آموزش کدنویسی با Rust را یاد بگیرید

دانلود Learn to Code with Rust

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: به زبان برنامه نویسی Rust از A-Z مسلط شوید. شامل پروژه‌ها، آزمون‌ها و موارد دیگر است. مبتدیان خوش آمدید! برنامه نویسی استاد در Rust، یک زبان سریع، ایمن و قدرتمند که در توسعه وب، ابزارهای خط فرمان، بلاک چین و بسیاری از دامنه های دیگر استفاده می شود. از اصول زبان اصلی گرفته تا ویژگی‌های پیشرفته مانند ویژگی‌ها، طول عمر، و بسته‌ها، بلوک‌های سازنده اصلی Rust از جمله ساختارها، enums، hashmaps و بیشتر بیاموزید چگونه پروژه‌های Rust بزرگتر را با استفاده از جعبه‌ها، ماژول‌ها، وابستگی‌های خارجی و موارد دیگر ساختار دهید. یک برنامه درسی پویا با ویدئوها، آزمون‌ها، تکالیف نوشتاری، چالش‌های کدنویسی و موارد دیگر را کاوش کنید. (کد ویژوال استودیو در دوره نصب و استفاده می شود) پشتکار و فداکاری! هیچ تجربه قبلی با برنامه نویسی مورد نیاز نیست!

Learn to Code with Rust مقدمه ای جامع برای برنامه نویسی در Rust است که یکی از سریع ترین زبان های برنامه نویسی در جهان در حال رشد است. Rust پایگاه های کد را در شرکت ها و محصولاتی مانند آمازون، مایکروسافت، فایرفاکس، دیسکورد و غیره تقویت می کند. در رشته های مختلفی از جمله توسعه وب، برنامه های CLI، ابزارهای ساخت و پایگاه داده استفاده می شود.

در بیش از 40 ساعت محتوای ویدیویی، زبان را از A تا Z بررسی خواهیم کرد، و همه چیزهایی را که باید در مورد Rust بدانید تا یک برنامه‌نویس موثر بدانید، پوشش خواهیم داد.

این دوره مملو از موارد زیر است:

  • بیش از 40 ساعت ویدیو، با محتوای جدید که مرتباً اضافه می‌شود

  • آزمونهای چند گزینه ای

  • چالش ها و پروژه های کدنویسی

  • بررسی های بخش

Learn to Code with Rust از ابتدا طراحی شده است تا شما را از مبتدی به حرفه ای برساند. از مبتدیان کامل استقبال می شود. هیچ تجربه قبلی لازم نیست! بیش از 300+ ویدیو، از اصول زبان تا ویژگی‌های پیشرفته کار می‌کنیم. موضوعات تحت پوشش عبارتند از...

  • نصب نصب

  • متغیرها

  • انواع داده

  • توابع و روش‌ها

  • کنترل جریان

  • مالکیت و مراجع

  • برش ها

  • ساختارها

  • Enums

  • عمومی

  • گزینه ها و نتایج

  • بردارها

  • ساختار پروژه

  • رشته ها

  • Hash Haps

  • بررسی خطا

  • ویژگی ها

  • طول عمر

...و بیشتر!

در تمام طول سفر، من در کنار شما در ویرایشگر کد گام به گام کدنویسی می کنم. همچنین می‌توانید دانش خود را از طریق چالش‌های کدنویسی متعدد، آزمون‌ها و تکالیف نوشتاری آزمایش کنید.

زنگ به عنوان زبانی چالش برانگیز برای یادگیری شناخته شده است. برای بسیاری از مفاهیم، ​​مجبور شدم کتاب‌ها، مقالات و ویدیوهای مختلف را مرور کنم تا بفهمم چه اتفاقی دارد می‌افتد. امید من در اینجا ابهام زدایی از مفاهیم و تسهیل یادگیری زبان برای دانش آموزان جدید است.

از اینکه دوره را بررسی کردید متشکریم!


