آموزش مبانی روشنایی وحدت

Unity Lighting Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: یونیتی دارای یک سیستم نورپردازی فوق العاده قوی است و می توان دانست که از کجا باید شروع کرد که برای اولین بار به آن نزدیک می شوی این دوره شما را با دانش بنیادی لازم برای شروع صحنه های نورپردازی در Unity آشنا می کند. شاید بیش از هر م componentلفه طراحی دیگر ، نورپردازی می تواند بازی شما را بسازد یا خراب کند. نه تنها به بازیکن شما اجازه می دهد تا در واقع محیط شما را ببیند ، بلکه باعث ایجاد روحیه می شود و بازیکن را با توجه به نوع جهانی که در آن کاوش می کند ، راهنمایی می کند. در این دوره ، Unity Lighting Fundamentals ، اصول نورپردازی را در Unity خواهید آموخت. شما با یادگیری هر یک از انواع مختلف نور Unity شروع خواهید کرد. در ادامه بهترین زمان استفاده از هر منبع نوری را بررسی خواهید کرد. سرانجام ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ویژگی های مختلف پنجره روشنایی Unity استفاده کنید. شما با استفاده از آنچه آموخته اید و استفاده از آن برای نورپردازی کامل یک صحنه پویا ، استفاده از جلوه های مختلف ارائه در طول مسیر را به پایان می برید. در پایان دوره ، شما می توانید به هر سناریوی نورپردازی در بازی های خود نزدیک شوید و آگاهانه در مورد نحوه نورپردازی آنها از دیدگاه سبک و فنی تصمیم بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: Unity 2017.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

نمای کلی روشنایی Lighting Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • جعبه های سفارشی Custom Skyboxes

  • چراغ های جهت دار Directional Lights

  • روشنایی جهانی Global Illumination

  • روشنایی گسیل کننده Emissive Lighting

  • کاوشگرهای سبک Light Probes

  • کاوشگرهای بازتاب Reflection Probes

  • چراغ های نقطه ای Point Lights

  • چراغ های نقطه ای Spot Lights

  • چراغ های منطقه ای Area Lights

روشن کردن یک صحنه Lighting a Scene

  • تنظیم صحنه و برنامه ریزی Scene Setup and Planning

  • مسدود کردن چراغ ها Blocking out Lights

  • تکمیل انسداد نور Completing Light Blockout

  • کار با Post Processing Stack Working with the Post Processing Stack

  • نهایی کردن صحنه Finalizing the Scene

نمایش نظرات

آموزش مبانی روشنایی وحدت
جزییات دوره
1h 26m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
89
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Joy Horvath
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joy Horvath Joy Horvath

Joy Horvath یک توسعه دهنده بازی پرشور و سازنده Certified Unity است که فعالیت حرفه ای او باعث شده است تا او نقش های مختلفی را در صنعت بازی داشته باشد. او کار خود را به عنوان یک تستر QA در EA آغاز کرد ، سپس به انجام کارهای هنری و انیمیشن مستقل در بازی ها و صنایع مجاور پرداخت و اخیراً به عنوان انیماتور Dub Wars فعالیت کرد. حدود پنج سال ، جوی در چندین مدرسه و اردو در سراسر کالیفرنیا به تدریس طراحی بازی پرداخت. در حال حاضر ، Joy به عنوان طراح بازی اصلی یک استودیوی بازی های کوچک موبایل در دره سیلیکون کار می کند.