آموزش جعل چهره در Flash Professional

Rigging a Face in Flash Professional

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره ، نویسنده Dermot O 'Connor به طراحان با تجربه Flash یک راهنمای گام به گام برای ایجاد و متحرک سازی یک چهره کارتونی کامل در Adobe Flash Professional ارائه می دهد. این دوره با برخی از بهترین روش ها برای تنظیم دکل آغاز می شود و به ساخت ویژگی های صورت مانند دهان و چشم ، مجسمه سازی دهان برای شبیه سازی گفتگو و ایجاد طیف وسیعی از عبارات می پردازد. این دوره همچنین نشان می دهد که چگونه می توان با استفاده از حالت های چرخشی سر را چرخاند ، دکل را در امتداد چندین محور حرکت داد و صدا را در آن قرار داد.
موضوعات شامل:
  • تنظیم لایه ها برای سر
  • انیمیشن چشمک می زند
  • تنظیمات دقیق اصطلاحات
  • رفع مشکلات لایه بندی
  • افزودن عبارات به انیمیشن

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • تنظیم Flash Setting up Flash

  • باید ها و نباید ها Dos and don'ts

1. ایجاد نمای جلوی 1. Creating the Front View

  • تعیین دستورالعمل ها Establishing the directions

  • تنظیم لایه هایی برای سر Setting up layers for the head

  • کشیدن سر Drawing the head

  • ایجاد دهان Creating the mouth

  • چشم ها را ترسیم می کند Drawing the eyes

  • انیمیشن چشمک می زند Animating the eye blink

2. دهان و گفت و گو 2. Mouth and Dialogue

  • ایجاد اشکال گفتگوی شاد دهان ، بخش اول Creating happy mouth dialogue shapes, part one

  • ایجاد اشکال گفتگوی شاد دهان ، بخش دوم Creating happy mouth dialogue shapes, part two

  • ایجاد اشکال گفتگوی دیوانه یا غم انگیز دهان Creating mad or sad mouth dialogue shapes

  • ایجاد اشکال گفتگوی دهان بی طرف Creating neutral mouth dialogue shapes

  • ساختن شکل های منحصر به فرد دهان Building unique mouth shapes

3. بازیگری صورت 3. Facial Acting

  • ایجاد عبارات شاد Creating jubilant expressions

  • ایجاد عبارات خشمگین Creating furious expressions

  • اصطلاحات تنظیم دقیق Fine-tuning expressions

4- چرخاندن سر 4. Rotating the Head

  • تظاهرات چرخش ساعت Clock rotation demonstration

  • ایجاد دوازده ساعته Creating the twelve-o'clock pose

  • ایجاد ساعت شش Creating the six-o'clock pose

  • ایجاد سه ساعته Creating the three-o'clock pose

  • ایجاد نود ساعت Creating the nine-o'clock pose

  • ایجاد نکات باقی مانده Creating the remaining poses

  • تنظیم دقیق چرخش سر Fine-tuning the head rotation

  • رفع مشکلات لایه بندی Fixing layering issues

5- ایجاد یک چرخش در سر 5. Creating a Head Turn-Around

  • معرفی نوبت Introducing the turnaround

  • ایجاد سر B (سه چهارم) Creating the B head (3-quarter)

  • ایجاد سر C (پروفایل) Creating the C head (profile)

  • ایجاد سر D (عقب 3 ربع) Creating the D head (3-quarter rear)

  • ایجاد سر E (عقب) Creating the E head (rear)

  • میان علائم به صورت دستی In-betweening symbols manually

  • ایجاد سر H Creating the H head

  • ایجاد سر G Creating the G head

  • ایجاد سر F Creating the F head

  • ایجاد دهان B (3 چهارم) Creating the B mouth (3-quarter)

  • ایجاد دهان C (پروفایل) Creating the C mouth (profile)

  • افزودن جزئیات به دهان C Adding detail to the C mouth

  • ایجاد دهان دیگر Creating other mouths

6. تنظیم دقیق و انیمیشن 6. Fine-Tuning and Animating

  • چرخش سر را با هم قرار می دهیم Putting together a head rotation

  • جابجایی قاب ها بین نمادها برای چرخش Moving frames between symbols to make a rotation

  • با استفاده از دکل با صدا Using the rig with audio

  • افزودن عبارات به انیمیشن Adding expressions to the animation

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش جعل چهره در Flash Professional
جزییات دوره
6h 46m
44
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
36,925
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dermot O' Connor Dermot O' Connor

انیماتور برای دیزنی و دان بلوث

درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.

درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.