سرفصل ها و درس ها

شروع به کار Getting Started

  • مقدمه ای بر Rust Intro to Rust

  • کامپایلر زنگ The Rust Compiler

  • [macOS] معرفی ترمینال [macOS] Intro to Terminal

  • [macOS] نصب ابزارهای خط فرمان XCode [macOS] Installing XCode Command Line Tools

  • [macOS] در حال نصب Rust [macOS] Installing Rust

  • [macOS] در حال نصب کد ویژوال استودیو [macOS] Installing Visual Studio Code

  • [macOS] VSCode را به PATH اضافه کنید [macOS] Add VSCode to PATH

  • [ویندوز] معرفی PowerShell [Windows] Intro to PowerShell

  • [ویندوز] سیستم عامل ویندوز خود را بیابید [Windows] Find Out Your Windows Operating System

  • [ویندوز] در حال نصب ویژوال استودیو [Windows] Installing Visual Studio

  • [ویندوز] نصب Rust [Windows] Installing Rust

  • [ویندوز] در حال نصب کد ویژوال استودیو [Windows] Installing Visual Studio Code

  • به روز رسانی یا حذف Rust با rustup Updating or Uninstalling Rust with rustup

  • Git را نصب کنید Install Git

  • پروژه Rust را با باربری ایجاد کنید Create Rust Project with Cargo

  • سلام دنیا Hello World

  • کامپایل و اجرای فایل Rust از ترمینال Compiling and Running Rust File from the Terminal

  • قالب بندی با rustfmt و cargo fmt Formatting with rustfmt and cargo fmt

  • فرمان ساخت محموله The cargo build Command

  • فرمان اجرای محموله The cargo run Command

  • فرمان چک محموله The cargo check Command

  • نظرات Comments

  • پروژه Project

  • راه حل پروژه Project Solution

  • دانلود مواد درسی Download Course Materials

  • امتحان Quiz

  • بررسی بخش Section Review

متغیرها و تغییرپذیری Variables and Mutability

  • پروژه متغیرها و تغییرپذیری را باز کنید Open Variables and Mutability Project

  • مقدمه ای بر متغیرها Intro to Variables

  • درون یابی با بریس های مجعد Interpolation with Curly Braces

  • استدلال های موضعی برای println! Positional Arguments to println!

  • زیر خط با متغیرها Underscore with Variables

  • متغیرهای تغییرناپذیر و متغیر Immutable and Mutable Variables

  • فهرست کدهای خطای زنگ زدگی Rust Error Codes Index

  • سایه متغیر Variable Shadowing

  • محدوده ها Scopes

  • ثابت ها Constants

  • نام مستعار را تایپ کنید Type Aliases

  • دستورالعمل های کامپایلر Compiler Directives

  • پروژه Project

  • راه حل پروژه Project Solution

  • امتحان Quiz

  • بررسی بخش Section Review

انواع داده ها Data Types

  • پروژه انواع داده را باز کنید Open Data Types Project

  • مقدمه ای بر انواع داده ها Intro to Data Types

  • اعداد صحیح Integers

  • استفاده از _ به عنوان جداکننده بصری برای اعداد Using _ as Visual Separator for Numbers

  • انواع استفاده و isize The usize and isize Types

  • رشته ها و رشته های خام Strings and Raw Strings

  • مقدمه ای بر روش ها Intro to Methods

  • انواع نقطه شناور Floating Point Types

  • قالب بندی شناورها با فرمت مشخص کننده Formatting Floats with Format Specifier

  • انواع ریخته گری با کلمه کلیدی as Casting Types with the as Keyword

  • عملیات ریاضی Math Operations

  • اپراتور تخصیص افزوده Augmented Assignment Operator

  • معرفی Booleans Intro to Booleans

  • وارونگی بولی با ! Boolean Inversion with !

