آموزش متریال و رندر در ZBrush

Materials and Rendering in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تکنیک های رندر صرفه جویی در زمان و جریان های کاری اثبات شده را برای درک و استفاده از مواد، نورپردازی، فرآیندهای پسا و ویژگی هایی مانند Matcap در ZBrush 3.1 بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر. تکنیک های رندر صرفه جویی در زمان و جریان های کاری اثبات شده برای درک و استفاده از مواد، نورپردازی، فرآیندهای پس از آن و ویژگی هایی مانند Matcap در ZBrush 3.1 را بیاموزید. شامل بیش از 3 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه در پوشش مواد، نورپردازی، و تکنیک های رندر است که در حال حاضر در سراسر فیلم و بازی استفاده می شود. ایده آل برای هنرمندانی که از ZBrush 3 استفاده می کنند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: درک ویژگی های مواد ZBrush. استفاده از سایه بان های Doublecolor. استفاده از سایه بان های سه رنگ. استفاده از سایه بان های چهار رنگ. جلوه های سایه. استفاده از کانال های سایه زن. استفاده از مواد Matcap. ساخت شیدرهای سفارشی Matcap. انواع نور ZBrush; کنترل و تنظیم سایه ها؛ استفاده از مه برای تجدید نظر. Depth Cue برای Blur مبتنی بر فاصله. تنظیمات Anti-aliasing برای کیفیت رندر. ذخیره تصاویر رندر شده از ZBrush. تنظیمات پس از رندر برای درخواست تجدیدنظر در ZBrush. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

متریال و رندر در ZBrush Materials and Rendering in ZBrush

  • نمونه برداری و ذخیره رنگ ها با پالت رنگ Sampling and Saving Colors with the Color Palette

  • مروری بر مواد رنگ مسطح و سایه سریع Overview of Flat Color and Fast Shade Materials

  • درک مواد اولیه (قسمت 1) Understanding the Basic Material (Part 1)

  • درک مواد اولیه (قسمت 2) Understanding the Basic Material (Part 2)

  • درک مواد اولیه (قسمت 3) Understanding the Basic Material (Part 3)

  • درک مواد اولیه (قسمت 4) Understanding the Basic Material (Part 4)

  • استفاده از مواد Doubleshade برای مخلوط کردن ویژگی های Shader Using the Doubleshade Material to Mix Shader Attributes

  • ایجاد یک شیدر واقعی پوست در ZBrush Creating a Realistic Skin Shader in ZBrush

  • کپی و چسباندن سایه بان ها در یک شکاف سایه Copying and Pasting Shaders into a Shading Slot

  • گرفتن اطلاعات نور از عکس ها با استفاده از مواد Matcap Capturing Lighting Information from Photographs Using Matcap Materials

  • تنظیم دقیق اطلاعات حفره و روشنایی مواد Matcap Fine-tuning Cavity and Lighting Information of Matcap Materials

  • استفاده از مواد Matcap بدون عکس Utilizing Matcap Materials Without Photographs

  • تخصیص مواد مختلف به زیرابزارهای مختلف Assigning Different Materials to Various Subtools

  • کنترل قرارگیری، رنگ و شدت نور ZBrush Controlling ZBrush Light Placement, Color, and Intensity

  • کار با ZBrush Point Lights Working with ZBrush Point Lights

  • استفاده از نورهای درخشان، نقطه ای و شعاعی با صحنه ZBrush Using Glow, Spot, and Radial Lights with Your ZBrush Scene

  • استفاده از Global Diffuse Maps برای اضافه کردن روشنایی بدون استفاده از نور Using Global Diffuse Maps to Add Illumination Without Using Lights

  • کاوش در ویژگی های سایه چراغ های ZBrush Exploring the Shadow Attributes of ZBrush's Lights

  • افزودن جو و عمق به رندرهای خود با Fog و Depth Cue Adding Atmosphere and Depth to Your Renders with Fog and Depth Cue

  • استفاده از لایه ها در ZBrush برای بهبود کیفیت نشانه عمق Using Layers in ZBrush to Improve Depth Cue Quality

  • استفاده از ابزارهای تنظیم برای تصحیح رنگ تصاویر رندر شده در ZBrush Using the Adjustment Tools to Color-correct Rendered Images in ZBrush

  • استفاده از بازتاب های محیطی در رندرهای ZBrush Using Environmental Reflections in Your ZBrush Renders

  • ذخیره تصاویر رندر شده از ZBrush Saving Rendered Images out of ZBrush

  • کار و رندر با اسناد ZBrush چند لایه Working and Rendering with Multi-layered ZBrush Documents

نمایش نظرات

آموزش متریال و رندر در ZBrush
جزییات دوره
3h 36m
25
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.