سلام و خوش آمدید بچه ها به این کلاس جدید که در آن ما ایجاد سنگ های سبک سه بعدی را یاد خواهیم گرفت. ما تمام مراحل ایجاد این سنگ ها را با استفاده از Blender و Substance Painter پوشش می دهیم.
ما با مدلسازی در بلندر با استفاده از تکنیکهای مختلف شروع میکنیم تا به سنگها ظاهری شیک ببخشیم. پس از مدلسازی آنها، آنها را UV Unwrap و صادر میکنیم تا با فرآیند بافتسازی در Substance Painter شروع شود.
در Substance Painter، با پختن نقشههای مش شروع میکنیم و سپس یک متریال هوشمند کامل برای سنگهای سبک شده خود از ابتدا تا انتها ایجاد میکنیم. ما کل مواد را با هم با استفاده از ابزارهای مختلف Substance Painter مانند Smart Mask، Generator، Layers و غیره خواهیم ساخت.
پس از آن، مدل و بافتهای خود را به Unreal Engine صادر میکنیم، جایی که به شما نشان میدهم چگونه میتوانید مواد را تنظیم کنید و اطراف این سنگها را در پروژه Unreal خود قرار دهید. این سخنرانی اختیاری است و همچنین می توانید از این سنگ ها در هر نوع رندر یا برنامه سه بعدی مانند Blender، Max یا Unreal Engine 5 که می خواهید استفاده کنید.
بنابراین، ما چیزهای زیادی یاد خواهیم گرفت و امیدوارم شما را آنجا در کلاس ببینم.
هنرمند سه بعدی
سلام به همه، نام من آنیکت راوات است و من یک هنرمند سه بعدی هستم که دوست دارد خلق واقعی کند. و لوازم و دارایی های سه بعدی با کیفیت بالا. برنامه های اصلی سه بعدی که من در آنها کار می کنم Blender، Substance Painter، Zbrush و Unreal Engine هستند. من در مدل سازی سه بعدی و تکسچر مهارت دارم.
از اینکه به نمایه من سر زدید متشکرم، امیدوارم دوره های آموزشی من بتوانند به شما کمک کنند چیزهای جدید یاد بگیرید.
نمایش نظرات