  • اپراتورهای برابری و نابرابری Equality and Inequality Operators

  • و منطق با && And Logic with &&

  • یا منطق با || Or Logic with ||

  • نوع کاراکتر The Character Type

  • نوع آرایه The Array Type

  • خواندن و نوشتن عناصر آرایه Reading and Writing Array Elements

  • صفت نمایش The Display Trait

  • صفت اشکال زدایی The Debug Trait

  • دی بی جی! ماکرو The dbg! Macro

  • نوع تاپل The Tuple Type

  • محدوده و تکرار محدوده Ranges and Range Iteration

  • مقدمه ای بر Generics Intro to Generics

  • پروژه Project

  • راه حل پروژه Project Solution

  • امتحان Quiz

  • بررسی بخش Section Review

توابع Functions

  • پروژه توابع باز Open Functions Project

  • مقدمه ای بر توابع Intro to Functions

  • پارامترها و آرگومان ها Parameters and Arguments

  • ارزش های بازگشتی صریح Explicit Return Values

  • مقادیر بازگشتی ضمنی Implicit Return Values

  • واحد به عنوان نوع برگشتی The Unit as a Return Type

  • بلوک در توابع Blocks in Functions

  • پروژه Project

  • راه حل پروژه Project Solution

  • امتحان Quiz

  • بررسی بخش Section Review

کنترل جریان Control Flow

  • پروژه کنترل جریان را باز کنید Open Control Flow Project

  • بیانیه if The if Statement

  • بیانیه if other The else if Statement

  • بیانیه دیگر The else Statement

  • تخصیص نتیجه بیانیه if به متغیر Assigning Result of if Statement to Variable

  • بیانیه مسابقه The match Statement

  • در یک بازوی مسابقه زیرخط Underscore in a Match Arm

  • بیانیه مطابقت با مقادیر و شرایط چندگانه The match Statement with Multiple Values and Conditionals

  • حلقه و شکست کلمات کلیدی The loop and break Keywords

  • کلمه کلیدی ادامه The continue Keyword

  • در حالی که حلقه While Loop

  • بازگشت Recursion

  • پروژه Project

  • راه حل پروژه Project Solution

  • امتحان Quiz

  • بررسی بخش Section Review

مالکیت Ownership

  • پروژه مالکیت باز Open Ownership Project

  • مقدمه ای بر مالکیت Intro to Ownership

  • پشته و پشته The Stack and Heap

  • دامنه و مالکیت Scope and Ownership

  • ویژگی کپی کردن The Copy Trait

  • نوع رشته The String Type

  • روش push_str در یک نوع رشته The push_str Method on a String Type

  • حرکت و مالکیت Moves and Ownership

  • تابع قطره The drop Function

  • روش کلون The clone Method

  • مراجع و قرض گرفتن References and Borrowing

  • اپراتور Dereference The Dereference Operator

  • رشته، &رشته، str، و &str String, &String, str, and &str

  • ویژگی کپی با مراجع The Copy Trait with References

  • مالکیت و پارامترهای عملکرد Ownership and Function Parameters

  • پارامترهای قابل تغییر Mutable Parameters

  • مقادیر بازگشتی I Return Values I

  • مقادیر بازگشتی II Return Values II

  • پروژه Project

  • راه حل پروژه Project Solution

  • امتحان Quiz

  • بررسی بخش Section Review

مراجع و قرض گرفتن References and Borrowing

  • پروژه مالکیت باز Open Ownership Project

  • پارامترهای مرجع تغییرناپذیر و قابل تغییر Immutable and Mutable Reference Parameters

  • چندین مرجع تغییرناپذیر Multiple Immutable References

  • محدودیت های مرجع تغییرپذیر Mutable Reference Restrictions

  • مالکیت با مراجع تغییرناپذیر و قابل تغییر Ownership with Immutable and Mutable References

