آموزش Gamification برای یادگیری تعاملی

Gamification for Interactive Learning

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Gamification به شما امکان می دهد محتوای آموزشی را به شیوه ای جذاب ، بصری جذاب و شخصی به زبان آموزان ارائه دهید. در این دوره ، کارل کاپ انواع مختلف گیمیفیکیشن را کاوش می کند ، و نحوه استفاده از گیمیفیکیشن و یادگیری تعاملی را برای ایجاد تجارب یادگیری موثر نشان می دهد. او توضیح می دهد که چگونه عناصر بازی را به طراحی آموزشی اضافه کنیم و از سیستم های پاداش برای تعامل یادگیرنده استفاده کنیم. وی همچنین انواع مختلف گیمیفیکیشن ساختاری ، از جمله رقابت محور و مبتنی بر نشان را بررسی می کند. برای جمع بندی ، او به بازی سازی محتوا می پردازد و توضیح می دهد که چگونه از شخصیت ها برای یادگیری استفاده می کند ، چالش هایی ایجاد می کند و بازخورد آبدار ارائه می دهد.
موضوعات شامل:
  • بازی ها در مقابل گیمیفیکیشن
  • موفقیت آمیز کردن یک تجربه یادگیری
  • استفاده از داشبورد و داده های بزرگ
  • درگیر کردن علایق مختلف فراگیران
  • ایجاد حلقه های بازخورد موثر
  • نوشتن س questionsالات موثر
  • طراحی تابلوهای موثر
  • انواع ساختاری گیمیفیکیشن
  • ایجاد یک چالش انگیزشی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. بررسی اجمالی بازی 1. Overview of Gamification

  • نمای کلی بازی Gamification overview

  • چرا بازی برای یادگیری؟ Why gamification for learning?

  • بازی ها در مقابل بازی Games vs. gamification

  • چه زمانی برای یادگیری از gamification استفاده کنید When to use gamification for learning

2. ایجاد یک تجربه یادگیری گرافیکی با موفقیت 2. Making a Gamified Learning Experience Successful

  • جهت گیری تسلط حاصل کنید Ensure a mastery orientation

  • تجربه را متعادل نگه دارید Keep the experience balanced

  • داشبورد اهرم و داده های بزرگ Leverage dashboards and big data

  • برای تعامل و تعامل تلاش کنید Strive for interactivity and engagement

  • علایق مختلف یادگیرندگان را درگیر کنید Engage different interests of learners

  • حلقه های بازخورد مؤثر ایجاد کنید Create effective feedback loops

  • حلقه پیشرفت را درک کنید Understand the progression loop

  • نوشتن سؤالات مؤثر Writing effective questions

3. امتیازات ، نشان ها و تابلوهای تبلیغاتی 3. Points, Badges, and Leaderboards

  • از نقاط به طور موثری استفاده کنید Use points effectively

  • مدالها را معنی دار کنید Make badges meaningful

  • تابلوهای مؤثر را طراحی کنید Design effective leaderboards

  • با بازندگان چه باید کرد What to do with losers

  • چگونه تقلب را به حداقل برسانیم How to minimize cheating

4. انواع مختلف بازی سازه 4. Different Types of Structural Gamification

  • بررسی اجمالی بازی سازی ساختاری Overview of structural gamification

  • مبتنی بر بازی Game-based

  • مبتنی بر رقابت Competition-based

  • مبتنی بر پیشرفت Progression-based

  • مبتنی بر نشان Badge-based

  • مبتنی بر عملکرد Performance-based

5- عناصر بازیابی محتوا 5. Elements of Content Gamification

  • نمای کلی از محتوای بازی Overview of content gamification

  • چگونه برای یادگیری از شخصیت ها استفاده کنیم How to leverage characters for learning

  • ایجاد یک چالش انگیزشی Create a motivating challenge

  • زمینه یادگیری مناسب را ایجاد کنید Create the right learning context

  • بازخورد آبدار را ارائه دهید Provide juicy feedback

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Gamification برای یادگیری تعاملی
جزییات دوره
2h 3m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
55,618
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Karl Kapp
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Karl Kapp Karl Kapp

دانشمند ، نویسنده و کارشناس بازی ها ، یادگیری و فناوری کارل ام. کاپ ، EdD ، دانشمند ، نویسنده و متخصص در زمینه همگرایی بازی ها ، یادگیری و فناوری است.

کارل دکترای خود را در زمینه آموزش طراحی در دانشگاه پیتسبورگ دریافت کرده است و استاد برنده جایزه فناوری آموزش در دانشگاه بلومزبورگ ، در بلومزبورگ ، پنسیلوانیا.

کارل با شرکتهای فن آوری یادگیری مشورت می کند و به شرکتهای Fortune 500 در مورد استفاده از گیمیفیکیشن و استراتژیهای مبتنی بر بازی برای انتقال دانش به کارمندان مشاوره می دهد. کارل با سازمانهای دولتی و خصوصی مشورت کرده و در چندین پروژه جدی بازی و گیمیفیکیشن در سطح بین المللی کار کرده است. او محقق اصلی دو بورس بنیاد ملی علوم بود و عضو هیئت مدیره چندین شرکت تازه تاسیس است.

کارل شش کتاب نوشت ، از جمله پرفروش ترین کتاب یادگیری Gamification of Learning و دستورالعمل و چگونگی کتاب همراه آن کتاب زمینه یادگیری و آموزش: تئوری در عمل.

به عنوان نویسنده کمک هزینه ، کارل کمک های مالی به ارزش میلیون ها دلار نوشته است دلار ، هم به عنوان نویسنده کمک هزینه اصلی و هم به عنوان بخشی از یک تیم نوشتاری مشترک که برای ایجاد یک مقاله ارسالی برنده همکاری می کنند ، عمل می کند. او از آژانسهای فدرال ، آژانسهای ایالتی ، دانشگاهها ، بنیادها و شرکتها کمک مالی کرده است.

با کارل مصاحبه کرده و مقالاتی را در آموزش ATD's TD ، مدیریت دانش ، آموزش از راه دور ، PharmaVOICE ، فوربس آنلاین ، قابل جمع شدن ، هافینگتون پست
و در برنامه های تلویزیونی و رادیویی در مورد کار خود با یادگیری ، فن آوری و طراحی مبتنی بر بازی ظاهر شده است. وی در وب سایت یادداشت های کاپ وبلاگ نویسی می کند و یک سخنران اصلی اصلی بین المللی ، رهبر کارگاه ، مجری و مشاور است. وی در سال 2013 توسط مجله eLearn به عنوان "ستاره راک" مورد آموزش قرار گرفت و در سال 2007 با رای گیری از TrainingIndustry، Inc به عنوان یکی از 20 متخصص تأثیرگذار آموزش انتخاب شد.