آموزش روش های دستکاری متوسط و پیشرفته AOV در NUKE

Intermediate to Advanced AOV Manipulation Techniques in NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، ما نگاهی جامع به این خواهیم داشت که چگونه می توانید از AOV و Renderpasses برای ایجاد کامپوزیت های باورنکردنی استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 9.0v7. این دوره بخشی از: NUKE: مسیر مهارت های اصلی همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 16s روش های دستکاری متوسط و پیشرفته AOV در NUKE 3 ساعت 56 متر 47 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

روش های دستکاری متوسط و پیشرفته AOV در NUKE Intermediate to Advanced AOV Manipulation Techniques in NUKE

  • بررسی تفاوت بین AOV و Renderpasses Exploring Differences Between AOVs and Renderpasses

  • شروع کار با AOV های زیبایی اساسی Getting Started with the Basic Beauty AOVs

  • با AOV های زیبایی بیشتر می رویم Going Further with Beauty AOVs

  • معرفی TOV AOV با شناسه و عمق Introducing Tech AOVs with Id's and Depth

  • کاوش AOV های UV و Motion Exploring UV and Motion Vector AOVs

  • درک موقعیت AOV Understanding Position AOVs

  • کاوش نرم افزارهای معمولی معمولی Exploring Normal Tech AOVs

  • اجرای موارد استفاده برای AOV های موقعیتی و عادی Implementing Use-cases for Position and Normal AOVs

  • ایجاد ابزار Mask مبتنی بر موقعیت Creating a Position-based Mask Tool

  • اتمام ابزار ماسک موقعیتی ما Finishing Off Our Position-based Mask Tool

  • بسته بندی Gizmo و نصب برای استفاده Wrapping up Our Gizmo and Installing for Use

  • آماده شدن برای پروژه ادغام CG ما Preparing for Our CG Integration Project

  • نهایی کردن CG Slap-comp ما Finalizing Our CG Slap-comp

  • آماده شدن برای ترکیب ماشین CG Preparing for Compositing the CG Car

  • سرخ کردن ماشین CG Finessing the CG Car

  • افزودن جلوه ظریف به ویندوز Adding a Subtle Effect to the Windows

  • تقویت سایه های CG Enhancing the CG Shadows

  • نهایی کردن سایه ما Finalizing Our Shadow Pass

  • ادغام برگها در اتومبیل CG Integrating Leaves Onto the CG Car

  • افزودن جلوه های لنز به عناصر رندر Adding Lens Effects Onto the Render Elements

  • افزودن مصنوعات فشرده سازی به CG ما Adding Compression Artifacts to Our CG

  • بحث درباره نکات و نکات اضافی برای توسعه نگاه 2 بعدی Discussing Additional Tips and Tricks for 2D Look Development

نمایش نظرات

آموزش روش های دستکاری متوسط و پیشرفته AOV در NUKE
جزییات دوره
3h 58m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
35
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Julius Ihle
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Julius Ihle Julius Ihle

جولیوس آهل یک LookDev و Lighting TD در Double Negative است. وی فعالیت حرفه ای خود را از سال 2011 پس از پیگیری شدید جلوه های بصری به عنوان یک سرگرمی آغاز کرد. اندکی بعد ، او به کارهای VFX برای فیلم هایی مانند Avengers - Age of Ultron ، Antman ، The Hunger Games - Macking Jay Part 2 ، Spectre ، Iron Man 3 ، Captain America - The Winter Soldier و بسیاری دیگر که با آنها کمک کرد ، منتقل شد. انواع وظایف در زمینه توسعه ، روشنایی و ترکیب بندی. او که در Trixter و Double Negative کار کرده است ، دائماً خودش را به سمت بهینه سازی گردش کار و آزمایش تکنیک های مختلف سوق داده است. او هم یک هنرمند هنری و فنی است که دائماً برای پیشرفت تلاش می کند و سعی می کند هر روز چیزهای جدیدی یاد بگیرد.