آموزش در حال توسعه مفاهیم موجودی برای بازی ها

Developing Creature Concepts for Games

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ما یک فرایند خلاقانه در مورد چگونگی ایجاد یک مفهوم موجودی که به عنوان یک دشمن بازی عمل می کند ، خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 2014. به این آموزش توسعه یک مفهوم موجود برای بازی ها خوش آمدید. در این آموزش ما یک فرایند خلاقانه در مورد چگونگی ایجاد یک مفهوم موجودی که به عنوان یک دشمن بازی عمل می کند ، خواهیم آموخت. ما این فرایند را با بحث در مورد برخی پارامترهای مفهومی برای مفهوم خود شروع خواهیم کرد که به شما کمک می کنند هنگام هدایت طراحی بیشتر موجودات ، احساس جهت دهی قوی تری داشته باشید. از اینجا ، ما فرآیند تولید طرح های متضاد را با تمرکز بر ژست ها و رویکرد شبح خواهیم آموخت. به دنبال این ، ما علاوه بر خشن بودن در برخی از بافت ها و رنگ های پایه ، در مورد طرحی تصمیم خواهیم گرفت که به عنوان عناصر حمایتی برای ساختن ما کار می کنند ، زیرا ما شروع به نقاشی روی کل طرح می کنیم و قسمت های خاصی را ترسیم می کنیم. سرانجام ، ما مفهوم موجود خود را با یک رنگ کلی جمع می کنیم تا جزئیات را اضافه کنیم تا واقعاً پاپ شود. پس از تماشای این آموزش ، انگیزه و انگیزه خواهید داشت که مفاهیم موجودات خود را زنده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 2014.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

در حال توسعه مفاهیم موجودی برای بازی ها Developing Creature Concepts for Games

  • پارامترهای مفهومی و ژست های سریع Conceptual Parameters and Quick Gesture Poses

  • ایجاد طرح های مفهوم موجود خشن Creating Rough Creature Concept Sketches

  • ادامه طرح های مفهوم موجود خشن Continuing Rough Creature Concept Sketches

  • انتخاب طرح و شروع خشن در بافت Choosing a Design and Beginning to Rough in Textures

  • در برخی از رنگ های پایه خشن Roughing in Some Base Colors

  • نقاشی جوش Painting the Boils

  • ادامه رنگ آمیزی جوش Continuing to Paint the Boils

  • نقاشی قفسه سینه و رگ ها Painting Chest Glow and Veins

  • تعریف ظاهر پوست Defining Skin Appearance

  • اضافه کردن پوست اضافی و کره چشم Adding Additional Skin and an Eyeball

  • شلوار موجود را کار کنید Working the Creature's Pants

  • جزئیات کلی نقاشی Painting Overall Details

  • جزئیات نهایی نقاشی Painting Final Details

  • تنظیمات نهایی روشنایی و پاکسازی کامپ Final Adjustments to Lighting and Comp Cleanup

نمایش نظرات

آموزش در حال توسعه مفاهیم موجودی برای بازی ها
جزییات دوره
2h 5m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Kurt Jones
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kurt Jones Kurt Jones

کورت مدرس طراحی در Pluralsight است. از زمانی که می توانست مداد رنگی را نگه دارد ، کورت عاشق طراحی بود. جدا از تعهد خود به آموزش هنرمندان در Pluralsight ، کورت سابقه گسترده ای در تصویرگری دارد. وی پیش از این برای ناشران کتاب و همچنین استودیوی Rhythm و Hues کار کرده است. از طریق سابقه صنعت گسترده او بود که کرت روش Wacom را آموخت و ابزار Pen واقعاً قدرتمندتر از شمشیر است. در کنار خلق تصاویر زیبا و دو بعدی ، کورت خط تولید آموزش انیمیشن 2 بعدی را با کاتالوگ گسترده آموزش Toon Boom توسعه داد. کورت علاقه زیادی به آموزش هنرمندان و کمک به آنها دارد تا هر روز با کمک Digital-Tutor ها مهارت های خود را ارتقا دهند. بنابراین شمشیر خود را کنار بگذارید و از مبارزه علیه کار خود دست بردارید ، اجازه دهید کورت نوع جدیدی از سلاح را به شما معرفی کند.