لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش InVision برای طراحی UX
InVision for UX Design
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
InVision بستری است که مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند برای ایجاد نمونه های اولیه تعاملی ، همکاری با هم تیمی ها و مدیریت گردش کار طراحی UX آنها را به طراحان UX ارائه می دهد. در این دوره ، بیاموزید که چگونه از این ابزارها برای ایجاد سریع و کارآمد نمونه های اولیه با کیفیت بالا استفاده کنید. امانوئل هنری شما را با رابط کاربری آشنا می کند ، و نحوه ایجاد و به اشتراک گذاری تابلوها را توضیح می دهد. وی همچنین نحوه همگام سازی دارایی ها ، به اشتراک گذاشتن دارایی در بین پروژه ها و تیم ها با Craft ، ارائه بازخورد در بین تیم ها و گروه های کاری توزیع شده و موارد دیگر را به اشتراک می گذارد.
موضوعات شامل:
کار با رابط کاربری li>
ایجاد تابلو li>
اشتراک و همکاری در تابلوها li>
ادغام InVision در گردش کار li>
راه اندازی صنایع دستی li>
نمونه های اولیه ساختمان li>
استفاده از نظرات و امتیازات تور li>
همکاری با LiveShare
تست کاربر li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید بدانید
What you should know
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
How to use the exercise files
1. شروع به کار با InVision
1. Getting Started with InVision
نمای کلی رابط
Overview of the interface
تخته ها
Boards
ایجاد تابلو
Creating a board
همکاری روی تخته
Collaborating on a board
2. ادغام InVision در گردش کار شما
2. Integrating InVision into Your Workflow
راه اندازی هنر و صنعت
Setting up Craft
3. نمونه های اولیه ساختمان
3. Building Prototypes
اولین نمونه اولیه خود را ایجاد می کنید
Creating your first prototype
کاوش در گزینه ها و اضافه کردن تعامل
Exploring options and adding interactions
4- همکاری با InVision
4. Collaborating with InVision
به اشتراک گذاری نمونه های اولیه
Sharing prototypes
با استفاده از نظرات و نقاط تور
Using comments and Tour Points
همکاری با LiveShare
Collaborating with LiveShare
5- مدیریت گردش کار و دارایی ها
5. Managing Workflow and Assets
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات