نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در طول این دوره ها شما خواهید آموخت که چگونه طناب و قرقره را با شبیه سازی پارچه ایجاد کنید و چگونه این ادغام را با یک دکل مکانیکی با تمام کنترل های انیمیشن مورد انتظار ادغام کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013. در طول این دوره ها ، شما می آموزید که چگونه طناب و قرقره را با شبیه سازی پارچه ایجاد کنید و چگونه آن را با یک دکل مکانیکی با تمام کنترل های انیمیشن مورد انتظار ادغام کنید. این آموزش دو نمونه پروژه در آن دارد. هدف اول این است که به شما نکاتی را یادآوری می کند که شخص باید هنگام شبیه سازی در یک دکل از آنها مراقبت کند. شما می آموزید که چگونه محدودیت های pivot ، point و hinged را در nCloth ایجاد کنید. برای دستیابی به نتایجی که بدنبال آن هستیم ، از کلیدهای تنظیم شده رانده شده برای کمک به حرکت پارچه استفاده می شود. سرانجام من به شما نشان خواهم داد که چگونه با کشش در قسمتهای مکانیکی برجسته خود کنار بیایید. همه اینها یک دکل شبیه سازی شده ارائه می دهد که با محیط شما در یک نرخ فریم ارتباط برقرار می کند که امکان تعامل نزدیک به زمان واقعی را فراهم می کند. پروژه دوم مثالی دیگر در مورد چگونگی راه اندازی یک دکل شبیه سازی شده نیمه مکانیکی است. شما می توانید انتظار داشته باشید که بسیاری از موضوعات عجیب و غریب را که یک دکل مانند این به ارمغان می آورد بیاموزید ، اما مهمتر اینکه چگونه راه حل خود را حل کنید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2013.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
استفاده از شبیه سازی پارچه با دکل مکانیکی در مایا
Using Cloth Simulations with a Mechanical Rig in Maya
-
قدم زدن در صحنه
Walking Through the Scene
-
ساخت اتصالات با شبیه سازی پارچه
Building Joints with Cloth Simulation
-
راه اندازی دکل جرثقیل
Starting the Crane Rig
-
متصل کردن قرقره ها
Rigging up the Pulleys
-
اتمام دکل جرثقیل
Finishing the Crane Rig
-
تنظیم Wrap Deform
Setting up the Wrap Deform
-
شروع شبیه سازی پارچه
Starting the Cloth Simulation
-
استفاده از شبیه سازی پارچه در دکل
Applying Cloth Simulation to the Rig
-
مقابله با کشش و کشیدن مفصل
Dealing with Stretching and Joint Pulling
-
پایان دادن به جرثقیل و تنظیم انیمیشن های آزمایشی
Finishing the Crane and Setting up Test Animations
-
ایجاد موقعیت شروع برای طناب در مثال دوم
Creating a Start Position for the Rope in the Second Example
-
به پایان رساندن طناب و افزودن منحنی برای تغییر شکل دهنده ها
Finishing the Rope and Adding Curves for Deformers
-
برخورد با گره های پارچه ای ارثی
Dealing with Inherited Cloth Nodes
-
کپی سطل ها
Duplicating the Buckets
-
پرداختن به مشکل تأخیر یک قاب
Dealing with the One Frame Lag Problem
-
پایان دادن به محدودیت ها
Finishing the Constraints
-
تمیز کردن و افکار نهایی
Cleaning up and Final Thoughts
نمایش نظرات