آموزش اصول سایه و بافت مایا

Maya Shading and Texturing Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: سایه زنی و ایجاد بافت در هنگام استفاده از یک مدل تمام شده و ایجاد رندر واقعی و صیقلی از دارایی ، مهارت مهمی است. این دوره اصول سایه زنی و بافت در مایا را به شما آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017. پس از اتمام ساخت آن مدل شگفت انگیز در مایا ، مرحله بعدی ایجاد سایه زنی و احتمالاً استفاده از بافت روی دارایی است. در این دوره ، Maya Shading and Texturing Fundamentals ، با این فرایند آشنا می شوید ، که در اطراف مفهوم ایجاد و استفاده از یک شبکه سایه بان است. اول ، شما با یادگیری نحوه ایجاد و کار با این شبکه های سایه بان در Hypershade مایا شروع خواهید کرد. از آنجا خواهید فهمید که چگونه می توانید بافت ها را در شبکه های سایه انداز خود بگنجانید. سرانجام ، شما برخی از موقعیت های منحصر به فرد را که شبکه سایه انداز می تواند به یافتن راه حل کمک کند ، نگاهی بیندازید. پس از اتمام این دوره ، شما آماده شیرجه رفتن و ایجاد شبکه های سایه بان برای دارایی های خود خواهید بود. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

Shading Networks and the Hypershade Shading Networks and the Hypershade

  • درک هدف از شبکه های سایه زنی Understanding the Purpose of Shading Networks

  • دسترسی به Hypershade مایا Accessing Maya's Hypershade

  • سفارشی کردن چیدمان Hypershade Customizing the Hypershade Layout

  • مشاهده و ترتیب گره های Hypershade Viewing and Arranging Hypershade Nodes

کار با Shading Network Connections Working with Shading Network Connections

  • مشاهده اتصالات شبکه Shading Viewing Shading Network Connections

  • اتصال گره ها در Hypershade Connecting Nodes in the Hypershade

  • آشکار کردن و قطع اتصال گره هایپرشاید Revealing and Disconnecting Hypershade Nodes

  • اختصاص مواد به هندسه مایا Assigning Materials to Maya Geometry

  • سازماندهی سایه بانهای شما Organizing Your Shaders

  • سایه زدن یک صحنه اساسی Shading a Basic Scene

استفاده از بافت با شبکه های سایه Using Textures with Shading Networks

  • درک انواع بافت 2D و 3D Understanding 2D and 3D Texture Types

  • استفاده از تصاویر به عنوان بافت Using Images as Textures

  • ایجاد بافت به عنوان پیش بینی Creating Textures as Projections

  • با استفاده از اشیاference مرجع بافت Using Texture Reference Objects

  • ایجاد نقشه های دست انداز و عادی Creating Bump and Normal Maps

  • کار با نقشه های جابجایی Working with Displacement Maps

  • با استفاده از نقشه های شفافیت Using Transparency Maps

  • کار با بافت های لایه ای Working with Layered Textures

حل مشکلات سایه منحصر به فرد Solving Unique Shading Problems

  • رفع خطاهای معمول بازتاب Fixing Common Reflection Errors

  • رفع خطاهای شایع شکست Fixing Common Refraction Errors

  • ایجاد شبکه های سایه دو طرفه Creating Double-sided Shading Networks

  • ایجاد سایه زنهای حجمی Creating Volumetric Shaders

نمایش نظرات

آموزش اصول سایه و بافت مایا
جزییات دوره
3h 52m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
42
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.