  • ارجاعات آویزان Dangling References

  • مالکیت با آرایه ها و تاپل ها Ownership with Arrays and Tuples

  • پروژه Project

  • راه حل پروژه Project Solution

  • امتحان Quiz

  • بررسی بخش Section Review

برش ها Slices

  • پروژه Slices را باز کنید Open Slices Project

  • معرفی برش ها Intro to Slices

  • یک قطعه رشته از یک رشته ایجاد کنید Create a String Slice from a String

  • برش رشته و رشته لفظی String Slices and String Literals

  • طول برش رشته String Slice Lengths

  • میانبرهای نحوی Syntactic Shortcuts

  • برش های رشته به عنوان پارامترهای تابع String Slices as Function Parameters

  • برش های آرایه Array Slices

  • اجبار درف با برش های آرایه Deref Coercion with Array Slices

  • برش های آرایه قابل تغییر Mutable Array Slices

  • پروژه Project

  • راه حل پروژه Project Solution

  • امتحان Quiz

  • بررسی بخش Section Review

سازه ها Structs

  • پروژه Structs را باز کنید Open Structs Project

  • یک ساختار را تعریف کنید Define a Struct

  • یک نمونه Struct ایجاد کنید Create a Struct Instance

  • دسترسی به فیلدهای ساختار Access Struct Fields

  • بازنویسی فیلدهای ساختاری Overwrite Struct Fields

  • ساختارها را در یک تابع ایجاد کنید Create Structs in a Function

  • سینتکس سینتکس اولیه سازی فیلد ساختاری Struct Field Initialization Shorthand Syntax

  • ساختار به روز رسانی نحو Struct Update Syntax

  • انتقال ساختارها به یک تابع Passing Structs into a Function

  • استخراج صفت اشکال زدایی برای ساختار Deriving Debug Trait for Struct

  • تعریف روشهای ساختاری Defining Struct Methods

  • پارامتر self به عنوان نمونه ساختار قابل تغییر self Parameter as Mutable Struct Instance

  • پارامتر self به عنوان ارجاعات غیرقابل تغییر و تغییرپذیر به نمونه ساختار self Parameter as Immutable and Mutable References to Struct Instance

  • روش هایی با پارامترهای متعدد Methods with Multiple Parameters

  • فراخوانی روش ها از روش های دیگر Calling Methods from Other Methods

  • توابع مرتبط Associated Functions

  • بلوک های ایمپل چندگانه Multiple impl Blocks

  • الگوی سازنده Builder Pattern

  • سازه های تاپل Tuple Structs

  • سازه های واحد Unit-Like Structs

  • پروژه Project

  • راه حل پروژه Project Solution

  • امتحان Quiz

  • بررسی بخش Section Review

Enums Enums

  • پروژه Enums را باز کنید Open Enums Project

  • معرفی Enums Intro to Enums

  • Enum با مقادیر مرتبط I Enum with Associated Values I

  • Enum با مقادیر مرتبط II Enum with Associated Values II

  • بحث مختصری در مورد حافظه Enum A Brief Discussion on Enum Memory

  • انواع سازه Struct Variants

  • تودرتو Enums در Enums Nesting Enums in Enums

  • کلمه کلیدی مطابقت I The match Keyword I

  • کلمه کلیدی مطابقت II The match Keyword II

  • کلمه کلیدی مطابقت III The match Keyword III

  • تعریف روش ها در Enums Defining Methods on Enums

  • کلمه کلیدی مطابقت IV - گرفتن مقادیر چندگانه The match Keyword IV - Catching Multiple Values

  • مطابقت کلمه کلیدی V - مطابقت با مقدار دقیق The match Keyword V - match with Exact Value

  • if let Construct The if let Construct

  • let else Construct The let else Construct

  • پروژه Project

  • راه حل پروژه Project Solution

  • امتحان Quiz

  • بررسی بخش Section Review

ژنریک ها Generics

  • پروژه Generics را باز کنید Open Generics Project

  • مقدمه ای بر Generics Intro to Generics

  • اپراتور توربوفیش The Turbofish Operator

  • ژنریک های چندگانه Multiple Generics

  • ژنریک در سازه ها Generics in Structs

  • Generics و Impl Blocks I Generics and impl Blocks I

  • Generics و Impl Blocks II Generics and impl Blocks II

  • Generics در Enums Generics in Enums

  • پروژه Project

  • راه حل پروژه Project Solution

  • امتحان Quiz

  • بررسی بخش Section Review

گزینه ها و نتایج Option and Result Enums

  • پروژه Option and Result Enums را باز کنید Open Option and Result Enums Project

  • گزینه Enum The Option Enum

  • مثال واقعی گزینه Enum (روش get در یک آرایه) Real Example of Option Enum (The get Method on an Array)

