نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره به شما می آموزد که چگونه از مدلهای فیزیکی و دیجیتالی موجود به عنوان اهداف یک تجربه واقعیت افزوده استفاده کنید. با این کار می توانید با استفاده از دارایی ها و داده های موجود خود ، یک تجربه منحصر به فرد و هیجان انگیز برای مشتریان خود ایجاد کنید. چگونه از مدل های فیزیکی و دیجیتالی موجود به عنوان اهداف یک تجربه واقعیت افزوده استفاده می کنید؟ در این دوره ، با ایجاد AR Visualizations with Mesh Targeting در Unity ، این توانایی را خواهید داشت که داده های دیجیتال را با استفاده از واقعیت افزوده روی مدل های فیزیکی قرار دهید. ابتدا می آموزید که چگونه داده ها و مدل های دیجیتالی را آماده کنید. در مرحله بعدی ، خواهید فهمید که چگونه یک مدل فیزیکی را اسکن کرده و آن را به یک هدف برای برنامه واقعیت افزوده تبدیل کنید. سرانجام ، شما در مورد چگونگی ایجاد پوشش های دیجیتال از محتوای موجود خود برای نمایش در دنیای فیزیکی ، کاوش خواهید کرد. هنگامی که با این دوره به پایان رسیدید ، مهارت و دانش اهداف اسکن شده و مشبک مورد نیاز برای ایجاد یک تجربه واقعیت افزوده را دارید که توسط اشیا واقعی فعال می شود.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مسدود کردن صحنه شما در وحدت
Blocking out Your Scene in Unity
-
بررسی اجمالی ماژول
Module Overview
-
نصب ProBuilder و ProGrids در Unity
Installing ProBuilder and ProGrids in Unity
-
جلوگیری از جلوی مدل اولیه
Blocking out the Initial Model Volume
-
وارد کردن مدل سایت FBX
Importing the FBX Site Model
-
افزودن جزئیات به مدل
Adding Details to the Model
-
نهایی کردن مدل
Finalizing the Model
-
شروع روند رفت و برگشت FBX به مایا
Starting the FBX Round Trip Process to Maya
ایجاد یک مدل آماده AR در مایا
Creating an AR Ready Model in Maya
-
به روزرسانی و صادرات مدل از مایا
Updating and Exporting the Model from Maya
-
ویرایش مدل به روز شده در Unity
Editing the Updated Model in Unity
-
پختن نور در مدل
Baking the Light into the Model
-
راه اندازی Vuforia و آزمایش برنامه
Setting up Vuforia and Testing the Application
استفاده از اهداف سه بعدی با Unity و Vuforia
Using 3D Targets with Unity and Vuforia
-
اسکن یک مدل فیزیکی
Scanning a Physical Model
-
ایجاد یک هدف اسکن سه بعدی در Unity
Creating a 3D Scan Target in Unity
-
ایجاد یک هدف مش سه بعدی
Creating a 3D Mesh Target
-
تنظیم هدف مش سه بعدی در Unity
Setting up the 3D Mesh Target in Unity
-
صادرات برنامه AR به تلفن
Exporting the AR Application to a Phone
ایجاد یک پوشش اطلاعاتی برای مدل AR شما
Creating an Information Overlay for Your AR Model
-
ایجاد UI و موارد قابل کلیک
Creating the UI and Clickable Objects
-
افزودن تعامل به پانل ها
Adding Interaction to the Panels
-
افزودن تعامل به دکمه های اطلاعات
Adding Interaction to the Info Buttons
نمایش نظرات