آموزش طراح مواد: تکنیک های مواد

Substance Designer: Material Techniques

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آماده فراتر رفتن از اصول اولیه در Substance Designer هستید؟ اگر چنین است ، پس این دوره برای شما مناسب است. به امانوئل هنری بپیوندید زیرا او تکنیک های پیشرفته ساخت مواد جدید را از ابتدا در Substance Designer به اشتراک می گذارد ، همچنین نحوه عکسبرداری از مواد واقعی ، وارد کردن آنها و بازآفرینی آنها را در این ابزار قدرتمند تألیف مواد مبتنی بر گره به اشتراک می گذارد. امانوئل همچنین مجسمه سازی رویه ای را با Substance Designer ، همراه با چگونگی ساخت مواد خاص مانند فلز زنگ زده ، یک تخته چوبی و یک کف جنگل پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • کار با چندین ماده
  • اسکن مواد با تلفن هوشمند
  • استفاده از جعبه اسکن
  • مدل سازی رویه
  • افزودن جزئیات آلبدو
  • افزودن زبری به نقشه ها
  • ایجاد مواد کف کف فلز ، چوب و جنگل

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • با یک طراح ماده مواد نوآورانه ایجاد کنید Create innovative materials with Substance Designer

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. نمای کلی از طراح مواد 1. Overview of Substance Designer

  • مرور اجمالی ابزارها Overview of the tools

  • گره ها و نمودارها Nodes and graphs

  • با چندین ماده کار کنید Work with multiple materials

2. اسمارتفون خود را اسکن کنید 2. Scan with Your Smartphone

  • معرفی اسکن مواد با تلفن هوشمند خود Introduction to scanning materials with your smartphone

  • چگونه جعبه اسکن کار می کند How the scanbox works

  • پردازش تصاویر Preprocess the images

  • مراحل اولیه در طراح مواد Initial steps in Substance Designer

  • مواد نهایی در طراح مواد Final material in Substance Designer

3. مجسمه سازی رویه ای: کف جنگل 3. Procedural Sculpting: Forest Floor

  • آشنایی با مجسمه سازی رویه ای Introduction to procedural sculpting

  • زمین اصلی را مجسم کنید Sculpt the main terrain

  • سنگ های بزرگ در زمین مجسمه سازی کنید Sculpt large rocks in the terrain

  • سنگهای کوچک در زمین را مجسمه سازی کنید Sculpt small rocks in the terrain

4. تکنیک های مواد: کف جنگل 4. Material Techniques: Forest Floor

  • جزئیات albedo را به پایه اضافه کنید Add albedo details to the base

  • جزئیات albedo را به سنگ اضافه کنید Add albedo details to rocks

  • زبری را به نقشه ها اضافه کنید Add roughness to maps

  • مواد نهایی را کاوش کنید Explore the final material

5- تکنیک های مواد: فلز 5. Material Techniques: Metal

  • یک ماده فلزی زنگ زده ایجاد کنید: مجسمه سازی Create a rusty metal material: Sculpt

  • یک ماده فلزی زنگ زده ایجاد کنید: رنگ ها Create a rusty metal material: Colors

  • یک ماده فلزی زنگ زده ایجاد کنید: خروجی نهایی Create a rusty metal material: Final output

6. تکنیک های مواد: چوب 6. Material Techniques: Wood

  • یک تخته چوبی ایجاد کنید: مجسمه سازی Create a wooden plank material: Sculpt

  • یک تخته چوبی را ایجاد کنید: رنگ Create a wooden plank material: Colors

  • ایجاد یک تخته چوبی: خروجی نهایی Create a wooden plank material: Final output

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش طراح مواد: تکنیک های مواد
جزییات دوره
2h 9m
25
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
3,375
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emmanuel Henri Emmanuel Henri

مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی

امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.

> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژه‌ها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژی‌های چابک، و زبان‌ها و چارچوب‌هایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کرده‌اند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامه‌ها و بازی‌هایی دارد که از جدیدترین فناوری‌ها در ابزارها، چارچوب‌ها و زبان‌های فوق استفاده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، به mannyhenri.com.