید تصاویر پیشرفت خود را از کارهایی که تاکنون انجام داده‌اید به اشتراک بگذارید، به عنوان مثال تکمیل بخش مدل‌سازی دوره، بافت‌سازی، نورپردازی و غیره.

اشتراک گذاری کار شما:

با آپلود کردن در بخش "پروژه شما"، آخرین عکس‌های صفحه و تصاویر پیشرفت خود را با کلاس به اشتراک بگذارید. اگر سؤالی دارید یا به نکات بیشتری نیاز دارید، لطفاً به من اطلاع دهید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • بافت میز Texturing the Table

  • جزئیات اتاق Detailing the Room

  • ایجاد صفحه نمایش 4 برابر Creating the 4-Fold Screen

  • راه اندازی روشنایی و پس پردازش Setting up the Lighting and Post-Processing

  • بافت صفحه نمایش و قفسه 4 تاشو Texturing the 4-Fold Screen and Shelf

  • ایجاد لوازم کوچک Creating Small Props

  • تعمیر صندلی Fixing the Chair

  • ایجاد ویندوز Creating the Windows

  • بافت اتاق Texturing the Room

  • بافت میز تکمیل Finishing Table Texturing

  • ایجاد لامپ و لوازم بیشتر Creating the Lamp and More Props

  • بافت قفسه و جداول Texturing the Shelf and Tables

  • ایجاد قفسه کوچک Creating the Small Shelf

  • صادرات بافت Exporting Textures

  • ایجاد گلدان ها Creating the Vases

  • تنظیم صحنه در Unreal Engine Setting up the Scene in Unreal Engine

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up the Reference Images

  • ایجاد میز و صندلی های کوچک Creating Small Table and Chairs

  • جزئیات جدول نوشتن Detailing the Writing Table

  • اضافه کردن پانل های پنجره بیشتر Adding more Window Panels

  • ایجاد شکل پایه جدول Creating the Base Shape of Table

  • تکسچر کردن لوازم Texturing the Props

  • درک ماسک ها Understanding Masks

  • معرفی کلاس Introduction to Class

  • ایجاد صندلی Creating the Chair

  • راه اندازی اتاق Setting up the Room

  • قرار دادن لوازم Placing the Props

  • ایجاد قفسه بزرگ Creating the Big Shelf

  • نهایی کردن جدول Finalizing the Table

  • بافتن صندلی Texturing the Chair

  • UV باز کردن بسته بندی میز و صندلی UV Unwrapping the Table and Chair

  • اضافه کردن بالکن Adding the Balcony

  • اتمام لمس و گرفتن اسکرین شات Finishing Touches and Taking Screenshots

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک محیط اتاق سنتی چینی در Unreal Engine 5
جزییات دوره
10h 55m
33
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
34
- از 5
دارد
دارد
دارد
Aniket Rawat
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aniket Rawat Aniket Rawat

هنرمند سه بعدی

سلام به همه، نام من آنیکت راوات است و من یک هنرمند سه بعدی هستم که دوست دارد خلق واقعی کند. و لوازم و دارایی های سه بعدی با کیفیت بالا. برنامه های اصلی سه بعدی که من در آنها کار می کنم Blender، Substance Painter، Zbrush و Unreal Engine هستند. من در مدل سازی سه بعدی و تکسچر مهارت دارم.

از اینکه به نمایه من سر زدید متشکرم، امیدوارم دوره های آموزشی من بتوانند به شما کمک کنند چیزهای جدید یاد بگیرید.