آموزش درباره یونیتی از من بپرس

Ask Me Anything About Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: موضوعات درخواستی دانش‌آموز از جمله ECS، سیستم شغلی، پایگاه‌های داده، واقعیت افزوده، انیمیشن رویه‌ای، هوش مصنوعی و موارد دیگر. مجموعه متنوعی از مهارت‌های جدید توسعه بازی را برای یافتن راه‌حل‌های سفارشی در پیاده‌سازی مکانیک‌های بازی خود اعمال کنید. پیش نیازها: آشنایی با موتور بازی سازی Unity (V. 2018+) داشتن درک متوسط ​​از C#

چه چیزی می خواهید در مورد یونیتی بدانید اما از پرسیدن هراس داشتید؟ آیا فکر می کنید سوالات شما برای تبدیل شدن به یک دوره کامل آنقدر بی اهمیت هستند؟ دکتر پنی دی بایل هر روز پیام‌هایی از دانش‌آموزانش دریافت می‌کند که از آنها در مورد موضوعات مختلفی درخواست کمک می‌کنند که از یک آموزش کوتاه بهره می‌برد. در این دوره، پنی 25 سال توسعه بازی، تحقیق و تدریس خود را برای پاسخ به سؤالات شما در انواع آموزش های کوتاه و محبوب مبتنی بر کارگاه آموزشی عملی می کند.

موضوعات تحت پوشش عبارتند از:

  1. مؤلفه Unity Entity و Job System

  2. هدف گیری موشک

  3. سیستم های جستجوی درون بازی

  4. خواندن و نوشتن در پایگاه داده

  5. تحریک کردن حالات صورت

  6. مقدمه ای بر واقعیت افزوده برای اندروید و iOS

  7. تجمع شی

  8. کار با Asset Bundles

محتوا و نمای کلی

بخش 1:
این دوره با بخش بررسی مؤلفه و سیستم شغلی جدید Unity Entity شروع می‌شود که در آن شما یک شبیه‌سازی سیاره با 50000 سیاره که در مدار قرار دارند و تحت تأثیر گرانشی چهار خورشید هستند، می‌سازید.

بخش 2:
به دنبال این، بخشی که به بررسی ایجاد موشک های هدف جویی می پردازد، موشک های خط دید اصلی را که پس از شلیک روی یک هدف قفل می شوند، و همچنین افزودن یک سیستم ایستگاه بین راهی را پوشش می دهد. به موشک ها مسیرهای منحنی و بد بو می دهد.

بخش 3:
بخش بعدی از طریق ایجاد یک سیستم جستجوی درون بازی مرحله‌ای را طی می‌کند. با شروع یک محیط بازی سوم شخص ساده، شما یک سیستم جستجو می‌سازید که پیشرفت بازیکن را نظارت می‌کند، و همچنین اصول Unity سیستم UI را برای پشتیبانی از ارائه آن پوشش می‌دهد.

بخش 4:
در این بخش نحوه دسترسی به یک پایگاه داده آنلاین از داخل Unity برای ذخیره داده های بازی را خواهید آموخت. از طریق استفاده از یک سرویس رایگان پایگاه داده آنلاین، شما با ایجاد یک پایگاه داده و نوشتن PHP، mySQL و C# ساده، برنامه Unity را با جزئیات پخش کننده ذخیره شده در یک سرور خارجی پیوند می دهیم.

بخش 5:
اگر تا به حال می‌خواهید انیمیشن‌های صورت واقعی را به شخصیت‌های خود اضافه کنید تا آنها را زنده کنید، این بخش برای شما مناسب است. در آن شما عبارات احساسی را به یک شخصیت اضافه می کنید و یاد می گیرید که چگونه بین آنها با کد ترکیب کنید. همچنین با افزودن پویایی چشمک زدن و نگاه کردن، باورپذیری بیشتری به شخصیت اضافه خواهیم کرد.

