نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
Unity یکی از رایج ترین موتورهای بازی امروزی است. این دوره با آموزش ساخت سیستم های مشترک در بازی های ویدیویی و ادغام آنها در پروژه های موجود ، به شما کمک می کند دانش برنامه نویسی و مهارت های بازی خود را گسترش دهید. بازی ها سیستم های پیچیده ای هستند که دارای قطعات متحرک و اجزای متصل به یکدیگر هستند. در این دوره ، Swords and Shovels: Game Managers، Loaders و Game Loop ، نحوه ساخت ابزارهایی برای مدیریت این عوارض را هنگام ساختن پروژه های بزرگ خواهید آموخت. ابتدا شما درباره مدیران بازی ، هدف آنها و اینکه چگونه می توانند روند پیشرفت و توسعه یک بازی را بهبود ببخشند ، یاد خواهید گرفت. در مرحله بعدی ، نحوه بارگیری و تخلیه دارایی های اضافی را با پیشرفت بازی کشف خواهید کرد. سرانجام ، شما نحوه مدیریت حالت بازی و استفاده از آن برای کنترل سیستم های فرعی را به صورت سازمان یافته کشف خواهید کرد. پس از پایان این دوره ، مهارت ها و دانش لازم برای ساخت بازی های با اندازه و پیچیدگی قابل توجه را خواهید داشت.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
طراحی GameManager
Designing a GameManager
-
GameManager چیست؟
What Is a GameManager?
-
سیستم های ماندگار
Persistent Systems
-
آماده سازی برای ساخت GameManager
Preparing to Build a GameManager
-
تنظیم صحنه های ما
Setting up Our Scenes
نوشتن GameManager
Writing the GameManager
-
با استفاده از مدیریت صحنه
Using Scene Management
-
مدیران بازی به عنوان Singletons
Game Managers as Singletons
-
پشتیبانی از مدیران اضافی
Supporting Additional Managers
صحنه های درحال گذار
Transitioning Scenes
-
آماده شدن برای انتقال
Preparing to Transition
-
راه اندازی انیمیشن ها توسط اسکریپت
Triggering Animations by Script
-
تکمیل انتقال
Completing the Transition
حلقه بازی
The Game Loop
-
معرفی حلقه بازی
Introducing the Game Loop
-
ماشین آلات ساده دولتی
Simple State Machines
-
رویدادهای تغییر وضعیت
State Change Events
پشتیبانی از مکث و راه اندازی مجدد
Supporting Pause and Restart
-
برنامه ریزی برای مکث
Planning for Pause
-
درمان مکث به عنوان یک حالت
Treating Pause as a State
-
راه اندازی مجدد و ترک
Restarting and Quitting
-
خلاصه
Summary
نمایش نظرات