در این کلاس، فرآیند ساخت یک مجموعه هنری پیکسلی برای یک بازی ویدیویی را بررسی میکنیم.
ما سند را تنظیم می کنیم و سپس شروع به ترسیم هر مورد می کنیم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه به سرعت موارد را تکرار کنید و چگونه در زمان صرفه جویی کنید و پالت های رنگ خود را مدیریت کنید.
این کلاس بخشی از مجموعه ای از کلاس های مربوط به هنر پیکسل است، می توانید تصمیم بگیرید که همه آنها را (پیشنهاد شده برای مبتدیان) یا کلاس هایی که ترجیح می دهید شرکت کنید.
قسمت 2: ساخت یک مجموعه آیتم
برای این پروژه باید مجموعه آیتم های خود را بسازید.
میتوانید تعداد آیتمهایی را که میخواهید و همچنین مواردی را که میخواهید بسازید. همچنین میتوانید اندازه هر مورد را انتخاب کنید (16x16؛ 8x8؛ 32x32؛ و غیره...)
اسکیلشر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیونها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارتهای جدید را فراهم میکند. این پلتفرم با ارائه دورههای متنوع در زمینههایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را میدهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.
یکی از ویژگیهای منحصر به فرد سکیلشر، ارائه دورههای تدریس شده توسط صاحبان مهارتها و افراد موفق در زمینههای مختلف است. این امر باعث میشود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزههای مورد نظرشان موفق عمل کردهاند، بهرهمند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارتهای خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیلشر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق میکند و به آنها کمک میکند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.
طراح بازی
من یک توسعه دهنده بازی چند رشته ای در Art STEM هستم. من یک نمایه فنی-طراحی دارم که اشتیاق زیادی به ایجاد سیستمهایی با رویکرد همدلانه دارد.
من در رشته طراحی گرافیک تحصیل کردم و سپس در 2018 به عنوان طراح و انیماتور برای بازی های ویدیویی فارغ التحصیل شدم. از آن زمان، من چندین مهارت آنلاین مربوط به توسعه بازی را یاد میگیرم و آموزش میدهم.
نمایش نظرات