لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش React: Server-Side Rendering (2018)
React: Server-Side Rendering (2018)
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
ارائه در سمت سرور به شما امکان می دهد بسته به شرایط شبکه و دستگاه ، برنامه های خود را برای استفاده از منابع سرویس گیرنده یا سرور بهینه کنید. دستگاه قدیمی در شبکه کند؟ رندر در سرور دستگاه جدید ، شبکه سریع؟ احتمالاً باید اجازه دهید مشتری کار را انجام دهد. برخی معماری حاصل را "جهانی" و برخی دیگر را ایزومورفی می نامند اهداف یادگیری
راه اندازی SSR
افزودن ملفه ها
افزودن عملکردها و کاهش دهنده های Redux
اضافه کردن مسیرهای تک و چندگانه با گره ها
تقسیم کد با Next.js
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه شما باید بدانید
What you should know
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. راه اندازی
1. Setting Up
SSR: چه ، چگونه و چرا؟
SSR: What, how, and why?
ابزارهای Chrome و Firefox
Chrome and Firefox tools
کتابخانه ها و ابزارهای مورد نیاز را نصب کنید
Install the required libraries and tools
2. برای ساخت SSR از Next.js استفاده کنید
2. Use Next.js to Build SSR
معرفی Next.js با React
Introducing Next.js with React
م componentsلفه های اولیه را از الگو اضافه کنید
Add initial components from template
داده را برای وسایل اضافه کنید
Add data for props
فروشگاه و راه اندازی Redux را اضافه کنید
Add Redux store and setup
اقدامات Redux را اضافه کنید
Add Redux actions
گیرنده های Redux را اضافه کنید
Add Redux reducers
اجزای کلی را با Redux نهایی کنید
Finalize overall components with Redux
3. رندر سمت سرور با Node
3. Server-Side Rendering with Node
سرور Express و Next.js اولیه ایجاد کنید
Create initial Express amd Next.js server
صفحات ورودی را با یک مسیر اضافه کنید
Add entry pages with single route
چندین مسیر با Express و Next.js
Multiple routes with Express and Next.js
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات