لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unreal Engine 4: چگونه دو بازی اول خود را توسعه دهیم
Unreal Engine 4: How to Develop Your First Two Games
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Epic Games-Approved: ویرایشگر Unreal را یاد بگیرید، بر چارچوب گیم پلی تسلط داشته باشید و از Blueprint برای برنامه نویسی بدون کدنویسی استفاده کنید تا زمانی که دوره را کامل کنید، درک کاملی از ابزار موتور خواهید داشت. شما پروژه خود را با اطمینان و آگاهی قوی از اینکه Unreal Engine 4 چگونه می تواند برای شما کار کند تا یک تجربه تعاملی که علایق/نیازهای شما را برآورده می کند، شروع کنید. پیش نیازها: تمایل به ایجاد تجربیات تعاملی با استفاده از Unreal Engine 4. داشتن برخی مهارت های اولیه کامپیوتری. بدانید که چگونه نرم افزار را نصب کنید و یک برنامه جدید را با کنجکاوی کشف کنید.
تأیید شده توسط Epic Games و تدریس توسط Unreal Engine Evangelist Chris Murphy، این دوره برای هر توسعهدهندهای است که مایل به کار در Unreal Engine برای ایجاد تجربیات تعاملی و/یا زمینههای سازمانی شبیهسازی آموزش در زمان واقعی، تجسم، و رسانه/سرگرمی است. بازیهای واقعگرایانه را با ابزار کامل توسعه بازی ایجاد کنید - Unreal Engine 4. با اصول شروع کنید تا درک پایهای محکمی ایجاد کنید.
اصول اولیه نحوه کار با کامپیوتر را می دانید؟ شاید کمی تجربه طراحی بازی یا کدنویسی؟ طراح هنرهای تجسمی؟ شما آماده ای! با ایجاد 3 پروژه منحصر به فرد، گام به گام بیاموزید. کریس از طریق نمایشها آموزش میدهد، بنابراین شما مهارتهای واقعی را در هر سخنرانی به کار میگیرید.
معرفی کاملی از شایستگی اصلی با ویرایشگر دریافت کنید، بیاموزید که موتور چگونه کار می کند و چگونه کار می کند تا به اجرای کارآمد پروژه شما کمک کند، چگونه از دارایی ها برای سفارشی کردن پروژه خود، طراحی و ایجاد تعامل، و ابزارها و ابزارها استفاده کنید. استراتژی هایی برای رفع اشکال یک خطا
در پایان این دوره میتوانید پروژههای کاری را طراحی و ایجاد کنید که میتواند شامل بازی، تجسم معماری، شبیهسازی آموزشی و سرگرمیهای رسانهای باشد. به علاوه، شما از ابزارها و تکنیک هایی که باید روی حوزه مورد علاقه خود تمرکز کنید آگاه خواهید بود.
سرفصل ها و درس ها
Arch Viz - آشنایی با اصول ویرایشگر
Arch Viz - Getting to know the editor basics
معرفی
Introduction
بررسی اجمالی مجموعه ابزار و استفاده از ابزار هندسه
Toolset Overview and using the Geometry Tools
مش ها و مواد استاتیک
Static Meshes and Materials
ایجاد یک اتاق پایه
Creating A Basic Room
جزئیات اتاق
Detailing The Room
روشنایی یک محیط (قسمت الف)
Lighting an Environment (Part A)
روشنایی یک محیط (بخش B)
Lighting an Environment (Part B)
پردازش پست (بخش الف)
Post Processing (Part A)
پردازش پست (بخش B)
Post Processing (Part B)
استفاده از Sequencer برای ساخت فیلم
Using Sequencer to Make Videos
کارهای پایانی (قسمت الف)
Finishing Touches (Part A)
کارهای پایانی (قسمت B)
Finishing Touches (Part B)
توسعه یک بازی پین بال دزد
Developing a game of Pinball
پین بال دزد - مقدمه ای بر Blueprint
Pinball - Introduction to Blueprint
استفاده از Traces
Using Traces
پین بال دزد - همپوشانی
Pinball - Overlaps
پین بال دزد - چراغ
Pinball - Lights
پین بال دزد - فلیپر
Pinball - Flippers
پین بال دزد - تعامل کاربر و کنترلرهای بازیکن
Pinball - User Interaction & Player Controllers
پین بال - پین بال
Pinball - Plunger
پین بال دزد - تخم ریزی و نمایندگان
Pinball - Spawning and Delegates
پین بال دزد - حالت بازی
Pinball - Gamemode
پین بال دزد - UI
Pinball - UI
پین بال - توسعه یک سیستم امتیازدهی (قسمت A)
Pinball - Developing a Scoring System (Part A)
پین بال - توسعه یک سیستم امتیازدهی (قسمت B)
Pinball - Developing a Scoring System (Part B)
پین بال دزد - وارد کردن و نمایش نمرات بالا
Pinball - Entering and Displaying High Scores
پین بال دزد - ایجاد یک منوی اصلی
Pinball - Developing a Main Menu
پین بال دزد - کار با Splines
Pinball - Working with Splines
پین بال - بازیگران کودک (قسمت A)
Pinball - Child Actors (Part A)
پین بال - بازیگران کودک (قسمت B)
Pinball - Child Actors (Part B)
نمایش نظرات