  • باز کردن و انتظار روش The unwrap and expect Methods

  • مطابقت کلمه کلیدی با گزینه Enum The match Keyword with Option Enum

  • برگرداندن یک گزینه Enum از یک تابع Returning an Option Enum from a Function

  • انواع گزینه های سطح بالا Top-Level Option Variants

  • روش unwrap_or The unwrap_or Method

  • گزینه ساختمان از ابتدا Building Option from Scratch

  • شماره نتایج The Result Enum

  • مثال واقعی از Enum نتیجه (روش تجزیه در یک رشته) Real Example of Result Enum (The parse Method on a string)

  • برگرداندن یک عدد نتیجه از یک تابع Returning a Result Enum from a Function

  • روش های نتیجه Result Methods

  • تفاوت های ظریف روش باز کردن در نتیجه Nuances of unwrap Method on Result

  • پروژه Project

  • راه حل پروژه Project Solution

  • امتحان Quiz

  • بررسی بخش Section Review

بردارها Vectors

  • پروژه بردارهای باز Open Vectors Project

  • یک وکتور ایجاد کنید Create a Vector

  • افزودن و حذف عناصر Adding and Removing Elements

  • خواندن عناصر برداری Reading Vector Elements

  • روش دریافت The get Method

  • مالکیت با بردارها Ownership with Vectors

  • نوشتن عناصر برداری Writing Vector Elements

  • وکتور ظرفیت پشت صحنه Vector Capacity Behind the Scenes

  • پروژه Project

  • راه حل پروژه Project Solution

  • امتحان Quiz

  • بررسی بخش Section Review

ساختار پروژه Project Structure

  • پروژه انبار باز Open Warehouse Project

  • بسته ها و جعبه ها Packages and Crates

  • معرفی ماژول ها Intro to Modules

  • کلمه کلیدی میخانه The pub Keyword

  • مزایای فضای نام The Benefit of Namespaces

  • ماژول به عنوان فایل Module as File

  • ماژول به عنوان پوشه Module as Folder

  • ابهام ماژول Module Ambiguity

  • فهرست های عمومی، سازه های عمومی، و میدان های عمومی Public Enums, Public Structs, and Public Fields

  • زیر ماژول ها Submodules

  • پیشوند جعبه The crate Prefix

  • استفاده از کلمه کلیدی I The use Keyword I

  • استفاده از کلمه کلیدی II (تضاد نام) The use Keyword II (Name Conflicts)

  • کلمه کلیدی خود The self Keyword

  • کلمه کلیدی فوق العاده The super Keyword

  • با کلمه کلیدی as نام مستعار ایجاد کنید Create Aliases with the as Keyword

  • استفاده از استفاده از میخانه برای صدور نام از زیر ماژول ها Using pub use to Export Names from Submodules

  • جعبه های خارجی External Crates

  • کتابخانه استاندارد The Standard Library

  • اپراتور گلوب The Glob Operator

  • جعبه کتابخانه ایجاد کنید Create Library Crate

  • جعبه های باینری چندگانه Multiple Binary Crates

  • نظرات مستندات Documentation Comments

  • پاداش - قدم زدن در ساختار ماژول نمونه Bonus - Walking through Sample Module Structure

  • پروژه Project

  • راه حل پروژه Project Solution

  • امتحان Quiz

  • بررسی بخش Section Review

رشته ها Strings

  • پروژه رشته ها را باز کنید Open Strings Project

  • بررسی رشته ها Review of Strings

  • الحاق Concatenation

  • قالب! ماکرو The format! Macro

  • روش‌های متداول رشته‌ای (تریم، پوشش، تعویض، تقسیم) Common String Methods (trim, casing, replace, split)

  • جمع آوری ورودی کاربر با روش read_line Collecting User Input with read_line Method

  • پروژه Project

  • راه حل پروژه Project Solution

  • امتحان Quiz

  • بررسی بخش Section Review

HashMaps HashMaps

  • پروژه Hash Maps را باز کنید Open Hash Maps Project

  • یک HashMap با عملکرد جدید ایجاد کنید Create a HashMap with new Function

  • روش حذف The remove Method

  • نقشه هاش و مالکیت Hash Maps and Ownership

  • به یک مقدار با کلید دسترسی پیدا کنید Access a Value by Key

  • رونویسی یک مقدار با یک کلید موجود Overwriting a Value with an Existing Key

  • روش ورود The entry Method

  • پروژه Project

  • راه حل پروژه Project Solution

  • امتحان Quiz

  • بررسی بخش Section Review

رسیدگی به خطا Error Handling

  • پروژه رسیدگی به خطا را باز کنید Open Error Handling Project

  • وحشت! ماکرو The panic! Macro

  • ماژول فرآیند و تابع خروج The process Module and the exit Function

  • خطای استاندارد (eprintln! ماکرو) Standard Error (eprintln! Macro)

  • باز کردن یک فایل Opening a File

  • درخواست ورودی از کاربر Asking the User for Input

  • خواندن محتویات فایل Reading the File's Contents

  • انتشار خطاها Propagating Errors

  • درک مجدد نوع خطا Understanding Error Type Redeclaration

  • ? اپراتور The ? Operator

  • تابع مرتبط read_to_string The read_to_string Associated Function

  • با استفاده از ? با گزینه Using ? with Option

  • پروژه Project

  • راه حل پروژه Project Solution

  • امتحان Quiz

  • بررسی بخش Section Review

صفات Traits

  • پروژه صفات باز Open Traits Project

  • مقدمه ای بر صفات Intro to Traits

  • تعریف یک صفت Defining a Trait

  • اجرای صفت برای ساختار I Implementing Trait for Struct I

  • اجرای صفت برای ساختار دوم Implementing Trait for Struct II

  • پیاده سازی های پیش فرض Default Implementations

  • فراخوانی روش صفت از روش دیگری Calling Trait Method from Another Method

  • صفات برای محدودیت های پارامتر تابع Traits for Function Parameter Constraints

  • نحو محدود صفت Trait Bound Syntax

  • مرزهای صفت چندگانه Multiple Trait Bounds

  • که در آن بندها where Clauses

  • صفات به عنوان ارزش های بازگشتی تابع Traits as Function Return Values

  • محدودیت های صفت برای اجرای مشروط روش ها Trait Bounds to Conditionally Implement Methods

  • پیش نمایشی از اشیاء صفت A Preview of Trait Objects

  • برای استفاده از تعاریف آن صفت باید در محدوده باشد Trait Must be In Scope to Use its Definitions

  • حرکت به ساختار پروژه I Moving to Project Structure I

  • انتقال به ساختار پروژه II (چند ماژول) Moving to Project Structure II (Multiple Modules)

  • ثابت های مرتبط در یک صفت Associated Constants in a Trait

  • گیرندگان در صفات Getters in Traits

  • ستترها در صفات Setters in Traits

  • Supertraits I (وراثت صفت) Supertraits I (Trait Inheritance)

  • صفات با ژنریک Traits with Generics

  • پیاده سازی صفت نمایش بر روی یک سازه Implementing the Display Trait on a Struct

  • پیاده سازی صفت نمایش در یک Enum Implementing the Display Trait on an Enum

  • پیاده سازی ویژگی Debug Implementing the Debug Trait

  • روش‌های قالب‌ساز Formatter Methods

  • پیاده سازی صفت رها کردن Implementing the Drop Trait

  • پیاده سازی صفت کلون Implementing the Clone Trait

  • پیاده سازی ویژگی کپی Implementing the Copy Trait

  • پیاده سازی صفت PartialEq برای سازه ها Implementing the PartialEq Trait for Structs

