ایجاد سیارات واقع گرایانه در بلندر ممکن است ساده به نظر برسد، اما دستیابی به نتایج واقعا خیره کننده نیاز به درک عمیق تری از این فرآیند دارد. نبین .."
"برگ منابع اصلی فایل های تمرین به این کلاس کارشناسی ارشد ARCHVIZ با VRAY 5 برای اسکچاپ خوش آمدید چه چیزی یاد خواهید گرفت؟ در این کلاس، یاد خواهیم گرفت که a. .."
بیاموزید که چگونه از Adobe Substance Designer برای تبدیل یک تصویر فوتورال به یک ماده تلطیف شده و غیر فوتوریال برای استفاده در یک پروژه تجسم استفاده کنید.
با این دوره یک خانه سه بعدی بسازید، یک ویدیوی متحرک بسازید و رندر واقعی را انجام دهید.
"در کلاس، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از 3ds Max و Corona Renderer مانند یک هنرمند حرفه ای تجسم معماری استفاده کنیم. سپس از مهارت های جدید خود برای همکاری استفاده خواهیم کرد.
"در کلاس، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از 3ds Max و V-Ray مانند یک هنرمند حرفه ای تجسم معماری استفاده کنیم. سپس از مهارت های جدید خود برای تکمیل ... استفاده خواهیم کرد."
"لطفا توجه داشته باشید که نسخه به روز شده ای از این دوره وجود دارد که می توانید آن را در اینجا پیدا کنید: 3ds Max + V-Ray Masterclass 3ds Max + Vray: سریعترین راه برای رسیدن به کلاس جهانی. .."
در این آموزش با فرآیند تکسچر کاراکتر آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، 3ds Max 2012، Photoshop CS3، TopoGun و MARI 2.0.
در این آموزش 3ds Max یاد خواهیم گرفت که چگونه می توانیم یک رندر واقعی از یک شخصیت زن ایجاد کنیم. ما با گرفتن مش ماده خود شروع می کنیم و شروع به اضافه کردن جزئیات به او می کنیم. سپس با تنظیم روشنایی، مواد و ... ادامه می دهیم.
در این آموزش، گردش کار کامل را برای ایجاد یک سیال واقع بینانه و بسیار چسبناک یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 2012، Maya 2012، V-Ray 2.0 for Maya، NUKE 6.
در این آموزش، استفاده کارآمد از ابزارها و تکنیک ها برای ایجاد یک ویدیوی تایم لپس را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، MODO 501، Fusion 6.3، ZBrush 4R2.
در این آموزش نحوه ایجاد افکت های ذره ای از ابتدا تا رندر نهایی را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012، FumeFX 2.0، KRAKATOA 1.6، NUKE.