مرورگر شما از این ویدیو پشتیبانی نمی کند.
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
(صرفا برای مشاهده نمونه ویدیو، ممکن هست نیاز به شکن داشته باشید.)
بارگزاری مجدد
توضیحات دوره:
نحوه ایجاد 5 قابلیت جامع بازی ایجاد توانایی های گیم پلی جامع و قابل مدیریت در Unreal Engine 4 به دست آوردن درک سطح متوسط از C++ و انواع تاریخ UE4. درک سطح متوسط از سیستم انیمیشن UE4 Gian درک اولیه تنظیمات UI در UE4 پیش نیازها: درک اولیه Unreal Engine 4 مهارت پایه در C++ قدرت ایجاد بازیدر این دوره، روند استفاده از سیستم توانایی UE4 برای ایجاد 5 توانایی کاملاً برجسته را به شما آموزش خواهیم داد. ما با مفهوم ساده شروع می کنیم و به تدریج به تنظیمات پیچیده تر و بیشتر می رویم. انیمیشن، رابط کاربری، هوش مصنوعی، همه در طی این فرآیند معرفی خواهند شد.
موضوعات تحت پوشش:
نسخه UE4: 4.20
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
ساخت کلاس های پایه
Build Basic Classes
Create_Project_and_Character
Create_Project_and_Character
Basic_Movement_Control
Basic_Movement_Control
Basic_Rotation_Control
Basic_Rotation_Control
AnimationBP_EventGraph
AnimationBP_EventGraph
AnimationBP_BlendSpace
AnimationBP_BlendSpace
انیمیشنBP_Jump
AnimationBP_Jump
AnimationMontage_MeleeAttack
AnimationMontage_MeleeAttack
AnimationMontage_LayerBlendPerBone
AnimationMontage_LayerBlendPerBone
AnimationMontage_Notify
AnimationMontage_Notify
توانایی حمله غوغا
Melee Attack Ability
Implement_Basic_AbilitySystem_Functions_and_Components_in_CPP
Implement_Basic_AbilitySystem_Functions_and_Components_in_CPP
Create_Melee_Ability_and_Cooldown
Create_Melee_Ability_and_Cooldown
Create_Attribute_Set_And_Health_Attribute
Create_Attribute_Set_And_Health_Attribute
Melee_OverLaping_Event
Melee_OverLaping_Event
Animation_Notify_State_and_Send_Gameplay_Event
Animation_Notify_State_and_Send_Gameplay_Event
Damage_GameplayEffect_and_PostGameplayEffectExecute
Damage_GameplayEffect_and_PostGameplayEffectExecute
HealthBarUI
HealthBarUI
Implement_Dying_Sequence
Implement_Dying_Sequence
AI_Setup_and_Implement_UpdateTarget_Task
AI_Setup_and_Implement_UpdateTarget_Task
Finish_AI_Behavior
Finish_AI_Behavior
TeamID_and_Disable_Input_when_Dead
TeamID_and_Disable_Input_when_Dead
قابلیت Health Regen
Health Regen Ability
UI_And_Glass_Ball_Mtl
UI_And_Glass_Ball_Mtl
Connect_Health_To_Primary_UI
Connect_Health_To_Primary_UI
Mana_and_Strength_Attribute_and_UI
Mana_and_Strength_Attribute_and_UI
Create_HealthRegen_Gameplay_Ability
Create_HealthRegen_Gameplay_Ability
Add_Full_Health_Tag_To_Block_HealthRegen_Ability
Add_Full_Health_Tag_To_Block_HealthRegen_Ability
استفاده از_GameplayCue_to_Play_Gameplay_Effect
Use_GameplayCue_to_Play_Gameplay_Effect
HealthRegen_VFX
HealthRegen_VFX
توانایی تند تند
Dashing Ability
Dashing_Ability_Start_Dash_Forward
Dashing_Ability_Start_Dash_Forward
Disable_Collision_When_Dashing