  • تعریف برابری برای انواع مختلف Defining Equality for Different Types

  • اجرای صفت PartialEq برای Enums Implementing the PartialEq Trait for Enums

  • پیاده سازی صفت معادله Implementing the Eq Trait

  • پیاده سازی صفت PartialOrd Implementing the PartialOrd Trait

  • انواع مرتبط I Associated Types I

  • انواع مرتبط II Associated Types II

  • پروژه Project

  • راه حل پروژه Project Solution

  • امتحان Quiz

  • بررسی بخش Section Review

طول عمر Lifetimes

  • پروژه عمر باز Open Lifetimes Project

  • طول عمرهای مشخص برای ارزشها I Concrete Lifetimes for Values I

  • طول عمر بتن برای ارزش ها II Concrete Lifetimes for Values II

  • طول عمر بتن برای مراجع Concrete Lifetimes for References

  • عمرهای غیر واژگانی Non-Lexical Lifetimes

  • Lifetimes نامعتبر I Invalid Lifetimes I

  • Lifetimes نامعتبر II Invalid Lifetimes II

  • توابع نمی توانند ارجاعات را به مقادیر یا پارامترهای متعلقه برگردانند Functions Cannot Return References to Owned Values or Parameters

  • ارجاع به عنوان پارامترهای تابع References as Function Parameters

  • معرفی Generic Lifetimes Intro to Generic Lifetimes

  • طول عمر و مراجع Lifetimes and Referents

  • قوانین Elision مادام العمر I Lifetime Elision Rules I

  • پارامترهای چندگانه I Multiple Parameters I

  • پارامترهای چندگانه II Multiple Parameters II

  • مادام العمر Elision Rules II Lifetime Elision Rules II

  • طول عمر در سازه ها Lifetimes in Structs

  • طول عمر چندگانه Multiple Lifetimes

  • طول عمر ثابت The static Lifetime

  • پروژه Project

  • راه حل پروژه Project Solution

  • بررسی بخش Section Review

تبریک میگم Congratulations

  • تبریک میگم Congratulations

  • عرشه اسلاید کامل Complete Slide Decks

  • پاداش! Bonus!

نمایش نظرات

آموزش کدنویسی با Rust را یاد بگیرید
جزییات دوره
39.5 hours
343
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
704
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Boris Paskhaver Boris Paskhaver

مهندس نرم افزار | مشاور | نویسنده سلام من یک مهندس ، نویسنده و مشاور نرم افزار ساکن شهر نیویورک هستم که از سال 2016 در Udemy تدریس می کنم. من مانند بسیاری از همتایانم رویکرد متعارفی را برای نقش فعلی خود به عنوان یک توسعه دهنده وب دنبال نکردم. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه نیویورک در سال 2013 در رشته اقتصاد بازاریابی و بازاریابی ، من به عنوان تحلیلگر بازرگانی ، مدیر سیستم ها و تحلیلگر داده در شرکت های مختلف از جمله آژانس بازاریابی دیجیتال ، یک شرکت خدمات مالی و یک فناوری بین المللی کار کردم. نیروگاه در یکی از آن نقش ها ، من آنقدر خوش شانس بودم که برای ساخت چندین پروژه با پایتون و جاوا اسکریپت به چالش کشیده شدم. هیچ آموزش رسمی علوم کامپیوتر برای من وجود نداشت. من کاملاً تصادفی کدگذاری را کشف کردم. یک علاقه کاری کوچک به سرعت به یک سرگرمی پرشور آخر هفته تبدیل شد. سرانجام ، من نقش سابق خود را برای اتمام برنامه آکادمی ، یک بوتکمپ سخت افزاری توسعه وب در NYC ، ترک کردم. بقیه تاریخ است. من همیشه مجذوب تقاطع فناوری و آموزش بوده ام ، خصوصاً اینکه با بسیاری از منابع سنتی که مردم برای یادگیری نحوه برنامه نویسی از آنها استفاده می کنند دست و پنجه نرم می کردم. که جزئیات پیچیده را به قطعات کوچک و قابل هضم تقسیم می کند. من دوست دارم بسازم.