بخش 6:
آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه واقعیت افزوده را در تلفن همراه خود ایجاد کنید؟ این بخش شما را در ایجاد چندین تجربه افزوده که می‌توانید در دستگاه‌های Android یا Apple خود امتحان کنید، گام می‌گذارد. با استفاده از Wikitude SDK با مجوز ویژه دانشجویی فقط برای ثبت نام، اولین برنامه AR خود را در عرض 5 دقیقه راه اندازی و اجرا خواهید کرد.

بخش 7:

Object Pooling یک الگوی طراحی بازی بسیار محبوب است که به شما کمک می کند در مصرف حافظه صرفه جویی کنید. اگر نیاز به ایجاد منابع زیادی مانند گلوله یا موانع دارید، عالی است. این بخش به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید چنین سیستمی را بسازید که می‌تواند در هر جایی از بازی‌های خودتان، از طریق توسعه یک بازی تیراندازی سیارکی استفاده شود.

بخش 8:

در این بخش نحوه کار با Asset Bundles یونیتی را یاد خواهید گرفت. اینها منابع خارجی هستند که می توانید هر زمان که بخواهید به بازی خود وارد کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک Asset Bundle را از ابتدا ایجاد کنید و سپس چگونه آنها را در زمان اجرا در پروژه خود بارگذاری کنید، هم از یک درایو محلی و هم از یک URL آنلاین. همچنین به شما نشان خواهم داد که چگونه کاراکترهای پخش کننده را در زمان اجرا بارگیری و تعویض کنید و چگونه پس از انتشار بازی، بسته را گسترش دهید تا به ارائه محتوای جدید ادامه دهید.

آنچه دانش آموزان در مورد دوره های پنی می گویند:

  1. پنی یک مربی عالی است و در تجزیه مفاهیم پیچیده به موضوعات کوچکتر و آسان کار بسیار خوبی انجام می دهد.

  2. سبک تدریس پنی بسیار با انگیزه و مصور است.

  3. این دوره عالی است. مدرس همه چیزهایی را که باید بدانید توضیح می‌دهد و شما را تشویق می‌کند تا خودتان را آزمایش کنید و به چالش بکشید.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • خوش آمدی Welcome

  • به انجمن دانشجویی H3D بپیوندید Join the H3D Student Community

  • تماس با H3D Contacting H3D

  • اطلاعات مهم و سوالات متداول Important Information and FAQs

  • اطلاعات مهم و سوالات متداول Important Information and FAQs

معرفی Introduction

  • به انجمن دانشجویی H3D بپیوندید Join the H3D Student Community

  • تماس با H3D Contacting H3D

سیستم شغلی یونیتی با یونیتی 2019.2.0a9 The Unity Job System with Unity 2019.2.0a9

  • آموزش های به روز شده برای Unity 2019.3.8 Updated Tutorials for Unity 2019.3.8

  • آموزش های به روز شده برای Unity 2019.3.8 Updated Tutorials for Unity 2019.3.8

  • Entity Component System for Unity 2019.2.09a The Entity Component System for Unity 2019.2.09a

  • Entity Component System for Unity 2019.2.09a The Entity Component System for Unity 2019.2.09a

  • بخش 1 سیستم اجزای نهاد The Entity Component System Part 1

  • بخش 1 سیستم اجزای نهاد The Entity Component System Part 1

  • Errata for Entities Package 0.1.1 Errata for Entities Package 0.1.1

  • سیستم اجزای نهاد قسمت 2 The Entity Component System Part 2

  • سیستم اجزای نهاد قسمت 2 The Entity Component System Part 2

  • سیستم اجزای نهاد قسمت 3 The Entity Component System Part 3

  • سیستم اجزای نهاد قسمت 3 The Entity Component System Part 3

  • کمی ECS Optimization Extra A little ECS Optimisation Extra

سیستم شغلی یونیتی با یونیتی 2019.2.0a9 The Unity Job System with Unity 2019.2.0a9

