لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش جعل چهره در Flash Professional
Rigging a Face in Flash Professional
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این دوره ، نویسنده Dermot O 'Connor به طراحان با تجربه Flash یک راهنمای گام به گام برای ایجاد و متحرک سازی یک چهره کارتونی کامل در Adobe Flash Professional ارائه می دهد. این دوره با برخی از بهترین روش ها برای تنظیم دکل آغاز می شود و به ساخت ویژگی های صورت مانند دهان و چشم ، مجسمه سازی دهان برای شبیه سازی گفتگو و ایجاد طیف وسیعی از عبارات می پردازد. این دوره همچنین نشان می دهد که چگونه می توان با استفاده از حالت های چرخشی سر را چرخاند ، دکل را در امتداد چندین محور حرکت داد و صدا را در آن قرار داد.
موضوعات شامل:
تنظیم لایه ها برای سر li>
انیمیشن چشمک می زند
تنظیمات دقیق اصطلاحات li>
رفع مشکلات لایه بندی li>
افزودن عبارات به انیمیشن li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
مقدمه
Introduction
آنچه باید بدانید
What you should know
تنظیم Flash
Setting up Flash
باید ها و نباید ها
Dos and don'ts
1. ایجاد نمای جلوی
1. Creating the Front View
تعیین دستورالعمل ها
Establishing the directions
تنظیم لایه هایی برای سر
Setting up layers for the head
کشیدن سر
Drawing the head
ایجاد دهان
Creating the mouth
چشم ها را ترسیم می کند
Drawing the eyes
انیمیشن چشمک می زند
Animating the eye blink
2. دهان و گفت و گو
2. Mouth and Dialogue
ایجاد اشکال گفتگوی شاد دهان ، بخش اول
Creating happy mouth dialogue shapes, part one
ایجاد اشکال گفتگوی شاد دهان ، بخش دوم
Creating happy mouth dialogue shapes, part two
ایجاد اشکال گفتگوی دیوانه یا غم انگیز دهان
Creating mad or sad mouth dialogue shapes
ایجاد اشکال گفتگوی دهان بی طرف
Creating neutral mouth dialogue shapes
ساختن شکل های منحصر به فرد دهان
Building unique mouth shapes
3. بازیگری صورت
3. Facial Acting
ایجاد عبارات شاد
Creating jubilant expressions
ایجاد عبارات خشمگین
Creating furious expressions
اصطلاحات تنظیم دقیق
Fine-tuning expressions
4- چرخاندن سر
4. Rotating the Head
تظاهرات چرخش ساعت
Clock rotation demonstration
ایجاد دوازده ساعته
Creating the twelve-o'clock pose
ایجاد ساعت شش
Creating the six-o'clock pose
ایجاد سه ساعته
Creating the three-o'clock pose
ایجاد نود ساعت
Creating the nine-o'clock pose
ایجاد نکات باقی مانده
Creating the remaining poses
تنظیم دقیق چرخش سر
Fine-tuning the head rotation
رفع مشکلات لایه بندی
Fixing layering issues
5- ایجاد یک چرخش در سر
5. Creating a Head Turn-Around
معرفی نوبت
Introducing the turnaround
ایجاد سر B (سه چهارم)
Creating the B head (3-quarter)
ایجاد سر C (پروفایل)
Creating the C head (profile)
ایجاد سر D (عقب 3 ربع)
Creating the D head (3-quarter rear)
ایجاد سر E (عقب)
Creating the E head (rear)
میان علائم به صورت دستی
In-betweening symbols manually
ایجاد سر H
Creating the H head
ایجاد سر G
Creating the G head
ایجاد سر F
Creating the F head
ایجاد دهان B (3 چهارم)
Creating the B mouth (3-quarter)
ایجاد دهان C (پروفایل)
Creating the C mouth (profile)
افزودن جزئیات به دهان C
Adding detail to the C mouth
ایجاد دهان دیگر
Creating other mouths
6. تنظیم دقیق و انیمیشن
6. Fine-Tuning and Animating
چرخش سر را با هم قرار می دهیم
Putting together a head rotation
جابجایی قاب ها بین نمادها برای چرخش
Moving frames between symbols to make a rotation
با استفاده از دکل با صدا
Using the rig with audio
افزودن عبارات به انیمیشن
Adding expressions to the animation
درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.
درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.
نمایش نظرات