آموزش برای معماری ، تجسم و VR به Unreal مراجعه کنید

Revit to Unreal for Architecture, Visualization, and VR

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Revit ، 3ds Max و Unreal بازیگران اصلی در معماری ، تجسم و دنیای واقعیت مجازی هستند. این فناوری ها به شما امکان می دهد خود را در طراحی غوطه ور کنید - قبل از اینکه هرگز آنها را بسازید. دریابید که چگونه این ابزارها را به خوبی در کنار هم بازی می کنند تا مدل های خود را زنده کنید. مربی سیمون منینگ نشان می دهد که چگونه می توانید پروژه های Revit خود را برای صادرات آماده کنید ، آنها را در Unreal وارد کنید و از الگوی نمایشگر محصول Datasmith برای استفاده از عناصر تعاملی از پیش ساخته شده مانند مبلمان و چراغ استفاده کنید. سپس نحوه ایجاد و استفاده از مواد سفارشی و تنظیم نور مدل خود را بیاموزید. Simon همچنین نحوه افزودن تعاملات با برنامه نویسی Blueprint و بسته بندی تجسم های شما برای نمایش در هدست های VR یا دستگاه های تلفن همراه را نشان می دهد. با استفاده از این آموزش ها ، می توانید مدل های Revit خود را به صورت ارائه های تعاملی صبر کنید که نمی توانید منتظر بمانید تا با مشتریان به اشتراک بگذارید.
موضوعات شامل:
  • آماده سازی مدل Revit برای صادرات
  • استفاده از ابزارهای نمایش محصول Unreal Datasmith
  • ایجاد مواد غیرواقعی
  • مبادله مواد
  • روشن کردن مدلهای خود
  • افزودن تعاملات
  • محتوای بسته بندی برای توزیع در VR و دستگاه های تلفن همراه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • چه چیزی را می دانم What to know

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. تجدید نظر در صادرات 1. Revit Export

  • مدل Revit خود را برای صادرات آماده کنید Prepare your Revit model for export

  • صادرات 3ds Max Datasmith 3ds Max Datasmith export

  • واردات غیرمترقبه Datasmith Unreal Datasmith import

2. دیتاسمیت غیر واقعی 2. Unreal Datasmith

  • نمایشگر محصول Datasmith Datasmith Product Viewer

  • محدودیت و راه حل Limitations and workarounds

3. مواد 3. Materials

  • آشنایی با مواد غیرواقعی Introduction to Unreal materials

  • یک ماده سفارشی ایجاد کنید Create a custom material

  • مواد را در مدل خود جابجا کنید Swap out materials in your model

  • موارد مادی Material instances

4- روشنایی 4. Lighting

  • آشنایی با روشنایی غیر واقعی Introduction to Unreal lighting

  • انواع چراغ ها Types of lights

  • نقشه های نور و ماوراء بنفش Lightmaps and UVs

  • اضافه کردن در آسمان Add in the sky

  • پردازش بعد از Post-processing

5- افزودن تعامل 5. Adding Interactions

  • آشنایی با برنامه نویسی بصری Blueprint Introduction to Blueprint visual scripting

  • اجزای طرح Blueprint components

  • اضافه کردن منطق اساسی Adding basic logic

  • طرح سطح Level Blueprint

  • مواد تعاملی Interactive material

6. ساختمان برای توزیع 6. Building for Distribution

  • محتوای پخت و پز برای سیستم عامل Cooking content for the OS

  • ساخت و اجرا کنید Build and run

  • ملاحظات مربوط به VR Considerations for VR

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش برای معماری ، تجسم و VR به Unreal مراجعه کنید
جزییات دوره
1h 37m
26
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
22,337
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Simon Manning
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Simon Manning Simon Manning

سازنده ، متخصص VR ، مدیر فروشگاه مدل سیمون منینگ سازنده است. وی در حال حاضر یک متخصص VR و مدیر فروشگاه مدل bevel.space است.

قبل از این که هدست VR به دست بگیرد ، سیمون در حال ساخت چیزهای فیزیکی بود: مدل ها ، پرینترهای سه بعدی ، حتی تنظیمات ضبط شده واقعیت مخلوط. تجربیات مجازی سایمون که مبتنی بر دانش چیزهای جسمی است ، وضوح و اعتماد به نفس را نشان می دهد.

کارهای ابتکاری او در برج F5 در سیاتل در مجله سیمی و به طور منظم از وی دعوت می شود تا در مورد برنامه های VR سازمانی صحبت کند. سیمون وقتی در معماری غوطه ور نیست ، عضو فعال جامعه درحال رشد VR است ، دانش خود را به اشتراک می گذارد و آخرین گیزم ها را سعی می کند تا با سرعت سریع فناوری مطابقت داشته باشد.