  • Errata for Entities Package 0.1.1 Errata for Entities Package 0.1.1

  • کمی ECS Optimization Extra A little ECS Optimisation Extra

The Unity Job System [استهلاک شده - مگر اینکه از Unity 2019.1، 2018.2 و 2018.3 استفاده کنید The Unity Job System [DEPRECIATED -unless you use Unity 2019.1, 2018.2 & 2018.3

  • دریافت تنظیمات برای تغییرات ECS برای 2018.2x و 2018.3 Getting Setup for ECS Changes for 2018.2x and 2018.3

  • دریافت تنظیمات برای تغییرات ECS برای 2018.2x و 2018.3 Getting Setup for ECS Changes for 2018.2x and 2018.3

  • معرفی Unity Job و سیستم های ECS Introducing the Unity Job and ECS Systems

  • استفاده از سیستم شغلی برای تبدیل اشیاء بازی Using the Job System for Transforming Game Objects

  • استفاده از سیستم شغلی برای تبدیل اشیاء بازی قسمت 2 Using the Job System for Transforming Game Objects Part 2

  • Unity ECS قسمت 1 The Unity ECS Part 1

  • Unity ECS قسمت 1 The Unity ECS Part 1

  • Unity ECS قسمت 2 The Unity ECS Part 2

  • Unity ECS قسمت 2 The Unity ECS Part 2

  • Unity ECS قسمت 3 The Unity ECS Part 3

  • Unity ECS قسمت 3 The Unity ECS Part 3

  • Unity ECS قسمت 4 The Unity ECS Part 4

  • چالش ECS ECS Challenge

The Unity Job System [استهلاک شده - مگر اینکه از Unity 2019.1، 2018.2 و 2018.3 استفاده کنید The Unity Job System [DEPRECIATED -unless you use Unity 2019.1, 2018.2 & 2018.3

  • معرفی Unity Job و سیستم های ECS Introducing the Unity Job and ECS Systems

  • استفاده از سیستم شغلی برای تبدیل اشیاء بازی Using the Job System for Transforming Game Objects

  • استفاده از سیستم شغلی برای تبدیل اشیاء بازی قسمت 2 Using the Job System for Transforming Game Objects Part 2

  • Unity ECS قسمت 4 The Unity ECS Part 4

  • چالش ECS ECS Challenge

موشک های جستجوی هدف Target Seeking Missiles

  • تنظیم صحنه Setting the Scene

  • حرکت دادن موشک ها Moving the Missiles

  • قرار دادن منحنی در مسیر Putting Curve in the Trajectory

  • قرار دادن منحنی در مسیر Putting Curve in the Trajectory

  • اضافه کردن شخصیت به یک مسیر Adding Character to a Trajectory

  • اضافه کردن چندین نقطه راه به یک مسیر Adding Multiple Waypoints to a Trajectory

  • اضافه کردن چندین نقطه راه به یک مسیر Adding Multiple Waypoints to a Trajectory

موشک های جستجوی هدف Target Seeking Missiles

  • تنظیم صحنه Setting the Scene

  • حرکت دادن موشک ها Moving the Missiles

  • اضافه کردن شخصیت به یک مسیر Adding Character to a Trajectory

ساختن یک سیستم کوئست Building A Quest System

  • تنظیم صحنه Setting the Scene

  • سفارش سیستم Quest Ordering the Quest System

  • سفارش سیستم Quest Ordering the Quest System

  • جستجوگر یاب A Quest Locator

  • جستجوگر یاب A Quest Locator

  • نمایش یک کوئست قسمت 1 Displaying a Quest Part 1

  • نمایش یک کوئست قسمت 2 Displaying a Quest Part 2

  • نمایش یک کوئست قسمت 2 Displaying a Quest Part 2

  • یافتن مکان رویداد و تکمیل یک کوئست Finding an Event Location and Completing a Quest

  • یافتن مکان رویداد و تکمیل یک کوئست Finding an Event Location and Completing a Quest

  • چالش تلاش Quest Challenge

ساختن یک سیستم کوئست Building A Quest System

  • تنظیم صحنه Setting the Scene

  • نمایش یک کوئست قسمت 1 Displaying a Quest Part 1

  • چالش تلاش Quest Challenge

خواندن و نوشتن نمرات بازی در یک پایگاه داده Reading And Writing Game Scores To A Database

