آموزش طراحی تجربه کاربری برای پوشیدنی ها

User Experience Design for Wearables

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: با شیوع بیشتر ساعتهای هوشمند ، هدست های VR و نوارهای تناسب اندام در فضای مصرف کننده ، درک طرز برخورد با طراحی تجربه کاربر برای پوشیدنی برای طراحان سودمند است. در این دوره ، Renata Phillippi توضیح می دهد که چگونه این کار را انجام می دهد. او در طراحی ساعت های هوشمند Android Wear و Apple watchOS ، بررسی معماری برنامه هر دو سیستم عامل و در نظر گرفتن محیط و زمینه کاربر تمرکز دارد. وی همچنین مدلهای کلیدی تعامل را برای تجارب پوشیدنی گسترده و نحوه طراحی و نمونه اولیه یک بازی موبایل برای ساعتهای هوشمند را پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • تاریخچه پوشیدنی ها
  • محیط و زمینه
  • تعاملات و IA
  • لمس ، حرکات و حرکت
  • تعاملات صوتی
  • تایپوگرافی
  • ملاحظات UX
  • اصول طراحی بازی
  • نمونه سازی اولیه یک بازی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. تاریخچه و اکتشاف پوشیدنی ها 1. History and Exploration of Wearables

  • تاریخچه پوشیدنی History of wearables

  • بازار پوشیدنی The market for wearables

  • محیط و متن Environment and context

2. تعامل و IA 2. Interactions and IA

  • معماری برنامه App architecture

  • Glanceable در مقابل اطلاعیه های پایدار Glanceable vs. sustained notifications

  • اسرار ، حرکات و حرکت Haptics, gestures, and motion

  • تعامل تاج صوتی و دیجیتال Voice and digital crown interactions

  • انیمیشن Animation

  • ویژگی های فنی Tech features

3. آناتومی برنامه 3. The App Anatomy

  • طرح صفحه Screen layout

  • رنگ Color

  • تایپوگرافی Typography

  • تصاویر و نمادها Images and icons

  • منابع Resources

4. نمای کلی بازی های پوشیدنی 4. Wearable Games Overview

  • ملاحظات UX UX considerations

  • مبانی طراحی بازی Game design basics

  • نمونه سازی یک بازی Prototyping a game

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش طراحی تجربه کاربری برای پوشیدنی ها
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
52m 43s
20
Linkedin (لینکدین) lynda-small
09 خرداد 1396 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
17,011
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Renata Phillippi Renata Phillippi

Renata Phillippi یک طراح تجربه کاربر است که بیش از هشت سال در صنعت وب کار کرده است. Renata در معماری اطلاعات ، طراحی تعامل ، قابلیت استفاده و تحقیقات کاربر تخصص دارد. Renata برای شرکتهایی اعم از نوپا های کوچک تا Fortune 500 ، از جمله Technicolor ، Adobe و Electronic Arts ، تجربیاتی ایجاد کرده است. او ضمن در نظر گرفتن چندین دیدگاه ، راه حلهای ابتکاری با تفکر انتقادی و حل مسئله خلاق را توسعه می دهد. یک رهبر فکر در جامعه طراحی ، Renata بخاطر مشارکت در سازمان ها ، کتاب ها و ایده های جدید شناخته می شود. او در سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا زندگی می کند ، جایی که او یک تیم تجربه کاربر را برای یک شرکت متوسط رهبری می کند.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.