Disable_Collision_When_Dashing
Deal_Dash_Damage
Deal_Dash_Damage
Do_Dash_Pushing
Do_Dash_Pushing
Dash_Pushing_Debug
Dash_Pushing_Debug
Dash_and_Melee_Hit_Stun
Dash_and_Melee_Hit_Stun
Make_Ability_UI_Material_and_Widget
Make_Ability_UI_Material_and_Widget
Make_AbilityBase_Class_and_Info_Structure
Make_AbilityBase_Class_and_Info_Structure
Implement_GetAbilityInfo_Function
Implement_GetAbilityInfo_Function
Implement_AquireAbilities_and_Add_Ability_To_UI
Implement_AquireAbilities_and_Add_Ability_To_UI
Re_Base_Abilitiy_Classes_and_Add_All_Slots_In_PrimaryUI
Re_Base_Abilitiy_Classes_and_Add_All_Slots_In_PrimaryUI
Finish_Add_Ability_ToUI_Call_Chain
Finish_Add_Ability_ToUI_Call_Chain
Connect_Inputs_To_Abilities_In_Slot
Connect_Inputs_To_Abilities_In_Slot
Implement_UI_Cooldown
Implement_UI_Cooldown
قابلیت لیزر
Lazer Ability
Lazer_Beam Material
Lazer_Beam_Material
Lazer_Rotation_Wheel_Mtl
Lazer_Rotation_Wheel_Mtl
Lazer_Rotation_Fire_Mtl
Lazer_Rotation_Fire_Mtl
Create_Lazer_Actor
Create_Lazer_Actor
Lazer_Ability_Basic_Setup
Lazer_Ability_Basic_Setup
Spawn_Lazer_Actor_and_Change_CameraMode
Spawn_Lazer_Actor_and_Change_CameraMode
Lazer_Deal_Damage
Lazer_Deal_Damage
Push_Back_Enemy_and_Mana_draining
Push_Back_Enemy_and_Mana_Draining
Add_Different_End_Ability_Scenarios
Add_Different_End_Ability_Scenarios
قابلیت انفجار زمینی
Ground Blast Ability
گیم پلیAbilityTargetActorClass
GameplayAbilityTargetActorClass
Trace_Overlapping_Pawn
Trace_Overlapping_Pawn
Broadcast_TargetData
Broadcast_TargetData
Create_Cooldown_Cost_UImaterial_and_do_debugging
Create_Cooldown_Cost_UIMaterial_and_do_Debugging
Implement_Target_Confirm
Implement_Target_Confirm
Create_Animation_and_Deal_Damage_Effect
Create_Animation_and_Deal_Damage_Effect
Create_Decal
Create_Decal
Include_LocationInfo_in_the_TargetDataHandle_Broadcasted
Include_LocationInfo_in_the_TargetDataHandle_Broadcasted
Ground_Blast_VFX
Ground_Blast_VFX
Finish_Ground_Blast_And_Debugging
Finish_Ground_Blast_And_Debugging
قابلیت Fire Blast
Fire Blast Ability
FireBlast_Animation_Cost_and_Cooldown
FireBlast_Animation_Cost_and_Cooldown
Implement_Fire_Blast_TargetAcotor
Implement_Fire_Blast_TargetAcotor
Do_Fire_VFX_and_Pushing
Do_Fire_VFX_and_Pushing
Burring_GameplayEffect_and_Cue
Burring_GameplayEffect_and_Cue
تعادل_توانایی_هزینه_و_خسارت
Balancing_Ability_Cost_and_Damage
Refine_Ability_Mechanic_and_Animation
Refine_Ability_Mechanic_and_Animation
ترکیبی از توانایی حمله غوغا
Melee Attack Ability Combo
Create_Melee_Combo_Montages
Create_Melee_Combo_Montages
Implement_Combo_Logic
Implement_Combo_Logic
Use_Curve_Table_To_Determin_Combo_Damage
Use_Curve_Table_To_Determin_Combo_Damage
بخش پاداش
Bonus Section
استفاده از پرتابه با قابلیت گیم پلی
Use Projectile With Gameplay Ability
DamageExcutionCalculation
DamageExcutionCalculation
نمایش نظرات