  • پایگاه های داده، mySQL، PHP و Unity Databases, mySQL, PHP and Unity

  • راه اندازی یک پایگاه داده Setting Up A Database

  • راه اندازی یک پایگاه داده Setting Up A Database

  • PhP، MySQL و HTML PhP, mySQL and HTML

  • راه اندازی فرم وحدت Setting Up A Unity Form

  • راه اندازی فرم وحدت Setting Up A Unity Form

  • ارسال اطلاعات از Unity به PHP Sending Data From Unity to PHP

  • ارسال اطلاعات از Unity به PHP Sending Data From Unity to PHP

  • بازیابی اطلاعات از PHP به Unity Retrieving Data From PHP to Unity

  • به روز رسانی داده های پخش کننده Updating Player Data

  • برخورد با رمزهای عبور Dealing With Passwords

  • بررسی رمز عبور برای به روز رسانی Checking Password For Update

  • بررسی رمز عبور برای به روز رسانی Checking Password For Update

  • خواندن اضافی Extra Readings

  • خواندن اضافی Extra Readings

خواندن و نوشتن نمرات بازی در یک پایگاه داده Reading And Writing Game Scores To A Database

  • پایگاه های داده، mySQL، PHP و Unity Databases, mySQL, PHP and Unity

  • PhP، MySQL و HTML PhP, mySQL and HTML

  • بازیابی اطلاعات از PHP به Unity Retrieving Data From PHP to Unity

  • به روز رسانی داده های پخش کننده Updating Player Data

  • برخورد با رمزهای عبور Dealing With Passwords

متحرک کردن حالات صورت Animating Facial Expressions

  • متحرک سازی حالات صورت قسمت 1 Animating Facial Expressions Part 1

  • متحرک سازی حالات صورت قسمت 2 Animating Facial Expressions Part 2

  • متحرک سازی حالات صورت قسمت 3 Animating Facial Expressions Part 3

  • متحرک سازی حالات صورت قسمت 4 Animating Facial Expressions Part 4

  • متحرک سازی حالات صورت قسمت 4 Animating Facial Expressions Part 4

متحرک کردن حالات صورت Animating Facial Expressions

  • متحرک سازی حالات صورت قسمت 1 Animating Facial Expressions Part 1

  • متحرک سازی حالات صورت قسمت 2 Animating Facial Expressions Part 2

  • متحرک سازی حالات صورت قسمت 3 Animating Facial Expressions Part 3

مقدمه ای بر واقعیت افزوده برای اندروید و iOS Introduction to Augmented Reality for Android and iOS

  • شما اولین تجربه AR You First AR Experience

  • چالش 1 Challenge 1

  • Bundle ID چیست What is a Bundle ID

  • Bundle ID چیست What is a Bundle ID

  • دریافت مجوز ویکی‌تود Getting a Wikitude License

  • بیایید یک برنامه IOS با Unity بسازیم Let's Build an IOS App With Unity

  • بیایید یک برنامه IOS با Unity بسازیم Let's Build an IOS App With Unity

  • بیایید یک برنامه اندروید با یونیتی بسازیم Let's Build an Android App With Unity

  • بیایید یک برنامه اندروید با یونیتی بسازیم Let's Build an Android App With Unity

  • ایجاد تجربه AR برای IOS Build AR Experience to IOS

  • ایجاد تجربه AR برای اندروید Building AR Experience to Android

  • ایجاد تجربه AR برای اندروید Building AR Experience to Android

  • برگه تقلب موبایل AR AR Mobile Cheat Sheet

  • برگه تقلب موبایل AR AR Mobile Cheat Sheet

  • چگونه کار می کند (نمایش دوربین، تشخیص نشانگر، تخمین پست) How it works (Camera Representation, Marker Detection, Post Estimation)

