آموزش تفکر طراحی: اجرای فرایند

Design Thinking: Implementing the Process

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تفکر طراحی ممکن است پاسخی برای همه چالش های طراحی محصول شما باشد. این می تواند به شما در صرفه جویی در وقت و یافتن راه حل های خلاقانه تر برای نیازهای مشتری کمک کند. اما برای شروع یک برنامه خوب و خرید تیم لازم است. با استفاده از این راهنمای کاربردی از متخصص تجربه کاربری کریس نودر ، یاد بگیرید که چگونه یک روند تفکر طراحی را در شرکت خود پیاده کنید با یک پروژه نمونه - برنامه تعمیر و نگهداری مسیرها - همراه باشید ، زیرا یک فرآیند طراحی یک هفته ای را طی می کند. تیم توسعه را ببینید که از تفکر طراحی استفاده می کنند تا ایده های جدید را به یک مفهوم قابل آزمایش و یک محصول کامل تبدیل کنند.

در این راه ، خواهید آموخت که چه کسی باید در این کار دخیل باشد ، چه فعالیت هایی باید انجام دهید و همچنین چگونه می توانید کاربران را مشاهده کنید ، ایده های عالی ارائه می دهید ، راه حل های آزمایشی با نمونه های اولیه را آزمایش می کنید و برنامه ریزی می کنید. بعلاوه ، کشف کنید که چگونه از موضوعات متداولی که می تواند مانع برگزاری یک جلسه تفکر طراحی موفق شود ، و تله هایی که مردم هنگام استفاده از این فرآیند برای اولین بار در آنها گرفتار می شوند ، جلوگیری کنید.
موضوعات شامل:
  • جمع آوری تیم
  • یافتن مکان
  • مشاهده کاربران واقعی
  • نقشه برداری از سفر مشتری
  • شناسایی نقاط درد
  • ارائه ایده های خوب
  • آزمایش ایده ها با مشتریان واقعی
  • توسعه برنامه ریزی
  • درک مزایای تفکر طراحی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

1. مونتاژ یک تیم 1. Assembling a Team

  • چه کسی باید درگیر شود؟ Who should be involved?

  • تعهد خود را برای حضور و مشارکت دریافت کنید Get commitment to attend and participate

  • مکانی پیدا کنید و منابع خود را جمع کنید Find a location and gather supplies

2. پیدا کردن یک مشکل مناسب برای حل 2. Finding the Right Problem to Solve

  • نقاط درد را مشخص کنید: کاربران واقعی را تماشا کنید Identify the pain points: Watch real users

  • نقشه نگاری را برای نشان دادن سفر مشتری تجربه کنید Experience mapping to show the customer journey

  • استخراج نقاط درد Extracting the pain points

  • درد به اهداف اشاره دارد Pain points to goals

3. با ایده های خوب همراه باشید 3. Coming Up with Good Ideas

  • Personas: ایده ای که همه می توانند پشت سر بگذارند Personas: An idea everyone can get behind

  • ایده اول خود را بسازید ate ایده آل نیست! Don't build your first idea—ideate!

  • چگونه ایده شما استفاده خواهد شد: سناریوها برای بررسی واقعیت How will your idea be used: Scenarios for a reality check

4- آزمایش ایده های خود با مشتریان واقعی 4. Testing Your Ideas with Real Customers

  • نمونه های اولیه کاغذ: سریعترین روش برای آزمایش ایده های شما Paper prototypes: The fastest way to test your ideas

  • نمونه های اولیه خود را به مشتریان نشان دهید: تست قابلیت استفاده Show your prototypes to customers: Usability test

  • Iterate: بر اساس آنچه یاد می گیرید ، تغییراتی ایجاد کنید Iterate: Make changes based on what you learn

5- برنامه توسعه کار خود را برنامه ریزی کنید 5. Planning Your Development Work

  • برنامه ریزی حلقه مفقود شده است Planning is the missing link

  • ایجاد نقشه داستان Creating a story map

  • حداقل محصول قابل استفاده Minimum usable product

6. چه طرز تفکر به شما می دهد 6. What Design Thinking Gives You

  • تفکر طراحی یک فرایند جادویی نیست Design thinking isn't a magic process

  • تفکر طراحی فقط برای آژانس های طراحی نیست Design thinking isn't just for design agencies

  • تفکر طراحی به شما اطمینان می دهد Design thinking gives you confidence

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تفکر طراحی: اجرای فرایند
جزییات دوره
46m 40s
22
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
166,744
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Chris Nodder
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Nodder Chris Nodder

پژوهشگر کاربر ، متخصص طراحی تعامل ، نویسنده Chris Nodder یک محقق کاربری ، شیطان UX ، متخصص طراحی تعامل و نویسنده کتاب Evil by Design است.

Chris یک کاربر کاربری و یک متخصص طراحی تعامل است. وی بنیانگذار Chris Nodder Consulting LLC است ، یک شرکت تجربه کاربری چابک که به سازمانهای بزرگ و شرکتهای نوپا کمک می کند تا محصولی را تولید کنند که کاربران عشق. وی پیش از این مدیر گروه Nielsen Norman و یک محقق ارشد کاربر در مایکروسافت بود. او دارای یک م.س. در تعامل رایانه ای انسان و یک B.S در روانشناسی.

کریس از گسترش کلمه طراحی کاربر محور لذت می برد. جدا از کار مربیگری مشتری های Fortune 500 ، او در کنفرانس های سراسر جهان موضوعات مربوط به تجربه کاربر را ارائه داده است. او درمورد QuestionableMethods.com در مورد روشهای تحقیق و تجربه کاربر چابک می نویسد و نویسنده Evil By Design ، کتابی که توصیف کننده روشهای اقناعی شرکتها برای جلب ماست. در وب سایت همراه آن ، evilbydesign.info شرکت کنید.