آموزش 3D Graphics در JavaFX

3D Graphics in JavaFX

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بخشی از واقعیت مجازی تولید گرافیک های سه بعدی در زمان واقعی است. این کار را می توان با JavaFX انجام داد. این دوره در مورد مزایای JavaFX بحث می کند و سپس شروع به استفاده از آن برای ایجاد گرافیک می کند. ابتدا نحوه ایجاد نمودارها و عناصر رابط کاربر را بیاموزید. سپس ، نحوه تعریف و تولید اشکال سه بعدی را کشف کنید. هنگامی که گرافیک سه بعدی خود را بدست آوردید ، برای کنترل دوربین و نورپردازی آماده هستید. در آخر ، نحوه استفاده از مواد شکل را بیابید و سپس با صحنه های سه بعدی تعامل کنید.
موضوعات شامل:
  • JavaFX چیست؟
  • ایجاد نمودارها
  • بررسی کنترل های رابط کاربری جاوا
  • اشکال سه بعدی در JavaFX
  • اشکال سه بعدی تعریف شده توسط کاربر
  • اضافه کردن دوربین
  • افزودن نور
  • مواد شکل را اعمال کنید
  • تعامل با صحنه های سه بعدی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. مبانی JavaFX 1. JavaFX Basics

  • JavaFX چیست؟ What is JavaFX?

  • ایجاد نمودار Creating charts

  • بررسی کنترل های UI Java Review of Java UI controls

2. اشکال سه بعدی 2. 3D Shapes

  • شکل های سه بعدی در JavaFX 3D shapes in JavaFX

  • اشکال سه بعدی تعریف شده توسط کاربر User-defined 3D shapes

  • یک دوربین اضافه کنید Add a camera

  • روشنایی را اضافه کنید Add lighting

  • از مواد شکل استفاده کنید Apply shape materials

  • تعامل با صحنه های سه بعدی Interacting with 3D scenes

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش 3D Graphics در JavaFX
جزییات دوره
47m 41s
12
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
7,667
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Peggy Fisher
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Peggy Fisher Peggy Fisher

برنامه نویس ، مدیر محتوا در LinkedIn Learning پگی فیشر یک برنامه نویس و مدیر محتوا در LinkedIn Learning است.

تمرکز اصلی پگی برنامه نویسی برنامه در جاوا ، آردوینو و ++ C است. وی همچنین در دوره های COBOL و ریاضیات گسسته کار کرده است. پیش از این وی عضو هیئت علمی دانشکده علوم و فناوری اطلاعات دانشگاه ایالتی پن بود. او کار خود را به عنوان یک برنامه نویس آغاز کرد و در یک شرکت بزرگ بیمه کار می کرد ، اما پس از 18 سال کار خود را به عنوان مدیر فناوری اطلاعات ترک کرد تا به تدریس علاقه واقعی خود بپردازد. وی مدرک کارشناسی ارشد را در آموزش ریاضیات کسب کرد و به تدریس ریاضیات دبیرستان و علوم کامپیوتر در پنسیلوانیا ادامه داد. در سال 2012 ، پگی به عنوان یک طراح آموزشی در ایالت پن پذیرفت و پس از مدت کوتاهی تدریس معرفی برنامه نویسی برنامه را با جاوا آغاز کرد. او از حامیان جدی زنان در STEM است. وی به عنوان یکی از معلمان معلم زن برنامه نویسی ، به عنوان مربی برای خانم های تازه واردی که قصد کار در برنامه نویسی را دارند ، خدمت می کند. وی همچنین هماهنگ کننده ارتباط K-12 برای دانشکده بود ، جایی که او برنامه ریزی می کرد ، می دوید و برای دانشجویان تابستان دبیرستان و اردوگاه های تابستانی آموزش می داد. وی در مصاحبه PBS NewsHour اظهار داشت که همه دانش آموزان باید حداقل در یک کلاس برنامه نویسی در دبیرستان یا دانشگاه شرکت کنند. پگی از یادگیری مداوم و یافتن راه های جدید و هیجان انگیز برای زنده کردن فناوری در داخل و خارج از کلاس ، مانند استفاده از میکروکنترلرهای آردوینو یا Lego Mindstorms ، برای کمک به شما در یادگیری عملی و سرگرم کننده لذت می برد.