  • آموزش و تشخیص تک تصویر Single Image Training & Detection

  • راه حل میخانه خواننده Pub Singer Solution

  • پروژه شبح Ghost Project

  • پروژه شبح Ghost Project

مقدمه ای بر واقعیت افزوده برای اندروید و iOS Introduction to Augmented Reality for Android and iOS

  • شما اولین تجربه AR You First AR Experience

  • چالش 1 Challenge 1

  • دریافت مجوز ویکی‌تود Getting a Wikitude License

  • ایجاد تجربه AR برای IOS Build AR Experience to IOS

  • چگونه کار می کند (نمایش دوربین، تشخیص نشانگر، تخمین پست) How it works (Camera Representation, Marker Detection, Post Estimation)

  • آموزش و تشخیص تک تصویر Single Image Training & Detection

  • راه حل میخانه خواننده Pub Singer Solution

ادغام اشیاء Object Pooling

  • راه اندازی پروژه Setting Up The Project

  • راه اندازی پروژه Setting Up The Project

  • اضافه کردن در یک آبجکت Adding in an Object Pool

  • گسترش Object Pool Extending the Object Pool

  • گسترش Object Pool Extending the Object Pool

  • منفجر کردن کشتی Blowing Up the Ship

ادغام اشیاء Object Pooling

  • اضافه کردن در یک آبجکت Adding in an Object Pool

  • منفجر کردن کشتی Blowing Up the Ship

کار با Asset Bundles Working with Asset Bundles

  • ایجاد بسته‌های دارایی Creating Asset Bundles

  • ایجاد بسته‌های دارایی Creating Asset Bundles

  • بارگیری یک بسته دارایی محلی Loading A Local Asset Bundle

  • بارگیری یک بسته دارایی محلی Loading A Local Asset Bundle

  • بارگیری یک بسته دارایی آنلاین Loading An Online Asset Bundle

  • بارگیری یک بسته دارایی آنلاین Loading An Online Asset Bundle

  • تغییر کاراکترهای پخش کننده از یک بسته دارایی آنلاین Switching Player Characters From an Online Asset Bundle

  • تغییر شخصیت های پخش کننده قسمت 2 Switching Player Characters Part 2

کار با Asset Bundles Working with Asset Bundles

  • تغییر کاراکترهای پخش کننده از یک بسته دارایی آنلاین Switching Player Characters From an Online Asset Bundle

  • تغییر شخصیت های پخش کننده قسمت 2 Switching Player Characters Part 2

ساخت یک برنامه چت شبکه ای با فوتون Building a Networked Chat App with Photon

  • راه اندازی با فوتون Getting Setup with Photon

  • ورود به سیستم در Logging In

  • ورود به سیستم در Logging In

  • اتصال به یک جلسه چت و ایجاد رابط کاربری گرافیکی چت Connecting to a Chat Session and Building a Chat GUI

  • ارسال پیام Sending Messages

  • ارسال پیام Sending Messages

  • کی آنلاینه Who's Online

ساخت یک برنامه چت شبکه ای با فوتون Building a Networked Chat App with Photon

  • راه اندازی با فوتون Getting Setup with Photon

  • اتصال به یک جلسه چت و ایجاد رابط کاربری گرافیکی چت Connecting to a Chat Session and Building a Chat GUI

  • کی آنلاینه Who's Online

کلمات پایانی Final Words

  • الان کجا؟ Where to Now?

  • الان کجا؟ Where to Now?

کلمات پایانی Final Words

نمایش نظرات

آموزش درباره یونیتی از من بپرس
جزییات دوره
14 hours
74
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
10,789
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Penny de Byl Penny de Byl

استاد برنده جایزه بین المللی و نویسنده پرفروش سلام ، من دکتر پنی دی بایل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی ، SAE ، انستیتوی سرگرمی استرالیا و ویکی گودت مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.

Penny @Holistic3D.com Penny @Holistic3D.com

هیجان علمی ، نویسنده و توسعه بازی سلام ، من دکتر پنی د بیل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی و SAE مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.